Voyced integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Voyced Privaatsuspoliitikaga
Mis on Voyced?
Voyced on Euroopa VoIP-teenuse pakkuja, mille leviala ülatub üle 165 riigi maailmas. Ettevõte lubab pakkuda parimat tariifi ja tasusid, olenemata helistamise sihtkohast. Voyced on järjekordne LiveAgenti VoIP partner. LiveAgent püüab pakkuda sujuvat kliendikogemust iga päev. Tulemusena saate nüüd hõlpsasti ühendada oma Voyced VoIP numbri LiveAgenti.
Kuidas integreerida Voyced VoIP Liveagenti?
Integratsioon on üsna lihtne. Siin on kiire juhis:
1. Hankige VoIP number Voycedist
2. Logige sisse oma LiveAgenti kontole
3. Navigerige Seadistamisse
4. Vajutage Kõne – Numbrid
5. Vajutage + nuppu
6. Otsige listist Voyced
7. Sisestage informatsioon
8. Ja Salvestage!
Millised on Voycedi LiveAgenti integreerimise kulud?
Kui soovite ühendada oma Voyced VoIP numbri oma kõnekeskusega center LiveAgentis, ei kaasne sellega lisakulusid.
Hüved:
- odav
- funktsiooniderikas
- juurdepääs mitme seadme kaudu
- täienenud kliendikogemus
- parem produktiivsus
Kui sooviksid saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaata allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Frequently Asked Questions
Mis on LiveAgent?
LiveAgent on klienditeeninduse/-toe tarkvara, mis lubab Teil käsitleda kõiki kliendipäringuid ühest liidesest
Mis on Voyced?
Voyced on VoIP-teenuse pakkuja, mis pakub oma teenuseid ülemaailmselt.
Kui palju maksab Voycedi LiveAgenti integreerimine?
Voyced on juba LiveAgenti sisseehitatud. Seega, kui Teil on tarvis ühendada oma Voyced VoIP number LiveAgenti, saate seda teha ilma lisakuludeta.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.