Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bark Kasutajatoe Kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada Bark’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Bark tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Bark veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Bark esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

Bark klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust Bark klienditoega

Bark E-posti tugi

team@bark.com

Vestelge Bark esindajaga

Bark Reaalajavestluse tugi

Puudub

Helistage Bark kasutajatoele

Bark Kõnekeskuse tugi

020 3697 0237

Uurige rohkem Bark toodete kohta

Bark Teadmusbaas

https://help.bark.com/

Osalege Bark kogukonna foorumi aruteludes

Bark Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

Bark Instagram

Bark Instagram

instagram.com/barkteamuk/

Bark Facebooki leht

Bark Facebooki leht

facebook.com/barkteam/

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

Bark Üldtingimused

Bark Üldtingimused

Puudub

Bark Privaatsuspoliitika

Bark Privaatsuspoliitika

Puudub

Bark Turbepoliitika

Bark Turbepoliitika

Puudub

Bark GDPR

Bark GDPR

Puudub

Bark Vikipeedia Leht

Bark Vikipeedia Leht

Puudub

Bark Sidusprogramm

Bark Sidusprogramm

Puudub

Asukoht

KKK

Mis on Bark?

Bark on UK suurim & kiiresti kasvavam teenuste müügikoht, mis ühendab tarbijad ja ettevõtted nende projekti jaoks kõige õigema oma ala professionaaliga.

Millist tüüpi tuge Bark pakub?

Bark`i teeninduse meeskond pakub toe kanaleid nagu: e-mail, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteeninduse tugi.

 

Kuidas ma saan Bark`iga ühendust võtta?

Saate Bark`iga ühendust võtta kirjutades neile, helistades kõneliinile või jättes neile sotsiaalmeedia platvormil sõnumi. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada teadmistebaasi.

 

Mis on Bark'i e-maili aadress?

Saate nende toega ühendust võtta kirjutades e-maili ja saates selle aadressil: team@bark.com

Kas Bark`il on live vestlus?

Ei, the Bark ei paku live vestluse tuge.

 

Kuidas ma saan kellegagi Bark`ist rääkida?

Kui eelistate kõnetuge, saate ühendust võtta nende abiliiniga: 020 3697 0237

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo