Täname, et tunnete huvi meie ajaveebi panustamise vastu. Meile meeldivad külaliste postitused väga, kuid oleme nende kvaliteedi suhtes valivad. Meie eesmärk on pakkuda oma vaatajaskonnale informatiivset ja ainulaadset sisu: SaaS-i ettevõtete omanikele, professionaalsetele turundajatele ja klienditeeninduse asjatundjatele. Kuna eelistame kvaliteeti > kvantiteedile, väldime üldise sisu postitamist, mida võib kõikjal Internetis leida.

Enne oma ideede saatmist vaadake üle järgmine ükiskasjalik juhend. Kui me teile 4-5 päeva jooksul ei vasta, ei ole me teie külalispostitust vastu võtnud.

Külalispostituse logistika:

  • soovitage teemade ideid ja saatke need meile
  • kui kiidame teema heaks, anname teile sellest meili teel teada ja saadame teile täitmiseks külalisepostituse lühikirjelduse
  • tähtaeg ja täpne postitamise kuupäev määratakse pärast külalispostituse lühikirjelduse läbivaatamist
  • läbige siinolevad kontrollnimekirjad: teema idee, lühiülevaade, sisu, visuaalne sisu, linkide paigutus, üldine lõplik mustand

Teema idee kontrollnimekiri:

  • lugege meie ajaveebi, et teada saada, milliseid teemasid oleme varem käsitlenud ja mis tüüpi sisu on meie lugejatele asjakohane – palun hoiduge juba avaldatud või ebaolulise sisu saatmisest
  • pakkuge välja 3-5 meeldejäävat ideed teemadest, mille kohta tunnete end kursis olevana ja mis on meie valdkonnaga seotud, sealhulgas klienditeenindus, -tugi, -edu, kasutajatoe lahendused (reaalajas vestlus, kliendiportaal, kõnekeskus), digitaalne turundus, SaaS jne.
  • jagage meiega meili teel mõnda oma varasemat artiklit
  • saatke oma esitlus meili teel aadressile hello@liveagent.com, teemareaks kasutage sõna “ice cream“.

Külalispostituse lühiülevaade kontrollnimekiri:

  • kui teema on heaks kiidetud, saate meilt meili vastuse
  • täitke meie poolt saadetud külalispostituse lühiülevaade
  • pidage meeles, et külalispostituse eesmärk ei ole mitte ainult nähtavuse ja linkide pakkumine, vaid ka orgaanilise liikluse suurendamine, seetõttu uurige enne täidetud lühiülevaate esitamist ka potentsiaalseid madala konkurentsiga märksõnu suure otsingumahuga

Külalispostituse sisu kontrollnimekiri:

  • LiveAgent kirjutatakse alati kokku
  • Vähemalt 2000 sõna, soovitatavalt rohkem
  • SEO optimeerige oma artiklit, nagu on kirjeldatud külalispostituse lühiülevaates
  • kirjutage teise isiku vaatenurgast (teie), vestlustoonis ja Ameerika inglise keeles
  • hoidke oma laused lühikesed ja kergesti arusaadavad (Ei venita sisu!)
  • piirake lõigu pikkust maksimaalselt 5 lauseni (suurepärane tasuta tööriist – Hemingway Editor)
  • kasutage erinevaid vormindamisvalikuid: tugev tekst, täpp-, nummerdatud tekst
  • säilitage artiklis ühtset kirjatüüpi ja -suurust
  • kõik päised peaksid olema väiketähtedega, välja arvatud päise esimene sõna ja kõik pärisnimed või akronüümid (kirjutage akronüümid ka lahti)
  • ainult uue lause esimene täht tuleks kirjutada suure algustähega
  • lisage kasulikke näpunäiteid, statistikat ja muid huvitavaid fakte, mis pakuvad lugejale väärtust
  • tehke grammatika, loetavuse ja plagiaadi kontrolli
  • enne lõpliku mustandi esitamist lugege ja kontrollige õigekirja veelkord

Visuaalse sisu kontrollnimekiri:

  • lisage: videoid, esitlusi, infograafikat ja GIF-e,; arutelusid, tsitaate, säutse, (hinna)tabelid, graafikuid, näpunäiteid, statistikat
  • mainida võib teemaga seotud tooteid
  • Vähema 5 pilti artikli kohta – autoriõiguseta pildid, linkidega ekraanipildid, enda pildid (iga pilt peab olema kuni 100 Kb koos õige failinimega. atribuudi ja alt tagiga), nooltega ekraanipildid sobivad samuti.
  • vältige stock pilte ja madala kvaliteediga pilte
  • saatke valmis mustandiga ka kõik visuaalid e-kirja manusena
  • tagasilingi asjakohasus ja informatiivne väärtus (eelistatavalt mittereklaamivad lingid)
  • linkide paigutus peaks välja nägema loomulik
  • tasulised ning sponsoreeritud lingid on keelatud
  • kõrge kvaliteeditaseme säilitamiseks ei võta me vastu linkimise taotlusi veebisaitidelt, mis ei kuulu meie niši. See hõlmab märksõnu, mida me juba orgaaniliselt sihime.
  • reklaamlinkidel on otsingumootorite jaoks atribuudid nofollow
  • kontrollige ankurteksti ja märksõnu (seotud fraasid, märksõnad, sünonüümid). Näiteks piletisüsteemi tarkvara (piletisüsteemi tööriist, piletimüügitööriist jne). Vältige sõnu nagu “klõpsake siin”, “siin on”, “vaadake siia” jne.
  • väliseid linke ei tohiks lisada lehe avalõikele, päisele, jalusele, lehe külgribale ega kokkuvõttesse
  • eelistatavalt on orgaaniline liiklus suurem kui 1000, kuid lingi aktsepteerimine sõltub jällegi saidi üldisest kvaliteedist
  • 2-5 dofollow välist linki (autoriteetsetele / teemaga seotud veebisaitidele) ja eelistatavalt värske sisuga (mitte vanem kui 3 aastat ja kasutavad mitut allikat, mitte ainult ühte)
  • 2-5 sisemist linki LiveAgenti, PostAffiliatePro, QualityUniti lehele või mujale, kus meie kaubamärki tekstis mainitakse
  • vältige meie konkurentide linkimist sisu allikana (me eemaldame lingi ja leiame linkimiseks uue allika)
  • tagasilinkide sisestamist aktsepteeritakse ainult ajaveebipostitustes, millel on märge “kasv”, “tugi”, “reaalajas vestlus” ja “klienditugi”.
  • nendelt lehtedelt pole väljaminevaid linke lubatud /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ ja /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/
  • maksimaalselt 2 väljaminevat linki 1 domeenile
  • linke autori biograafiale ei toetata
  • .com domeenidele, min. DR50+ (Ahrefs)
  • rahvusvahelistele domeenidele, min. DR30+ (Ahrefs)

Lõpliku mustandi üldine kontrollnimekiri:

  • lisage oma biograafia (maksimaalselt 300 tähemärki) ja enda pilt
  • kui soovite, et teie teost meie suhtlusvõrgustikes reklaamitaks, lisage lingid oma sotsiaalmeedia profiilidele
  • valmis mustand tuleks saata Google’i dokumendina, koos värskendatud jagamisõigustega kommentaaride ja tagasiside andmiseks
  • saatke see aadressile hello@liveagent.com
  • lõplik artikkel võidakse tagasi lükata järgmistel põhjustel:
    • dubleeritud või plagieeritud sisu
    • sisu on kirjutatud ainult linkide loomise eesmärgil
    • kallutatud, solvav või meie standarditele mittevastav sisu
    • saadetud pärast kokkulepitud tähtaega

Märkus: LiveAgenti meeskond jätab endale õiguse muuta teie sisu, et see sobiks meie ajaveebi stiiliga

Seotud Artiklid
Meie veebilehe käivitamise kontrollnimekiri aitab teil vigu minimeerida ja uue saidi avaldamiseks ette valmistada. Ülim punkt-punktilt juhend.

Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri

Meie veebilehe käivitamise kontrollnimekiri aitab teil vigu minimeerida ja uue saidi avaldamiseks ette valmistada. Ülim punkt-punktilt juhend.

LiveAgent pakub mitmeid teenuseid, sealhulgas vestluskutsete loomist, mis aitavad suurendada klientide kaasamist, pakkuda reaalajas abi ja parandada kasutajakogemust. Vestluskutsetel on mitmeid eeliseid, sealhulgas võimalus pakkuda klientidele abi nende teekonnal, suurendada müügi konversioonimäärasid ja koguda tagasisidet kasutajakogemuse parandamiseks. Lisaks saavad kliendid vestluskutsetest märkimisväärset kasu, nagu kiire ja lihtne juurdepääs isikupärastatud toele. LiveAgenti videoõpetus sisaldab põhjalikku juhendit vestluskutsete loomise ja seadistamise kohta.

Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua

LiveAgent pakub mitmeid teenuseid, sealhulgas vestluskutsete loomist, mis aitavad suurendada klientide kaasamist, pakkuda reaalajas abi ja parandada kasutajakogemust. Vestluskutsetel on mitmeid eeliseid, sealhulgas võimalus pakkuda klientidele abi nende teekonnal, suurendada müügi konversioonimäärasid ja koguda tagasisidet kasutajakogemuse parandamiseks. Lisaks saavad kliendid vestluskutsetest märkimisväärset kasu, nagu kiire ja lihtne juurdepääs isikupärastatud toele. LiveAgenti videoõpetus sisaldab põhjalikku juhendit vestluskutsete loomise ja seadistamise kohta.

Meie veebilehe käivitamise kontrollnimekiri aitab teil vigu minimeerida ja uue saidi avaldamiseks ette valmistada. Ülim punkt-punktilt juhend.

Uue veebilehe lansseerimise kontrollnimekiri

See tekst annab nõuandeid uue veebisaidi loomise kohta ning esitab kontrollnimekirja, mille abil veenduda, et kõik vajalik on kaetud ja veebilansseerimine õnnestub veatult. Täpsustatakse erinevaid punkte, alates struktuurist ja sisuplaanist ning lõpetades küpsiste, maksete integreerimise ja SSL sertifikaatide kontrollimisega. Kõik need punktid aitavad saavutada veebisaidi õnnestunud lansseerimist ja tagada eduka turundusstrateegia.

Teadmusbaasi tarkvara on klienditeeninduse pakkumisel suisa kohustuslik. LiveAgent pakub isegi rohkemat. Uurige, miks peaksite valima LA.

Võimendage kliente teadmusbaasi tarkvaraga

LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane võimalus rahvusvahelisele ettevõttele, et tagada töötajate kursisolek ettevõtte uudiste, toodete ja teenuste värskendustega. Mitmekeelne tugi võimaldab iseteenindusvõimalusi ööpäevaringselt mitmes riigis, mis parandab kliendikogemust ja rahulolu. Oluliste artiklite loomine ja esitamine keeltes, mis nõuavad kliendiabi, suurendab klientide rahulolu. Sõltuvalt ettevõtte suurusest soovitatakse luua teadmusrubriike erinevate keelte jaoks, mis aitavad vältida eksinud ja segaduses kliente ning ülekoormatud kliendituge.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x