• Akadeemia
  • Kuidas kasutada kliendistiimuleid?

Kuidas kasutada kliendistiimuleid?

Vastavalt Virtual Incentives uuringule hindab 75% klientidest soodustusi ja lojaalsusprogramme pakkuvaid kaubamärke. Lisaks sellele arvab 28% inimestest, et kaubamärkide vahel valides, on peale hinna otsustavaks teguriks kliendistiimulid.

Lisaks näitab Vibe uuring, et 61% tarbijatest tellivad ja lubavad mobiilseid push-teavitusi ainult lojaalsusprogrammi stiimuleid puudutavate uudiste jaoks. See tähendab, et lojaalsusprogrammi stiimulid avavad uusi uksi klientidega suhtlemiseks.

Miks on vaja kasutada kliendisstiimuleid?

Stiimuleid võib määratleda kui midagi, mis annavad lisaväärtust juba pakutavale teenusele või tootele. Lisahüvede pakkumine klientidele, näiteks tasuta toodete, boonuste, allahindluste, püsikliendiprogrammide või eripakkumiste pakkumine on see, mis muudab tavalise ostukogemuse millekski meeldejäävaks. Need kõik on näited hinnastiimulitest, sest need pakuvad lisaväärtust, et julgustada teatud tüüpi kliendikäitumist.

Kui teie ettevõte on valmis pakkuma klientidele midagi enamat kui lihtsalt oma tooteid või teenuseid, võib seda pidada kliendikeskseks ettevõtteks. Hinnastiimulid on väga võimas vahend, kui neid kasutatakse õigesti.

See võimaldab ettevõtetel:

  • Suurendada klientide hoidmise määra
  • Motiveerida soovitud tegevust (uuringus osalemine, tagasiside jätmine)
  • Heastada pärast negatiivset kliendikogemust
  • Luua usaldusväärne suhe pikaajaliste klientidega
  • Panna tagasipöörduvaid kliente rohkem kulutama
  • Stimuleerida rohkem impulsiivseid oste
  • Täiustada brändi turundamist
  • Stimuleerida osalemist sotsiaalmeedias

Nii nagu tasuta piparmündi pakkumine pärast sööki restoranis suurendab jootraha 26% võrra, suurendab lisahüvede pakkumine teie klientidele klientide arvu ja teie müüki. Ja just seetõttu kasutavad paljud ettevõtted erinevaid hinnaalaseid stiimuleid, et kliente juurde meelitada.

Kliendistiimulite ideed

Mida saab teie ettevõte pakkuda stiimulina? On nii palju asju, mida teie kliendid naudivad. Tutvuge meie nõuannetega allpool:

  • Allahindlused on suurepärased stiimulid, sest kliendid hindavad võimalust säästa raha. Peale selle võivad allahindlused ajendada kliente tulevikus ka täiendavate ostude tegemiseks. Hea näide sellest on see, kui ostate midagi ja saate 20% allahindlust oma järgmisele ostule.
  • Boonuseid saab rakendada kulutatud summale. Näiteks iga kulutatud 1 $ eest saad 1 $ boonust, mida saad seejärel kasutada allahindlusena oma tellimuses.
  • Tasuta näidised ja proovitooted on suurepärased stiimulid, et äratada kliendis huvi mitte ainult teie brändi, vaid ka konkreetse toote vastu.
  • Tasuta kaubad – mõned kaubamärgid lubavad oma klientidel valida tasuta kingituse teatud väärtusvahemikus, samas kui teised annavad kõigile klientidele sama standardse tasuta kingituse.
  • Kliendiprogrammid või püsikliendiprogrammid pakuvad oma klientidele eripakkumisi, nagu näiteks varajased allahindlused või tasuta saatmine.
  • Tasuta täiustamine (upgrade) töötab hästi kaubamärkide puhul, mis müüvad tarkvara, programmide ja rakenduste tellimusi.
  • Kuponge saab kasutada ostude puhul, et saada kasu fikseeritud allahindlusega pakkumisest, näiteks “osta üks – saad ühe tasuta” pakkumisest.

Sisuliselt võivad ettevõtted pakkuda hulgaliselt teenuseid, tegevusi, kompensatsioone, soodustusi – mida iganes nende konkreetsele ärivaldkonnale sobib.

6 põhjust, miks kasutada kliendistiimuleid

Stiimuleid saab kasutada müügi suurendamiseks, soovitud tegevuste stimuleerimiseks, klientide premeerimiseks või lihtsalt tooni andmiseks ja sõnumi saatmiseks teie brändi kohta.

1. Tagasiside stimuleerimiseks

Tagasiside võimaldab teil pöörata tähelepanu probleemidele, mida te varem ei pruugi olla märganud ja neid parandada. Kui teil puudub tagasiside, võite alati kasutada kliendistiimuleid, et motiveerida inimesi rohkem suhtlema teie klienditeeninduse meeskonnaga. Näiteks võite paluda hinnata viimast suhtlust oma juhiga või jätta kommentaare, mida saate hallata Tagasiside&Ettepanekud sektsioonis. Vastutasuks võite pakkuda nende järgmisele tellimusele allahindlust või lisaboonuseid oma püsikliendiprogrammi liikmetele.

2. Vabandage vea pärast

Vabandamine on igas ettevõttes oluline. Kui teie kliendil on probleem, peate näitama, et hoolite. Pakkuge järgmise tellimuse puhul allahindlust, kompensatsiooni või tasuta tooteid. Kui probleemi lahendamine võttis liiga kaua aega, võite teha märkuse, et tuletada oma juhtidele meelde, et see klient väärib vabandusena erikohtlemist.

Näide:

Christina Peterson (EssayTigers teenuse klienditeeninduse meeskonna juht): “Ükskord oli meil elektrikatkestus ja me jäime oma toimetamisteenustega paari tähtpäevaga hiljaks. Me ei olnud tollal sellisteks olukordadeks valmis ja meil ei olnud elektrigeneraatorit. Kuid me võtsime täieliku vastutuse ja tunnistasime oma viga. Me vabandasime ja andsime raha tagasi igale kliendile, kellega sel päeval koostööd tegime. See võimaldas meil hoida osa oma klientuurist, kuid osa jäi ikkagi kaotsi.”

3. Premeerige kliente arvustuste eest

Tegelike klientide kirjutatud arvustused on palju usaldusväärsemad kui lihvitud reklaamid. Seepärast on need olulised uute klientide ligimeelitamiseks, kes tuginevad neile otsuse tegemisel.

Kuid mitte paljud inimesed ei ole valmis arvustusi kirjutama, eriti positiivseid. Loomulikult lahendavad paljud kaubamärgid selle probleemi, kirjutades ise arvustusi. Aga olgem ausad, tõelised arvustused on väärtuslikumad.

Sellises olukorras on stiimulite kasutamine kasulik. Võite pakkuda allahindlusi, boonuseid, kliendipreemiakaarte või tasuta näidiseid iga arvustuse eest ja suurendada nende arvu, et suurendada oma konversioonimäära 4,6% võrra vastavalt Reevoo statistikale.

4. Premeerige kliente vigadest teatamise või ettepanekute tegemise eest

Isegi suurimad ettevõtted ei ole vigade tegemise eest kaitstud. Mõnikord saab ainult tähelepanelik kasutaja teatada probleemist, mille ettevõte saab pärast kiiresti parandada. Teenuse kvaliteedi parandamine on brändi arendamise seisukohalt oluline, seega kasutage iga võimalust, et premeerida oma kliente nende aja eest, pakkudes neile tasuta uuendusi, soodustusi või liikmesust.

5. Premeerige pikaajalisi kliente nende lojaalsuse eest

Kliendid, kes on teie kaubamärgile lojaalsed ja pöörduvad teie juurde ikka ja jälle tagasi, vajavad erikohtlemist. Saate alati kontrollida suhtlemise ajalugu selle konkreetse inimesega, et teada saada, kui kaua nad on teie brändi juures püsinud. Näiteks kasutades universaalpostkasti ajalugu. Klientidele  on lihtne saata e-kirju, et öelda, et te hindate nende lojaalsust ja premeerida neid erisoodustuse või püsikliendiprogrammi boonustega.

6. Motiveerida sotsiaalmeedias osalemist

Kui te loote suurema osa oma brändi sotsiaalmeediakontode sisust, kuid sellegipoolest ei ole teie kaasamine piisav, võite proovida klientide stiimuleid, et stimuleerida oma sisu jagamist ja kommenteerimist. Pakkuge jagamiste eest allahindlust või tasuta esemeid kasutaja loodud sisu eest, näiteks kohaletoimetatud tellimuse eest.

Nii saate sisu, mida teised kasutajad peavad usaldusväärseks (kuna seda esitavad kasutajad, kes on juba ostnud teilt) ja see motiveerib teie jälgijaid teie sotsiaalmeedia lehel aktiivsemalt tegutsema. Saate hõlpsasti jälgida jagamisi ja märgitud pilte, seega ei pea te muretsema oma lubaduse rikkumise pärast.

Suurepärased näited stimuleeriva turunduse kohta

  • Dunkin’ Donuts. Ligi viie miljoni püsikliendiprogrammi liikmega teab see kett kõike stiimulitest. Nad julgustavad oma kliente ostma rohkem, et saada boonuseid iga kulutatud dollari eest. Hiljem saab boonuseid kasutada selleks, et saada oma poeskäikudel tasuta jooke.
  • Sephora’s Beauty Insider. See on püsikliendiprogramm, mis moodustab igal aastal kuni 80% Sephora kogumüügist. See tähendab, et kliente premeeritakse boonuspunktidega iga ostu eest ning antakse võimalus kasutada neid kinkekaartide ja piiratud koguses toodete lunastamiseks.
  • Google Chrome premeerib kasutajaid veateadete eest. Kui nad leiavad, et aruanne on väärtuslik ja sisaldab kindlat viga, võivad nad premeerida kuni 15 000 dollariga.

Soovite rohkem teada saada? Siis lugege meie põhjalikku artiklit Klienditeeninduse pehmed oskused.

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid rakendatakse praktikas. Testige kõike, mida meie akadeemias õpite, otse LiveAgent’is.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Miks on vaja kasutada kliendi stiimuleid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Stiimuleid võib määratleda kui midagi, mis annab lisaväärtust juba pakutavale teenusele või tootele. Kui pakute oma klientidele lisahüvesid, näiteks tasuta esemeid, boonuseid, soodustusi, püsikliendiprogramme või eripakkumisi, siis muudab see tavalise ostukogemuse millekski meeldejäävaks.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on kliendi stiimulite eelised?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientide stiimulite eelised on järgmised: klientide hoidmine, SoMe kaasamine, brändi parem edendamine ja klientide lojaalsus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas saate pakkuda kliendile stiimuleid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “On nii palju asju, mida teie kliendid naudivad. Näiteks allahindlused, boonused, tasuta näidised, tasuta esemed, liikmemaksud või uuendused.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo