Õppige kõike
LiveAgenti kohta veebiseminaride abil

Avastage, kuidas saate iga funktsiooni oma huvides kasutada.

  • ✓ Pole seadistamine tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Õppige LiveAgenti veebiseminaridega

Tere tulemast LiveAgenti klienditeeninduse veebiseminarile! Meie spetsialistid juhendavad teid läbi meie mitmekanalilise klienditoe lahenduse, mis hõlmab piletisüsteemi, reaalajas vestlust, sisseehitatud kõnekeskust ja palju muud. Aitame teid teie konto seadistamisel ja konfigureerimisel ning vastame teie kõige sagedasematele küsimustele. Tutvuge LiveAgenti klienditeeninduse tarkvaraga koos meiega ning parandage oma klienditeenindust nagu paljud teised ettevõtted üle maailma.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sellel veebiseminaril vaatame läbi LiveAgenti juhtpaneeli põhitõed, millised on kõige olulisemad funktsioonid ja seaded, mida peaksite kõigepealt vaatama.

LiveAgenti põhijooneks on piletiteks muudetud sujuv kommunikatsioon. Suurendage produktiivsust, tulles üle LiveAgenti.

Reaalajas vestluse tarkvara või ennetavate vestluskutsete kasutamine on suurepärane viis klientide, potentsiaalsete klientide või üldsusega otsese kontakti loomiseks, et nad Teie veebisaidil ära ei eksiks.

Mitu teadmusbaasi on kõige uuem täiendus meie kliendiportaali ökosüsteemis. Mitme teadmusbaasi abil saate teadmised keele, toote või kaubamärgi järgi eraldada.

Related Articles to Veebiseminarid
Iga edukas ettevõte sai kuskilt alguse. Tutvuge meie ajalooga ja saage lisateavet meie ettevõtte missiooni, visiooni ja väärtuste kohta.

LiveAgentist

Discover LiveAgent, the pioneering customer support software founded in 2004 by Viktor and Andrej. Serving over 150 million users globally, LiveAgent combines real-time chat, ticketing, and support features. Join our mission to make exceptional customer service the norm. Start your 14-day free trial and experience innovation today!

Klienditeeninduse õpe on oluline igale ettevõttele, kes keskendub kliendikogemusele, kuna tarbijad otsivad koheseid ja tõhusaid vastuseid.

Klienditeeninduse õpe

Avasta klienditeeninduse õppe tähtsus ja meetodid uutele töötajatele. Saa praktilisi nõuandeid ja ressursse oskuste arendamiseks ning teadmiste jagamiseks. Ideaalne ettevõtetele, kes soovivad pakkuda koheseid ja tõhusaid vastuseid oma klientidele. Liitu meiega ja paranda oma teenindusoskusi!

Suurepärane klienditeenindus algab paremast klienditoe tarkvarast. Vaadake LiveAgenti eeliseid ja alustage kasutamist vähem kui 5 minutiga.

Pakkuge erakordsetklienditeenindust.

LiveAgent - kõik-ühes klienditoe tarkvara: 24/7 tugi, tasuta prooviperiood, kiireim vestlusvidin ja AI assistent. Alusta tasuta kohe!"

Kvaliteetne klienditeenindus on tänapäeva mitmekesisel ja tiheda konkurentsiga turul pikaajalise kasumlikkuse hoidmise põhikomponent.

Mis teeb klienditeeninduse silmapaistvaks?

Avasta, mis teeb klienditeeninduse suurepäraseks! Õpi pakkuma kiiret, sõbralikku ja professionaalset teenust, mis kuulab kliente ja lahendab nende probleeme. Tutvu LiveAgent tarkvaraga, mis tõstab kliendikogemuse uuele tasemele. Lugege edasi, et avastada parimad praktikad ja inspireerivad näited, mis aitavad teie tiimil silma paista!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start a Free Trial x