Et muuta teie agentide aruanded kokkuvõtlikuks ja hõlpsasti arusaadavaks, sisaldab LiveAgent pilvepõhise kasutajatoe tarkvara järgmisi kuvamisvalikuid.
LiveAgent pakub agendile tööaja aruannet, vastatud pileteid, vestlusi, kõnesid, müüke, preemiaid ja muud (vt kõiki valikuid allpool) teatud ajavahemikust. Üksikuid kirjeid saab sortida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi järgi. Agendi aruandeid saab eksportida CSV-faili.

Agentide aruande kuvamisvalikud (veerud):
- Sildid
- Vastus
- Uue vastuse keskm. aeg
- Avatud vastuse keskm. aeg
- Kõned
- Vastamata kõned
- Kõneminutid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vestluse vastuvõtmise keskm. aeg
- Vestluse keskm. aeg
- Hindamata
- Hindamata %
- Preemiad
- Preemiate %
- Etteheited
- Etteheidete %
- Sissetulevad sõnumid
- Sissetulevad kõned
- Lõpetatud kõned
- Sissetulevad vestlused
- Lõpetatud vestlused
Agentide aruanne suudab andmeid näidata järgmist tüüpi diagrammides:




Agentide aruannete kasutamine koos API-ga
Use LiveAgenti REST API, et kutsuda väärtusi agendi aruannetest.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Discover how LiveAgent's time tracking feature boosts productivity and efficiency by monitoring task and project time. Enhance agent performance, identify training needs, and streamline workflows with automated rules. Start your free trial today to deliver superior customer support without limitations.





