Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Piiramatu kõnede salvestamine

Mis on piiramatu kõnede salvestamine?

Piiramatu kõnede salvestamine on võimas funktsioon, mis tagab, et kõik teie kõned on turvaliselt teie LiveAgent`i kontole talletatud juriidilistel, koolituse või kasutajatoe eesmärkidel. Pole oluline, millises valdkonnas ettevõte tegutseb, kõnede salvestused on kõige efektiivsem moodus probleemide lahendamiseks, turvalisuse tagamiseks ja erinevate vastavusnõuete täitmiseks.

LiveAgent ei piira teie salvestatud kõnede arvu ega nende pikkust. Saate neid luua, talletada ja hallata ühest mitme kanaliga kasutajatoe tarkvarast.

Call recordings - history

Kes saab kasu kõnede salvestamisest?

Piiramatust kõnede salvestamisest ning ajaloost saavad kasu igat tüüpi ja suurusega ettevõtted alustades vabakutselistest, õigusprofessionaalidest, tervishoiutöötajatest kuni suurte organisatsioonideni. See annab neile võimaluse otsida, kuulata või alla laadida nende kontol olevaid kõnesid, isegi testkõnesid, mis pärinevad konto loomise ajast.

Kõige enam saab piiramatutest kõnede salvestamisest ja rakendamisest kasu panga sektor, kindlustus ja telekommunikatsiooni ettevõtted, nagu paljude riikide seadused nõuavad.

Mis on piiramatu kõnede salvestamise põhiosad?

Piiramatu salvestusruum

Kõik salvestused talletatakse LiveAgent`i kontol ilma piiranguteta nende pikkusele ja salvestuste arvule.

Puudub vajadus kõnede salvestamise tarkvara järele

Kõik LiveAgent`i  poolt käsitletavad kõned salvestatakse ja sorteeritakse automaatselt ilma 3nda osapoole rakendustele toetumata. See parandab teie andmete turvalisust ja konfidentsiaalsust.

Kergesti talletatav ja otsitav

Iga kõnesalvestis konverteeritakse tavaliseks sedeliks, millel on unikaalne ID. Lisaks saate lisada sedelile märkmeid, et selle otsitavust parandada.

Pääsege kõnepostile juurde igalt poolt

Lisaks sellele, et saate salvestada piiramatult kõnesid, salvestab LiveAgent ka kogu teie kõneposti. Nii ei lähe teie kõned kaduma.

3 kõnede salvestamise eelist

Taastage puuduolevad detailid

Mõnikord võivad väikesed, kuid olulised detailid häälkõne ajal kaduma minna. Kui teil on LiveAgent, saate salvestuse tagasi, teil on võimalus seda uuesti esitada ja hoida oma  lubadust hea klienditeeninduse pakkumisel.

Parandage oma olemasolevaid tooteid

Jagage kõnede salvestusi oma R&D või tootehalduse meeskondadega. Sellisel moel nad saavad teada, kuidas kliendid teie tootesse suhtuvad ja parandada nende kogemust.

Kasulik koolitus teie liikmetele.

Uued kolleegid saavad neid kõnesid kasutada õppematerjalina. Seda tüüpi tagasiside annab võimaluse mineviku kogemusest õppida.

Call Recording Example inside of the ticket

Mis on teised kõnekeskuse eelisfunktsioonid?

Interaktiivne häälvastamine (IVR)

Pole vaja toetuda 3nda osapoole lahendustele, sest saate luua oma LiveAgent`i kontol enda interaktiivse häälvastuse kõigest sekunditega. Defineerige võimalused, mille seast kliendid valida saavad, laadige üles muusikalõik või juhistega tervitussõnum. Seejärel suunake kliendid õigesse osakonda või spetsiifilise agendi juurde ja pakkuge esmaklassilist klienditeenindust.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU

Intelligentne kõnede suunamine

Intelligentne kõnede suunamine või automatiseeritud kõnede jaotamine (ACD) on protsess, mis jagab kõned automaatselt spetsiifiliste osakondade või agentide vahel. See protsess põhineb valitud eelistel, näiteks ülesannete valitud tähtsuse järjekorral või juhuslikul ülesandel.

Ettevõttel on võimalus kontrollida sissetulevaid kõnesid seades sisse suunamise ajad, millega kõned suunatakse teisele agendile või maksimaalse järjekorra aja. Kliendid soovivad siiski agendiga ühendust saada niipea, kui võimalik.

Osalege kõnede ülekannetes

Kõnede edastamine on üks kõnekeskuse funktsioon, mis edastab kõne ühelt agendilt teisele. LiveAgent toetab hetkel osalusega kõnede edastamist, mis on on sujuv. Selle tulemusena teie kliendid ja kolleegid teavad alati, millal kannate kõne teisele agendile üle.

Veelgi enam, saate klienti informeerida agendi vahetamisest, panna kliendi ootele ja aidata oma kaastöötajal aidata. Saate isegi rakendada muusikat, kui klient liinil ootab sama ajal, kui kõnet edastate.

Test automatic call routing for free

Check out how automatic call distribution works in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free 14-day trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo