Täname, et tunnete huvi meie ajaveebi panustamise vastu. Meile meeldivad külaliste postitused väga, kuid oleme nende kvaliteedi suhtes valivad. Meie eesmärk on pakkuda oma vaatajaskonnale informatiivset ja ainulaadset sisu: SaaS-i ettevõtete omanikele, professionaalsetele turundajatele ja klienditeeninduse asjatundjatele. Kuna eelistame kvaliteeti > kvantiteedile, väldime üldise sisu postitamist, mida võib kõikjal Internetis leida.
Enne oma ideede saatmist vaadake üle järgmine ükiskasjalik juhend. Kui me teile 4-5 päeva jooksul ei vasta, ei ole me teie külalispostitust vastu võtnud.
Külalispostituse logistika:
soovitage teemade ideid ja saatke need meile
kui kiidame teema heaks, anname teile sellest meili teel teada ja saadame teile täitmiseks külalisepostituse lühikirjelduse
tähtaeg ja täpne postitamise kuupäev määratakse pärast külalispostituse lühikirjelduse läbivaatamist
läbige siinolevad kontrollnimekirjad: teema idee, lühiülevaade, sisu, visuaalne sisu, linkide paigutus, üldine lõplik mustand
Teema idee kontrollnimekiri:
lugege meie ajaveebi, et teada saada, milliseid teemasid oleme varem käsitlenud ja mis tüüpi sisu on meie lugejatele asjakohane – palun hoiduge juba avaldatud või ebaolulise sisu saatmisest
pakkuge välja 3-5 meeldejäävat ideed teemadest, mille kohta tunnete end kursis olevana ja mis on meie valdkonnaga seotud, sealhulgas klienditeenindus, -tugi, -edu, kasutajatoe lahendused (reaalajas vestlus, kliendiportaal, kõnekeskus), digitaalne turundus, SaaS jne.
jagage meiega meili teel mõnda oma varasemat artiklit
saatke oma esitlus meili teel aadressile hello@liveagent.com, teemareaks kasutage sõna “ice cream“.
Külalispostituse lühiülevaade kontrollnimekiri:
kui teema on heaks kiidetud, saate meilt meili vastuse
täitke meie poolt saadetud külalispostituse lühiülevaade
pidage meeles, et külalispostituse eesmärk ei ole mitte ainult nähtavuse ja linkide pakkumine, vaid ka orgaanilise liikluse suurendamine, seetõttu uurige enne täidetud lühiülevaate esitamist ka potentsiaalseid madala konkurentsiga märksõnu suure otsingumahuga
Külalispostituse sisu kontrollnimekiri:
LiveAgent kirjutatakse alati kokku
Vähemalt 2000 sõna, soovitatavalt rohkem
SEO optimeerige oma artiklit, nagu on kirjeldatud külalispostituse lühiülevaates
kirjutage teise isiku vaatenurgast (teie), vestlustoonis ja Ameerika inglise keeles
hoidke oma laused lühikesed ja kergesti arusaadavad (Ei venita sisu!)
piirake lõigu pikkust maksimaalselt 5 lauseni (suurepärane tasuta tööriist – Hemingway Editor)
kasutage erinevaid vormindamisvalikuid: tugev tekst, täpp-, nummerdatud tekst
säilitage artiklis ühtset kirjatüüpi ja -suurust
kõik päised peaksid olema väiketähtedega, välja arvatud päise esimene sõna ja kõik pärisnimed või akronüümid (kirjutage akronüümid ka lahti)
ainult uue lause esimene täht tuleks kirjutada suure algustähega
lisage kasulikke näpunäiteid, statistikat ja muid huvitavaid fakte, mis pakuvad lugejale väärtust
tehke grammatika, loetavuse ja plagiaadi kontrolli
enne lõpliku mustandi esitamist lugege ja kontrollige õigekirja veelkord
Vähema 5 pilti artikli kohta – autoriõiguseta pildid, linkidega ekraanipildid, enda pildid (iga pilt peab olema kuni 100 Kb koos õige failinimega. atribuudi ja alt tagiga), nooltega ekraanipildid sobivad samuti.
vältige stock pilte ja madala kvaliteediga pilte
saatke valmis mustandiga ka kõik visuaalid e-kirja manusena
Linkide paigutamise kontrollnimekiri:
tagasilingi asjakohasus ja informatiivne väärtus (eelistatavalt mittereklaamivad lingid)
linkide paigutus peaks välja nägema loomulik
tasulised ning sponsoreeritud lingid on keelatud
kõrge kvaliteeditaseme säilitamiseks ei võta me vastu linkimise taotlusi veebisaitidelt, mis ei kuulu meie niši. See hõlmab märksõnu, mida me juba orgaaniliselt sihime.
reklaamlinkidel on otsingumootorite jaoks atribuudid nofollow
kontrollige ankurteksti ja märksõnu (seotud fraasid, märksõnad, sünonüümid). Näiteks piletisüsteemi tarkvara (piletisüsteemi tööriist, piletimüügitööriist jne). Vältige sõnu nagu “klõpsake siin”, “siin on”, “vaadake siia” jne.
väliseid linke ei tohiks lisada lehe avalõikele, päisele, jalusele, lehe külgribale ega kokkuvõttesse
eelistatavalt on orgaaniline liiklus suurem kui 1000, kuid lingi aktsepteerimine sõltub jällegi saidi üldisest kvaliteedist
2-5 dofollow välist linki (autoriteetsetele / teemaga seotud veebisaitidele) ja eelistatavalt värske sisuga (mitte vanem kui 3 aastat ja kasutavad mitut allikat, mitte ainult ühte)
2-5 sisemist linki LiveAgenti, PostAffiliatePro, QualityUniti lehele või mujale, kus meie kaubamärki tekstis mainitakse
vältige meie konkurentide linkimist sisu allikana (me eemaldame lingi ja leiame linkimiseks uue allika)
tagasilinkide sisestamist aktsepteeritakse ainult ajaveebipostitustes, millel on märge “kasv”, “tugi”, “reaalajas vestlus” ja “klienditugi”.
LiveAgent pakub mitmeid teenuseid, sealhulgas vestluskutsete loomist, mis aitavad suurendada klientide kaasamist, pakkuda reaalajas abi ja parandada kasutajakogemust. Vestluskutsetel on mitmeid eeliseid, sealhulgas võimalus pakkuda klientidele abi nende teekonnal, suurendada müügi konversioonimäärasid ja koguda tagasisidet kasutajakogemuse parandamiseks. Lisaks saavad kliendid vestluskutsetest märkimisväärset kasu, nagu kiire ja lihtne juurdepääs isikupärastatud toele. LiveAgenti videoõpetus sisaldab põhjalikku juhendit vestluskutsete loomise ja seadistamise kohta.
See tekst annab nõuandeid uue veebisaidi loomise kohta ning esitab kontrollnimekirja, mille abil veenduda, et kõik vajalik on kaetud ja veebilansseerimine õnnestub veatult. Täpsustatakse erinevaid punkte, alates struktuurist ja sisuplaanist ning lõpetades küpsiste, maksete integreerimise ja SSL sertifikaatide kontrollimisega. Kõik need punktid aitavad saavutada veebisaidi õnnestunud lansseerimist ja tagada eduka turundusstrateegia.
LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane võimalus rahvusvahelisele ettevõttele, et tagada töötajate kursisolek ettevõtte uudiste, toodete ja teenuste värskendustega. Mitmekeelne tugi võimaldab iseteenindusvõimalusi ööpäevaringselt mitmes riigis, mis parandab kliendikogemust ja rahulolu. Oluliste artiklite loomine ja esitamine keeltes, mis nõuavad kliendiabi, suurendab klientide rahulolu. Sõltuvalt ettevõtte suurusest soovitatakse luua teadmusrubriike erinevate keelte jaoks, mis aitavad vältida eksinud ja segaduses kliente ning ülekoormatud kliendituge.
You will be in Good Hands!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.