yuutel integration
Partner website
Partner Privacy Policy
yuutel on üle kahe aastakümne olnud liider terviklike äritelefonilahenduste pakkumisel Austrias ja üle kogu maailma. Oma valdkonna kirest ja teadmistest tulvil ekspertide meeskonnaga, mis on ühendatud tipptehnoloogiaga, toob yuutel oma hinnatud klientideni kõik pilvepõhise telefoniteenuse eelised. Võrguoperaatori litsentsiga ning silmapaistva pakkujana suudab yuutel sujuvalt integreerida oma võrgu- ja teenuseinfrastruktuuri.
Selle IP-põhiste telefonilahenduste repertuaar on mõeldud igas suuruses ettevõtetele (alates 10 kanalist) ja sektoritele üle Euroopa. Alates kohalike ja rahvusvaheliste klientide abitelefonide loomisest kuni pilvetelefonisüsteemide ja SIP magistraalsüsteemi juurutamiseni – meie pakkumine hõlmab laia valikut spetsialiseeritud telefonilahendusi. Alates 2020. aastast on see välja teeninud Microsoft Teamsi telefoniteenuse pakkuja sertifikaadi, mis on veelgi laiendanud yuuteli teenuste ulatust.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgent lõi yuuteliga kampa, et tagada yuuteli numbrite sujuv lisamine teie kõnekeskuse toimingutesse. Kirsiks tordil? LiveAgent tagab, et selle integreerimisega ei kaasne lisakulusid.
yuuteli LiveAgenti kõnekeskusega ühendamis protsessi alustamiseks peate vaid logima sisse oma LiveAgenti kontole ja järgima etteantud juhiseid.
1. Logige sisse oma LiveAgent kontole
2. Navigeerige sektsiooni Numbrid
3. Leidke üles yuutel
4. Vajutage nupule Lisa
5. Sisestage vajalikud andmed
yuuteli integreerimise maksumus:
LiveAgenti tellimus sisaldab integreerimist ilma lisatasudeta, kuid yuutel pakub oma teenuseid eraldi tasu eest, kuna tegemist on eraldiseisva ettevõttega.
yuuteli eelised:
- Kulude säästmine
- Lihtne veebipõhine haldus
- Juurdepääs Austrias
- Paindlikkus
- Turvalisus
- Skaleeritavus
Kas olete huvitatud kõnekeskuse tarkvara funktsioonide sügavamast mõistmisest? Kutsume teid vaatama allolevat informatiivset videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free yuutel integration!
Twitteri integratsiooni teadaanne
LiveAgent offers an affordable Twitter integration for businesses to stay connected with customers through social media platforms. This solution allows businesses to continue using Twitter integration as part of their customer support without incurring high costs. LiveAgent's omni-channel customer support software collects communication from multiple channels, including social media, to ensure successful website launches and effective marketing strategies. The new solution for Twitter integration will be available in the first half of May and is designed to minimize clients' costs while delivering quality services.
Kolite Novacall`ist LiveAgent`i?
Kiire ja tõhus piletisüsteem, LiveAgent, aitab keskenduda klientide mõistmisele ja parandada kliendikogemust. Pakub mitmeid suhtluskanaleid ja tasulisi plaane vastavalt ettevõtte vajadustele.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, nagu Iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Ettevõtted saavad taotleda demo seanssi, et saada üks-ühele koolitust selle tarkvara kasutamisest. LiveAgent pakub ka mitmeid kanaleid klienditeeninduseks, nagu reaalajavestlus ja e-posti haldussüsteem. Lisaks pakub see sotsiaalmeedia teenust ja oma värskendus- ning sooduspakkumiste uudiskirja tellimist. Küpsiste kasutamise eest peab klient nõusoleku andma. LiveAgenti kontot saab registreerida ning kasutamist alustada koheselt pärast paigaldamist.