Otsite alternatiivi Gist'ile?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul Gist tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole
  • ✓ Klienditeenindus 24/7
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid
  • ✓ Tühistage igal ajal
Mei kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Teil on küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Kas sooviksite klienditoele rohkem pühenduda spetsiaalse tarkvara abil? LiveAgent on õige valik. LiveAgent on parim lahendus klienditoe pakkumiseks. See pakub teile palju funktsioone ja üle 175 integratsiooni mõistliku hinna eest.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Täiustatud automatiseerimine teie ettevõtte jaoks.
Avastage LiveAgent'it.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem LiveAgent'iga

parameters='{"ispreset":true,"agents":1 ,"select1":"gist","select2":false,"select3":false,"ticketing":true,"livechat":true,"callcenter":false,"selfservice":true,"facebook":false,"twitter":false,"instagram":false,"viber":false,"knowledgebase":true,"ivr":false,"customerforum":true,"api":true,"automationrules":true,"videocalls":false,"unlimitedtickets":false,"unlimitedwebsites":false,"unlimitedhistory":true,"unlimitedsupport":true,"unlimitedcallrecording":false,"unlimitedchatbuttons":true}']

Gist vs LiveAgent ülevaade

Funktsioonid Liveagent Gist
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Gist ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaaljavestlust Pilet+vestlus paketis hinnaga $29/agent/kuu.
Gist offers pakub reaalajas vestlust paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Gist ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu.
Gist offers pakub iseteenindusportaali paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Facebook
Facebook'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook'i integratsiooni paketis Pilet lisatasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav ilma lisatasudeta.
Gist pakub Facebooki integratsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter'i integratsiooni paketis Pilet lisatasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav ilma lisatasuta.
Gist pakub Twitter'i integratsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Instagram
Instagram'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Gist ei pakub Instagrami integratsiooni.
Viber
Viber'i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber'i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Gist ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmusbaas, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas juhendmaterjale, KKK-d ja how-to artikleid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist akub teadmusbaasi paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Gist ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub automatiseerimist ja reegleid paketisiseselt $99/kuu.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub API funktsioone paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone.
Gist ei paku IVR-funktsioone.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype'i, Zoom'i või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Gist ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatut ajalugu paketisiseselt $29/kuu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Gist ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu.
Gist pakub piiramatuid pileteid/e-kirju paketisiseselt hinnaga $29/kuu.
Piiranguteta kõnede salvestamine
Märkige üles iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Gist ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Gist ei paku piiramatut 24/7 tuge
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Jira'le

Kui on vaja pakkuda suurepärast kliendituge, on usaldusväärne ja tuntud tarkvara hädavajalik. LiveAgent on just see suurepärane kasutajatoe tarkvara, mis pakub kõike, mida vajate suurepärase klienditoe ja -halduse jaoks. LiveAgent pakub kõike – e-posti, kiireimat reaalajas vestluse vidinat, sotsiaalmeediat, kõnekeskuse tuge ja teadmusbaasi muude funktsioonide ja integratsioonide hulgas. Ärge raisake aega ebausaldusväärse tarkvaraga. Üleminek LiveAgent’ile on lihtne.

Kiireim reaalas javestlus

Reaalajas vestlus on klienditoe oluline osa, kui soovite, et teie kliendid saaksid teid kiiresti kätte teie veebisaidi kaudu. LiveAgent omab kõige kiiremat reaalajas vestluse vidinat turul, vestlus kuvatakse 2,5 sekundi jooksul. Sellest kiireimat ei ole midagi. Teil tuleb vaid ette valmistuda saabuvateks sõnumiteks.
The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäära.

Suurenenud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Palju funktsioone

Enam kui 179 kasutajatoe funktsiooni teevad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks.
Professional built-in call center software

Pakkuge kõnetuge

Pakkuge oma klientidele võimalust suhelda teiega personaalsemal tasandil. Oma virtuaalse kõnekeskuse loomine on lihtne ja käib vaid mõne minutiga. Saate ühendada oma brauseri, telefoni või mis tahes muu valitud seadme ja võtta vastu kõnesid nagu telefoni teel. LiveAgent hoolitseb kõige eest, seega ei ole vaja kolmanda osapoole teenusepakkujaid.

Olete valmis pakkuma paremat tuge?

Ärge leppige millegi muuga, valige üks parimatest. LiveAgent pakub teile parimaid tööriistu, funktsioone ja integratsioone mõistliku hinnaga. Saate valida ühe kolmest hinnapaketist, et saada täpselt seda, mida vajate. Ja kui sellest ei piisa, saate alati osta eraldi funktsioone ilma üle maksmata. Saate täpselt seda, mille eest maksate, ei mingeid lisatasusid ja muresid eelarve pärast. Lisateabe saamiseks vaadake meie hinnastamist.
Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted lähevad üle LiveAgent'isse

Related Articles to Alternatiiv Gist-ile
Õige laheduse teie ettevõttele võite leida meie artiklist, mis on kirjutatud tipptasemel intsidentide haldamise tarkvarast.

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.

LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

LiveAgent omab võimast GIF otsingut koos Giphy.com lahendusega. Äratage staatilised vestlused ellu. Lugege selle kohta ning proovige seda LiveAgent lahenduses.

GIF-id sedelites

LiveAgent on tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas reaalajas klienditeenindust, kiiret vastust, mitmeid kanaleid nagu telefon, arvuti ja nutitelefon helisuhtluseks ning ühendamist teiste platvormidega. Lisaks pakutakse tasuta prooviperioodi ja integreerimist teiste platvormidega. LiveAgent aitab muuta vestlused ja lisainfo küsimised konversioonideks, parandades klienditeenindust. Lisaks on LiveAgentil WYSIWYG artiklite redigeerija ja klienditeenindusvestluse jälgimise tarkvara. Quality Unit, LLC omab autoriõigusi LiveAgentiga seotud teenustele ja poliitikatele.

Otsite õiget osTicketi alternatiivi? Võrrelge Liveagenti ja osTicketit kohe ning saage omale parem klienditeeninduse tarkvara juba täna.

Otsite osTicketi alternatiivi?

Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.

Tutvuge meie valikuga turu parimatest reaalajas vestluse tarkvaradest. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne otsevestluse tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni!

Reaalajas vestluse tarkvara

Tekst räägib isotoonide kasutamisest farmaatsiatööstuses ja tõstab esile küsimusi tsivilisatsiooni tuleviku kohta. Samuti rõhutab see kultuuri ja ühiskonna olulisust. Lisaks tutvustatakse LiveAgenti tarkvara, mis aitab parandada klienditeenindust ja suurendada müüki.

Klientide poolt täidetud küsitlusi ja antud intervjuusid kutsutakse klienditeeninduse küsitlusteks. Need aitavad jälgida klientide rahulolu.

Klienditeeninduse küsitlus

Tekst annab näpunäiteid ettevõtte e-kirja professionaalseks alustamiseks, tutvustab erinevaid tervitusmalle ja kutsub tellima uudiskirja. Klienditeeninduse küsitluste eesmärk on saada rohkem infot klientide rahulolust ning ettevõtte võimalustest tõsta klienditeeninduse taset. Saab levitada e-maili, uudiskirja, vestluse või sotsiaalmeedia kaudu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x