Partner
Mis on Sendy?
Sendy on uudiskirja e-posti rakendus. Seda kasutatakse jälgitavate meilide hulgi saatmiseks.
Kuidas seda kasutada?
Sendy integratsioon LiveAgenti jaoks hoiab Teid kursis tellimuste, uute klientide ja saadetud meilikampaaniatega. Saate luua mustandeid, hallata kliente ja tellijaid või luua uusi vestlusi.
Hüved
- Parem e-posti kampaaniate haldamine
- Pole tarvis enam rakendusi vahetada
Frequently asked questions
Mis on Sendy?
Sendy on meiliturundusplatvorm, mis võimaldab Teil luua taskukohaseid kampaaniaid ja analüüsida tulemusi aruannetes. Lisaks saate tellijaid segmentida ja hallata.
Millised on Sendy kasutamise eelised?
- efektiivne töövoog ühest tarkvarast - tellimuste informatsioon LiveAgentis - saatke hõlpsasti meilikampaaniad LiveAgentist
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
Kuidas LiveAgentis vestlusnuppe luua
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust luua ja kohandada reaalajas vestlusnuppe kliendisuhtluseks. Vestlusnupud on lihtsad ja võimsad tööriistad, mis aitavad tagada kiire ja isikupärastatud klienditugi.