Klientide tunnustuskingitused

Kuidas suurendada klientide kingituste mõju

Statistiliselt antakse jõulude ajal umbes 75% ärikingitustest. 25% klientide tunnustamise kingitustest tehakse sünnipäevadel, tähtpäevadel, kampaaniate puhul, spontaanselt või muul ajal aastas. Lihtne, kuid tõhus tehnika ärikingituste mõju parandamiseks on anda neid muul ajal kui pühade ajal. See suurendab tõenäosust, et teie kingitus ei lähe kaotsi.

Proovige lisada kingituste tegemise protsessi salapära. Miami Ülikooli ärikooli põhinevas uuringus leiti, et kui koos tasuta kingitusega pakutakse toodet, mis tekitab rohkem emotsioone, ostavad ostjad selle toote tõenäolisemalt, kui kingituse tüüp on teadmata.

Vastavalt artiklile ajakirjas Journal of Marketing, loob tasuta toodete või nendega seotud lisade jagamine vahetut suusõnumit. Eelkõige täieliku toote kinkimine on seotud umbes 20%-lise üldise WOM-i (Word of Mouth) suurenemisega. Lisaks lojaalsetele klientidele võite tasuta kingituste jagamisel sihtida ka esmakordseid ostjaid, et tekitada positiivseid esmamuljeid.

Kaaluge kingituste andmist oma brändi toetajatele, st klientidele, kes on tavaliselt aktiivsed sotsiaalmeedias ja kellel on suur mõjuala ning neile, kes on juba varem oma positiivseid kogemusi teie brändiga oma suhtlusvõrgustikes jaganud. See võib tuua uusi soovitusi.

Kuidas valida parimad kliendikingitused

Klientidele sobivaid kingitusi valides tuleb meeles pidada mõningaid olulisi asju. Kingitus peaks olema kliendi jaoks tajutava väärtusega. See peaks eelistatavalt olema kasulik ja omama mingit praktilist eesmärki. See peaks olema mingil viisil seotud teie ettevõttega ja olema teie ettevõtte meeldetuletus. Samuti võib olla vaja valida erinevate kliendisegmentide jaoks erinevaid äriklientide kingitusi, võttes arvesse klientide demograafilisi näitajaid. Allpool on esitatud 15 kliendikingituse ideed, mis võivad olla abiks.

15 kliendikingi ideed tunnustuse näitamiseks

1. Tasuta tooted

Kõige lihtsam, kuid samas üks tõhusamaid viise kliendi tunnustuse näitamiseks on kinkida tasuta toode (täisversioon, mitte näidis) teie kataloogist, mis võiks loomulikult täiustada või täiendada kliendi algset ostu.

2. Tasuta teenus või teenuse täiustamine

SaaS-ettevõtete puhul oleks mõistlik pakkuda klientidele kuu aega tasuta teenust, üllatada neid tasuta uuendusega, mis lisab teie tootele lisafunktsioone, või pakkuda personaalset toote kohandamist.

3. Brändikingitused

Väga sageli valitakse ärikingituste tänukingituseks bränditooteid. Mõned teie ettevõtte logoga esemed võivad olla riided, kotid, tee- ja kohvitassid, sporditarvikud, kirjatarbed ja kontoritarbed ning lõbusad esemed.

4. Valdkonnateemalised kingitused

Valdkonnateemalised kingitused (näiteks kinnisvaramaaklerid, kes kingivad oma klientidele majakujulisi esemeid) on arukas valik, kui soovite, et kliendid mõtleksid teie tootele või teenusele. Need kingitused peaksid sisaldama logo ja sobima teie ettevõtte värvidega.

5. Kinkekorvid

Hästi läbimõeldud korvid, mis on täidetud asjakohaste, kohandatud toodetega, on alati suurepärased kingitused klientidele erinevateks pühadeks, tähtpäevadeks või muudeks sündmusteks. Korvide sees võib olla kõike alates gurmeetoitudest ja hügieenitoodetest kuni kontorikaunistuste ja spetsiaalsete aksessuaarideni.

6. Kinkekaart

Kui te ei ole kindel, mida valida, siis kinkekaardid on klassikaline kinkimisvõimalus, mis annab teie klientidele vabaduse saada täpselt seda, mida nad soovivad, kas teie poe või teie partneritekaupmeeste laiast tootevalikust.

7. Lilled

Naiste kliendisegmentidele suunatud lilled ja potitaimed võivad olla suurepärased kliendikingitused peaaegu igaks juhuks, näiteks sünnipäevadeks, tähtpäevadeks ja konkreetseteks pühadeks. Näiteks emadepäev, sõbrapäev või naistepäev.

8. Ajakirja tellimus

Ajakirjade tellimused on muutunud populaarseks ärikingituste valikuks. Kui te teate, milliseid ajakirju teie kliendid peavad asjakohaseks ja kasulikuks, oleks tellimuse kinkimine kindlasti teretulnud.

9. Raamatud

Raamatud on ühed kõige väärtuslikumad ärikingituste kingiideed. Sõltuvalt sellest, kui hästi te tunnete oma klientide eelistusi. Hästi läbimõeldud raamat, mis on seotud nende ametialaste või isiklike huvidega, on ajatu ja isikupärane kingitus.

10. Õppimise kingitus

Olenemata sellest, kas tegemist on veebikursustega teemadel, mis täiendavad klientide ostu või mõne kursusega, mis on seotud nende huvidega – õppimise kinkimine võib kaugele minna ja teatud kliendirühmadele hästi mõjuda.

11. Elamuskingitus

Veel üks võimalus minna materiaalsetest esemetest kaugemale on kinkida kogemusi. See võib olla kas midagi tervist parandavat (fitness- või joogatunnid), lõõgastavat (spaapäev või massaaž), meelelahutuslikku (piletid kohalikele spordiüritustele või kontsertidele) või midagi muud.

12. Sünnipäevakingitused

Kui saadate klientidele sünnipäeval kingitusi, saate tõeliselt näidata oma tunnustust ja võita nende lojaalsust. Kuigi kingituste tegemine võib muutuda kohustuslikuks kohustuseks, sest kingituse puudumine järgnevatel aastatel võib panna kliendid end hindamatuna tundma.

13. Kohalikud kaubad

Kohalikest allikatest pärit kaubad ja teenused, nagu kohalik kohv, kohalikud talutooted, kohalik kunst, kohalik käsitöö, võivad olla suurepärased ärikingitused. Need mitte ainult ei rõõmusta teie kliente, vaid aitavad ka parandada teie kaubamärgi tajumist.

14. Kliendi tunnustamise üritus

Klientide tunnustamise ürituse korraldamine võib olla ka hea ettevõtte kingiidee mõnele teie kõige lojaalsemale kliendile. Sellised üritused võivad pakkuda klientidele täiendavat professionaalset väärtust, võimaldades neil omavahel suhelda.

15. Heategevuslik annetus

Kui tegemist on unikaalsete kliendikingituste ideedega, on heategevusliku annetuse tegemine oma klientide nimel ja neile teada andmine, mis eesmärgil see raha teenib, tõeliselt läbimõeldud kingisoovitus, mida valida. Loomulikult ainult siis, kui see on teie ettevõttele sobiv.

16. GIF-i saatmine

Mõnikord võib midagi nii lihtsat kui GIF-i kasutamine vestluses olla suurepärane viis öelda aitäh, me hindame teid. Süsteemis LiveAgent saate GIF-i kasutada pärast pluginate aktiveerimist. See on tore viis kliendi päeva paremaks muuta. Kasutage seda siiski ettevaatlikult ja lugupidavalt.

Kui soovite rohkem teada, lugege LiveAgent – GIF-id.

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike meie akadeemias otse LiveAgent’i sees.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Milline on hea kingitus tunnustuse näitamiseks?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Et väljendada oma klientidele tunnustust, pakkuge tasuta tooteid/teenuseid, kinkekaarte, kinkekorve, raamatuid, lilli, ajakirjade tellimusi või annetusi heategevuseks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaksite brändi toetajatele kingitusi tegema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Brändi toetajad on tavaliselt aktiivsed sotsiaalmeedias ja neil on suur mõjuala. Seega võib igasugune positiivne tagasiside tuua uusi soovitusi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What is the right gift for customers?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Õige kingitus peaks olema kliendi jaoks tajutava väärtusega. See peaks eelistatavalt olema kasulik ja omama mingit praktilist eesmärki ning olema seotud teie ettevõttega või olema teie ettevõtte meeldetuletuseks.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo