Otsite alternatiivi Gist'ile?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul Gist tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Mei kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Teil on küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Kas sooviksite klienditoele rohkem pühenduda spetsiaalse tarkvara abil? LiveAgent on õige valik. LiveAgent on parim lahendus klienditoe pakkumiseks. See pakub teile palju funktsioone ja üle 175 integratsiooni mõistliku hinna eest.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Täiustatud automatiseerimine teie ettevõtte jaoks.
Avastage LiveAgent'it.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem LiveAgent'iga

parameters='{"ispreset":true,"agents":1 ,"select1":"gist","select2":false,"select3":false,"ticketing":true,"livechat":true,"callcenter":false,"selfservice":true,"facebook":false,"twitter":false,"instagram":false,"viber":false,"knowledgebase":true,"ivr":false,"customerforum":true,"api":true,"automationrules":true,"videocalls":false,"unlimitedtickets":false,"unlimitedwebsites":false,"unlimitedhistory":true,"unlimitedsupport":true,"unlimitedcallrecording":false,"unlimitedchatbuttons":true}']

Gist vs LiveAgent ülevaade

Funktsioonid Liveagent Gist
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Gist ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaaljavestlust Pilet+vestlus paketis hinnaga $29/agent/kuu.
Gist offers pakub reaalajas vestlust paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Gist ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu.
Gist offers pakub iseteenindusportaali paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Facebook
Facebook'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook'i integratsiooni paketis Pilet lisatasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav ilma lisatasudeta.
Gist pakub Facebooki integratsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter'i integratsiooni paketis Pilet lisatasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav ilma lisatasuta.
Gist pakub Twitter'i integratsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Instagram
Instagram'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Gist ei pakub Instagrami integratsiooni.
Viber
Viber'i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber'i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Gist ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmusbaas, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas juhendmaterjale, KKK-d ja how-to artikleid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist akub teadmusbaasi paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Gist ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub automatiseerimist ja reegleid paketisiseselt $99/kuu.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub API funktsioone paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone.
Gist ei paku IVR-funktsioone.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype'i, Zoom'i või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Gist ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatut ajalugu paketisiseselt $29/kuu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Gist ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatuid pileteid/e-kirju paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Piiranguteta kõnede salvestamine
Märkige üles iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Gist ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Gist ei paku piiramatut 24/7 tuge
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Jira'le

Kui on vaja pakkuda suurepärast kliendituge, on usaldusväärne ja tuntud tarkvara hädavajalik. LiveAgent on just see suurepärane kasutajatoe tarkvara, mis pakub kõike, mida vajate suurepärase klienditoe ja -halduse jaoks. LiveAgent pakub kõike – e-posti, kiireimat reaalajas vestluse vidinat, sotsiaalmeediat, kõnekeskuse tuge ja teadmusbaasi muude funktsioonide ja integratsioonide hulgas. Ärge raisake aega ebausaldusväärse tarkvaraga. Üleminek LiveAgent’ile on lihtne.

Kiireim reaalas javestlus

Reaalajas vestlus on klienditoe oluline osa, kui soovite, et teie kliendid saaksid teid kiiresti kätte teie veebisaidi kaudu. LiveAgent omab kõige kiiremat reaalajas vestluse vidinat turul, vestlus kuvatakse 2,5 sekundi jooksul. Sellest kiireimat ei ole midagi. Teil tuleb vaid ette valmistuda saabuvateks sõnumiteks.
The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäära.

Suurenenud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Palju funktsioone

Enam kui 179 kasutajatoe funktsiooni teevad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks.
Professional built-in call center software

Pakkuge kõnetuge

Pakkuge oma klientidele võimalust suhelda teiega personaalsemal tasandil. Oma virtuaalse kõnekeskuse loomine on lihtne ja käib vaid mõne minutiga. Saate ühendada oma brauseri, telefoni või mis tahes muu valitud seadme ja võtta vastu kõnesid nagu telefoni teel. LiveAgent hoolitseb kõige eest, seega ei ole vaja kolmanda osapoole teenusepakkujaid.

Olete valmis pakkuma paremat tuge?

Ärge leppige millegi muuga, valige üks parimatest. LiveAgent pakub teile parimaid tööriistu, funktsioone ja integratsioone mõistliku hinnaga. Saate valida ühe kolmest hinnapaketist, et saada täpselt seda, mida vajate. Ja kui sellest ei piisa, saate alati osta eraldi funktsioone ilma üle maksmata. Saate täpselt seda, mille eest maksate, ei mingeid lisatasusid ja muresid eelarve pärast. Lisateabe saamiseks vaadake meie hinnastamist.
Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted lähevad üle LiveAgent'isse

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternatiiv Gist-ile
Tulge üle suurepärasele reaalajas vestluse tarkvarasse, millel on mitmekanaliline piletisüsteem. Täiendage oma kliendituge e-kirja, sotsiaalmeedia ja palju muuga.

Otsite Userlike'i alternatiivi?

LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.

Otsite Olark`ile alternatiivi? Tutvuge LiveAgent hea hinnaga võimaluste, tööriistade, funktsioonide ja omnikanal toega.

Otsite Olark`ile alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane alternatiiv erinevatele klienditoe tarkvaradele, pakkudes mitmeid suhtluskanaleid ja suurendades kliendirahulolu.

Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks, pakkudes kiiret ja täpset tuge. See parandab kliendirahulolu ja müüki.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi piletite haldamiseks ja suhtluskanaliteks. Suhtlemisoskus ja kehakeel on olulised klientide positiivse mulje jätmiseks.

Vaadake, miks on LiveAgent parim alternatiiv Desk.com-le. Saage teada oma eelistest ja registreerige end kasutades meie 14-päevast tasuta prooviperioodi, ei mingeid püsivaid kohustusi.

Otsite parematkasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on kasutajatoe tööriist, mis saab hästi integreeruda erinevate platvormidega. Kasutajad kiidavad selle stabiilsust ja funktsionaalsust.

Võtke kasutusele õige tarkvara ja pakkuge oma klientidele parimat võimalikku tuge. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele.

Otsite alternatiivi Freshcaller'ile?

Liveagent pakub mitmekülgseid klienditoe lahendusi, sealhulgas reaalajas vestlust, piletite haldamist, teadmusbaasi haldamist ja sotsiaalmeedia integratsiooni. Seda hinnatakse kasutusmugavuse, klienditeeninduse ja hinna ja väärtuse suhte poolest.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo