Kõik LiveAgent võõrustatud kontod töötavad läbi HTTPS protokolli. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) on tuvaline versioon HTTP-st, protokoll, mille kaudu on brauser ja veebileht omavahel ühenduses.
See tähendab, et kogu suhtlus brauseri ja LiveAgent vahel on krüpteeritud, kaasaarvatud sinu vestlus ja email suhtlus. Isegi, kui keegi peaks pääsema sisse, siis nad ei ole suuteline dekrüpteerima informatsiooni, mis liigub sinu ja LiveAgent vahel.
Kui sul on eraldiseisev LiveAgent litsents, siis on võimalik üleslaadida ka enda SSL sertifikaat. Saate osta SSL sertifikaadi lehtedelt nagu näiteks Digicert.

More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme.
Kuidas LiveAgentis vestlusnuppe luua
LiveAgent pakub klientidele reaalajas suhtlust ja tuge vestlusnuppudega. Nupu välimust saab kohandada vastavalt veebisaidi kaubamärgile.
LiveAgent is a comprehensive customer support platform that helps businesses efficiently manage customer queries using live chat, customer portals, forums, or advanced ticket queues. It offers cost-effective and full-featured solutions that are easy to use and quick to respond. LiveAgent is commonly used by agency companies who manage clients with built-in departments. It also features GDPR compliance, contact forms, real-time chat, and consent for cookie installation. The platform is available as a free account and trial period, and offers various features, integrations, and marketing opportunities. Partner programs and customer success stories are also available.