Fayn integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Fayn?
Fayn on esimene Tšehhi telekommunikatsioonioperaator, kes osutab VoIP-teenust alates 2002. aastast. Nende eesmärk on pakkuda odavaid, kuid siiski kvaliteetseid telekommunikatsiooniteenuseid.
Kuidas ühendada Fayn LiveAgentiga?
Esimene samm on Fayn VoIP-numbri hankimine. Järgmine samm on klõpsata:
- Seadistamine
- Kõne
- Numbrid
- Fayn
Viimane samm on vajaliku teabe lisamine.
Kui palju maksab Fayni ühendamine LiveAgentiga?
LiveAgenti ja Fayni kliendina pole teil täiendavaid integreerimise tasusid.
Fayn VoIP hüved:
- madalad kulud
- ühilduvus laia valiku seadmetega
- paranenud produktiivsus
- kõrge usaldusväärsus
Soovite rohkem teada saada?
Vaadake meie allolevat kõnekeskuse videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Fayn integration!
Frequently Asked Questions
Mis on Fayn?
Fayn on Euroopa VoIP-teenuste pakkuja alates 2002. aastast, pakkudes kvaliteetseid ja odavaid teenuseid.
Kuidas ühendada Fayn LiveAgentiga?
1. Logige oma LiveAgenti kontole 2. Vajutage Seadistamine 3. Kõne 4. Numbrid 5. Otsige üles Fayn 6. Lisage vajalikud mandaadid 7. Kasutge koheselt
Mis on VoIP-operaator?
VoIP-operaator on sisuliselt teenusepakkuja/ettevõte/äri, mis pakub VoIP-teenuseid. Need teenused võivad olla näiteks sissetulevad ja väljaminevad kõned Internetiühenduse kaudu.
LiveAgent on klientide teenindamise tarkvara, mida pakub Quality Unit. Platvorm pakub mitmeid võimalusi, sealhulgas tasuta prooviversiooni, tuge ja tugiportaale. LiveAgent võimaldab integreerimist teiste rakendustega ning pakub ka kontakte ja demo plaanimise võimalust. Lisaks Edastatakse lugejale infot küpsiste kasutamisest ja privaatsuspoliitikast. LiveAgent on üks parimatest kõnekeskuse platvormi pakkujatest e-kaubanduse, kindlustuse, SaaS-i jne ettevõtetele.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub VoIP telefonisüsteeme, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Ettevõte pakub ka muid funktsioone, nagu kaebuste haldamine, iseteenindus ja kliendiportaal. LiveAgenti müügimeeskondi saab ühenduse saamiseks keele kaudu helistada või sotsiaalmeedia kaudu. Hankige rohkem teavet LiveAgenti võimaluste kohta, tellige uudiskiri või külastage nende veebisaiti.