3CX integration
Partner website
Partner Privacy Policy
2005. aastal ilmus 3CX turule just tärkava VoIP-tehnoloogia õitseajal. Nüüdseks on nad ärisuhtluse sfääris titaaniks kasvanud. SIP-i avatud standardi ja WebRTC tehnoloogia võimsusele tuginedes on 3CX muutunud tagasihoidlikust PBX-telefonisüsteemist terviklikuks suhtlusplatvormiks. Müügiargumendid? Lihtsus, paindlikkus ja taskukohasus häälkõnedes, videotes ja reaalajas vestluses. 3CX võib olla ettevõtete salarelv, mis aitab tõsta tootlikkust, parandada kliendikogemust ning boonusena vähendada kulusid ja haldusprobleeme.
Hämmastavad 350 000 klienti 190 riigis on oma ärisuhtlusvajaduste rahuldamiseks pöördunud 3CX-i poole. Klientide loend on tulvil tunnustatud nimesid – Air France, NHS, Best Western ja PepsiCo, mis kõik loodavad sujuvaks ja usaldusväärseks suhtluseks 3CX-le.
3CX sai alguse lihtsast soovist: tuua turule töökindel ja funktsioonirikas telefonisüsteem, mis ei ajaks lõhki eelarvet. Tänapäeval on 3CXkommunikatsioonilahenduste turul ülipopulaarne, mis kasvab kiiresti.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgent ja 3CX on ühendanud jõud, et muuta 3CX-i numbrite integreerimine teie kõnekeskuse toimingutesse nii sujuvaks kui võimalik. Ja parim osa? LiveAgent hoolitseb selle eest, et see seadistus ei läheks teile ühtegi senti lisaks maksma.
3CX-i ühendamine LiveAgenti kõnekeskusega on käkitegu. Logige lihtsalt sisse oma LiveAgenti kontole ja järgige pakutavaid lihtsaid juhiseid.
1. Logige sisse oma LiveAgenti kontole
2. Navigeerige sektsiooni Numbrid
3. Leidke ülesr 3CX
4. Vajutage nupule Lisa
5. Sisestage vajalikud andmed
3CX-i integreerimise maksumus:
LiveAgenti tellimus sisaldab integreerimist ilma lisatasudeta, kuid 3CX pakub oma teenuseid eraldi tasu eest, kuna nad tegutsevad eraldiseisva ettevõttena.
3CX-i eelised:
- Kulutõhus
- Lihtne veebipõhine haldus
- Ülemaailmne juurdepääs
- Paindlikkus
- Parem töökindlus
- Täiustatud funktsioonid
- Turvalisus
- Skaleeritavus
Kas soovite rikastada oma teadmisi kõnekeskuse tarkvara toimimise vallas? Põhjaliku arusaama huvides kutsume teid vaatama allolevat üksikasjalikku videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free 3CX integration!
Klienditoe tarkvara veebimajtuuse sektorile
LiveAgent pakub mitmekülgset klienditeeninduse tarkvara, mis suurendab kaasamist ja müüki. See võimaldab mitmekanalilist tuge, reaalajas suhtlust ja parandab vastamiskiirust. Lisaks pakub see e-kirja malle ja integratsioone, et parandada klienditeenindust.
Lähete üle Verloop süsteemist LiveAgent'isse?
LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, reaalajas vestlust, kõnekeskust, iseteenindust ja sotsiaalmeedia integratsiooni. Lisaks pakub see piiramatut ajalugu, vestlusnuppe ja 24/7 tuge. LiveAgent on tuntud klienditeeninduse tarkvara, mis pakub ka VoIP telefonisüsteemi, kaebuste haldamise süsteemi ja e-posti haldust. Lisaks on saadaval erinevad tasud vastavalt ettevõtte suurusele.