Tundub, et proovite kätte saada Moodle’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Moodle tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Moodle veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Moodle esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Moodle on töökindel ja täisfunktsionaalne avatud lähtekoodiga õppeplatvorm, mille eesmärk on anda haridustöötajatele võimalus täiustada meie maailma.
Moodle on töökindel ja täisfunktsionaalne avatud lähtekoodiga õppeplatvorm, mille eesmärk on anda haridustöötajatele võimalus täiustada meie maailma.
Moodle'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteenindustugi.
Moodle'iga saate ühendust võtta, jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Teise võimalusena võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.
Moodle ei paku tuge e-posti teel. Saate nendega ühendust võtta vormi täites: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Ei, Moodle ei paku tuge reaalajas vestluse kaudu.
Moodle ei paku kliendituge kõne teel.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel