Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete väsinud enda kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul Gist tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Mei kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi Gist'ile?

Kas sooviksite klienditoele rohkem pühenduda spetsiaalse tarkvara abil? LiveAgent on õige valik.

LiveAgent on parim lahendus klienditoe pakkumiseks. See pakub teile palju funktsioone ja üle 175 integratsiooni mõistliku hinna eest.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Täiustatud automatiseerimine teie ettevõtte jaoks.
Avastage LiveAgent'it.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Gist vs LiveAgent ülevaade

Funktsioonid Liveagent Gist
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Gist ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaaljavestlust Pilet+vestlus paketis hinnaga $29/agent/kuu.
Gist offers pakub reaalajas vestlust paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Gist ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu.
Gist offers pakub iseteenindusportaali paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Facebook
Facebook'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook'i integratsiooni paketis Pilet lisatasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav ilma lisatasudeta.
Gist pakub Facebooki integratsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter'i integratsiooni paketis Pilet lisatasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav ilma lisatasuta.
Gist pakub Twitter'i integratsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Instagram
Instagram'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Gist ei pakub Instagrami integratsiooni.
Viber
Viber'i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber'i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Gist ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmusbaas, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas juhendmaterjale, KKK-d ja how-to artikleid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist akub teadmusbaasi paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Gist ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub automatiseerimist ja reegleid paketisiseselt $99/kuu.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub API funktsioone paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone.
Gist ei paku IVR-funktsioone.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype'i, Zoom'i või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Gist ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatut ajalugu paketisiseselt $29/kuu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Gist ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatuid pileteid/e-kirju paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Piiranguteta kõnede salvestamine
Märkige üles iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Gist ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Gist ei paku piiramatut 24/7 tuge
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Jira'le

Kui tegemist on suurepärase klienditoe pakkumisega, on usaldusväärne ja tuntud tarkvara hädavajalik. LiveAgent on just see suurepärane kasutajatoe tarkvara, mis pakub kõike, mida vajate suurepärase klienditoe ja -haldamise jaoks.

LiveAgent pakub kõike – e-posti, kiireimat reaalajas vestluse vidinat, sotsiaalmeediat, kõnekeskuse tuge ja teadmusbaasi muude funktsioonide ja integratsioonide hulgas. Ärge raisake meeskonda ebausaldusväärse tarkvaraga. Üleminek LiveAgent’ile on lihtne.

Kiireim reaalas javestlus

Reaalajas vestlus on klienditoe oluline osa, kui soovite, et teie kliendid saaksid teid kiiresti kätte teie veebisaidi kaudu.

LiveAgent omab kõige kiiremat reaalajas vestluse vidinat turul, vestlus kuvatakse 2,5 sekundi jooksul. Sellest kiireimat ei ole midagi. Teil tuleb vaid ette valmistuda saabuvateks sõnumiteks.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

Union icon

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäära.

Increase icon

Suurenenud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Statistic icon

Palju funktsioone

Enam kui 179 kasutajatoe funktsiooni teevad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks.

Professional built-in call center software

Pakkuge kõnetuge

Pakkuge oma klientidele võimalust suhelda teiega personaalsemal tasandil. Oma virtuaalse kõnekeskuse loomine on lihtne ja käib vaid mõne minutiga.

Saate ühendada oma brauseri, telefoni või mis tahes muu valitud seadme ja võtta vastu kõnesid nagu telefoni teel. LiveAgent hoolitseb kõige eest, seega ei ole vaja kolmanda osapoole teenusepakkujaid.

Olete valmis pakkuma paremat tuge?

Ärge leppige millegi muuga, valige üks parimatest. LiveAgent pakub teile parimaid tööriistu, funktsioone ja integratsioone mõistliku hinnaga. Saate valida ühe kolmest hinnapaketist, et saada täpselt seda, mida vajate. Ja kui sellest ei piisa, saate alati osta eraldi funktsioone ilma üle maksmata. Saate täpselt seda, mille eest maksate, ei mingeid lisatasusid ja muresid eelarve pärast.

Lisateabe saamiseks vaadake meie hinnastamist.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted lähevad üle LiveAgent'isse

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldav Gistiga?

LiveAgent pakub Gist'iga võrreldes järgmisi lisafunktsioone: 24/7 tugi, kliendifoorum, Viberi integratsioon, Instagrami integratsioon ja kõnekeskus.

Millised on LiveAgent'i kasutamise lisahüved võrreldes Gist'iga?

LiveAgent'i kasutamise lisahüved võrreldes Gist'iga hõlmavad suuremat kliendirahulolu, klientide hoidmist, väiksemaid klienditeeninduskulusid, väiksemat kliendiloobumise määra ja paremat agentide töövoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo