Best incident management software
Blogi

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Viimati muudetud June 16, 2022 ajal 7:27 am

Enamik meist pigem ei tunnistaks, et katkestusi ja intsidente juhtub sagedamini kui tahaksime, eriti töökeskkonnas – ja paljudel juhtudel on neid praktiliselt võimatu vältida. Probleem ei ole mitte selles, miks katkestused ja intsidendid juhtuvad (välja arvatud juhul, kui need on sisemised, korduvad vead) – oluline on see, kuidas nendega toime tulete. Intsidentide haldamise tarkvaralahenduste kasutamine on selleks parim viis.

Intsidentide haldamise tarkvaralahendused pakuvad ideaalset seadistust ettevõtetele, kus esineb suhteliselt sageli probleeme ja katkestusi. See võimaldab jälgida intsidente kogu nende elutsükli ja lahendamise jooksul.

Allpool selgitame, kuidas intsidentide haldamise tarkvara on tänapäevaste ettevõtete jaoks ülimalt oluline. Pakume teile ka 25 fantastilist intsidentide haldamise tarkvaralahendust.

Mis on intsidentide haldamise tarkvara?

Intsidentide haldamise tarkvara (IMS), millele vahel viidatakse ka, kui kõnede haldamine või kontaktikeskuse tarkvara, on mistahes ettevõtte IT arsenalis esmavajalik. See on tööriist, mille ülesanne on teid pärast mis tahes tehnikaga seotud või ettenägematuid katkestusi tööle panna.

Seda tarkvara kasutades saate oma probleemid lahendada, neid logida ja “taastamisprotsessi” sujuvamaks muuta, võimaldades teie ja teie ettevõtte äritegevust vähe või üldse mitte mõjutada. Seetõttu ei pea kliendid oma teenuse katkestusega tegelema.

Kujutage intsidentide haldamise tarkvara ette, kui tsentraliseeritud tööriistade hoidlat, mis jälgivad, logivad ja lahendavad intsidente, pidades samal ajal toimunu üle arvestust. Sellisel moel on probleemi järgmisel korral palju lihtsam käsitleda.

Emapilgul võib intsidentide haldamise tarkvara tunduda ei midagi enamat, kui probleemide jälgimise süsteem. Reaalsus on siiki üsna erinev. Intsidentide haldamise tarkvara funktsioonid, võimalused ja funktsionaalsus on tavaliselt palju laialdasemad ja keerulisemad. Seega aitab see probleeme jälgida ja lahendada, lisaks võivad need parandada IT-raamistikku ja kogu teenuse haldamist tervikuna.

Miks peaksite kasutama intsidentide haldamise tarkvara?

Intsidentide haldamise tarkvara on kasulik rohkemal, kui ühel moel, millest kõik keskenduvad ettevõtete tagasi tööle aitamises pärast seda, kui mõni intsident on nende töövoogu seganud.

Enamikes ettevõtete eesmärgiks on rahuldada kliente. Kliendirahulolu maksimeerimine on prioriteet ja siinkohal tulevad mängu IMS lahendused. Läbi IMS lahenduse saate hallata paljusid sedeleid rekordajaga, mis tähendab, et see muudab esmaklaasilise klienditoe ja suhtluse klientidega palju lihtsamaks ja aitab lahendada mistahes sedeleid õigeaegselt ja efektiivsel moel.

Tänu IMS-i lahendustele saab teie klienditoe meeskond suuremad intsidendid kiiresti lõpetada, ilma spekuleerimisele aega raiskamata. Põhjalik intsidentide haldamine on praktiliselt sünonüüm intsidentidele reageerimise platvormidele, mis tähendab, et platvormid on oluline tööriist intsidentidele reageerimise nõuetekohaseks haldamiseks.

Teeninduse päringud on levinud igas valdkonnas, kuid teie intsidentide haldamise protsessi efektiivsus dikteerib üldise edu, kiiruse ja teie töövoo. IMS kasutamisega saate parandada enda vastamise aegasid ja lahenduse aegasidlävi SaaS lahenduste.

Mõned selle tarkvara kasutamise kõige märkimisväärsemad eelised on järgmised:

Vähem üldist seisaku aega

Kui juhite ettevõtet, on hädavajalik, et see töötaks valatult, isegi kui tundub, et ilmneb probleeme. Kasutades tipptasemel intsidentide haldamise platvormi, saate tagada, et teie tegevuses esineb vähem seisakuid, sest probleeme logitakse, jälgitakse ja lahendatakse sujuval moel.

Parem ülevaade probleemidest ja nende jälgimisest

Lisaks esialgse probleemi põhjuse ülevaate pakkumisele, intsidentide haldamise lahenduse pakkujad saavad aidata teil avastada, mis probleemini viis. Te ei peaks probleemi lahendamisel vaid sellele tähelepanu pöörama, sama oluline on kõrvaldada tõenäosus, et sama probleem esineb ka tulevikus. Kujutage ette, kui selline probleem peaks uuesti esile kerkima. Sellisel juhul on teil parem ülevaade sellest, kuidas saaksite pakkuda intsidendi lahendust mistahes sellega seonduvatele päringu sedelitele palju kiiremini.

Parandatud probleemide organiseerimine

Jälgimine, logimisprobleemid ja eelmiste lahenduste kirjed on kõik hea intsidentide haldamise tarkvaralahenduse põhiaspektid. Need pakuvad ettevõttele täpseid reaalajas andmeid, mis on vajalikud probleemide lahendamiseks. Juhtumite juhtimiskeskus kogub infot nende probleemide kohta (näiteks millal ja miks need ilmnesid ja kuidas te need lahendasite), aidates teil lahendada rohkem probleeme. Peale selle on see fantastiline teie olemasoleva IT-raamistiku täiustamiseks ja nende probleemide vähendamiseks.

Sujuv tõhusus

Efektiivsus on ettevõttes kõik, sellepärast tuleb iga probleemiga spetsiifilisel moel tegeleda, eriti kui juhite kliendile orienteeritud ettevõtet. Intsidentide haldamise tarkvara lahendusi kasutades on teie kasutajatoe agentidel probleemide lahendamisel alati sama lähenemisviis. See säästab väärtuslikku aega, välistab oletuste tegemise võimaluse ja maksimeerib tõhususe, millega agendid lahendavad probleemi.

Täielik läbipaistvus

Reaalajas andmepõhine otsuste tegemine ei ole ainus trend, mis on muutunud valdkondade standardiks, sest täielik läbipaistvus on populaarsem kui ei iial varem. Inimesed tahavad alati teada oma intsidentide sedelite olekut ja juhtivate intsidentide haldamise tarkvaralahenduste abil saavad nad alati teada, mis toimub kulisside taga.

Intsidentide haldamise tarkvara kasutamisel on kõik need fantastilised eelised, kuid kõige olulisem neist võib olla teile vajalike andmete pakkumine, mida saate oma äritegevuse parandamiseks kasutada. Näiteks kui teil on ühte tüüpi seadmetega seotud häireid ja intsidente rohkem kui teistes, annab see teile selle probleemi lahendamiseks vajaliku ülevaate. See filosoofia kehtib teie ettevõtte kõigi aspektide kohta. Intsidentide haldamise tarkvaraga saate esile tõsta oma ettevõtte kõige probleemsemad valdkonnad ja rakendada intsidentide jaoks raamistikku, mis võimaldab minimeerida häireid ja võimalikke kulusid tulevikus.

Parimad intsidentide haldamise tarkvara funktsioonid

Teie poolt valitud IHS peaks sisaldama valikut funktsioone, mis võimaldavad teil tegeleda igat tüüpi sedelitega ja muuta nii teie vastamisaega, kui töövoogu palju sujuvamaks. Mõned IMS-i kõige olulisemad funktsioonid, mida peaksite tahtma on:

Sedelisüsteem

Sedelisüsteem on üks IMS lahenduse võtmefunktsioone. Hea sedelisüsteem peaks sisaldama:

  • Mitme kanaliga sedelisüsteemi valik, mis võimaldab teil muuta sedelite suunamise ühte kohta voolujoonelisemaks.
  • Tipp-tasemel salvestamine, et saaksite kõik sedelid indekseerida.
  • CRM lahendus aitab teil jälgida kliendisuhtlust, samal ajal pakkudes võimalust saata välja massilisi sedelite tegevusi.

Veelgi enam, sellel peaks olema võimalikult palju automatiseerimise elemente. Hea IMS peaks sisaldama funktsioone nagu automatiseeritud sedelite jaotamine ja eskaleerimine, makrod ja malliga vastused ja deduplikeerimine on väga nõutud.

Looge sedel kasutajatoe tarkvaras - LiveAgent

Live vestlus

Automatiseerimine viib teid vaid teatud kaugusele ja AI lahendused pole piisavalt täiuslikud, et olla kõigi kliendipäringute jaoks olla ühekordne lahendus. Sellepärast peaks tippklassi IMS-il olema valik live vestluse funktsioone nagu reaalajas suhtlus, otsesõnumid, vestluse indekseerimin, suhtluse jälgimine ja automaatne jaotamine. Need funktsioonid aitavad teie meeskonnal oma klientide probleemide eest hoolitseda nii kiiresti, kui võimalik.

Live vestluse funktsioon kasutajatoe sedelisüsteemis – LiveAgent

Kõnekeskus

Kõnekeskus on samuti integraalne mistahes intsidentide haldamise süsteemile. Ideaalis peaksite saama kasutada oma IMS kõnekeskust mõlemaks, nii sissetulevate, kui väljaminevate kõnede jaoks, et saaksite tegeleda kõigi keeruliste klientide muredega. Lisaks saavad IVR ja automaatne tagasihelistamine aidata teil oma kliente nende juhtumi staatusest teavitada.

Kõnede jaotamise seaded kontaktkeskuse tarkvaras - LiveAgent

Sotsiaalmeedia

Sotsiaalmeedia on kaasaegses etevõtluses üks esmavajalikke elemente. IMS-il peaksid olema sujuvad integratsioonid sotsiaalmeedia võrgustikega ja pakkuma fantastilist brändi jälgimist ja reputatsiooni haldamist, et tagada, et teie külastajad, kliendid oleksid võimalukult õnnelikud.

Kasutajatoe tööriist, mis aitab teil säilitada sotsiaalmeedias oma reputatsiooni

Kliendiportaal

Teadmistebaas on alati hea asi, mida omada, eriti kui soovite pakkuda võimalikult palju iseteeninduse võimalusi. Ehitades teadmistebaasi saavad teie kliendid teie KKK leheküljelt või foorumist ise toodete ja teenuste kohta infot otsida. Veel enam, efektiivne IHS peaks pakkuma ka tagasiside ja soovituste paneeli, et teie kliendid saaksid anda kriitilise ülevaate sellest, kuidas saaksite oma ettevõtet parandada.

Teadmistebaasi kohandamine kliendiportaali tarkvaras - LiveAgent

Turvalisus

IMS on ainu sama hea, kui turvaline, mis tähendab, et teil tuleb enne konkreetse valiku tegemist pisut eeltööd teha. Tavaliselt on kõige turvalisemad IMS lahendused pilvepõhised ja pakuvad krüpteeringuid, 2-astmelist tuvastamist, mitmeid andmekeskusi ja GDPR-iga vastavust.

2-astmeline verifitseerimise funktsioon kasutajatoe tarkvaras - LiveAgent

Funktsioonid

Mis kasu on IMS-ist, kui see ei sisalda kõiki funktsioone, mida vajate lahendamiseks, indekseerimiseks ja häirete või sedelite kohta märguannete saamiseks? Olenevalt teie ettevõtte fookusest ootate spetsiifilisi funktsioone, kuid mõned levinumad on järgmised:

Kui palju maksab intsidentide haldamise tarkvara?

Vähesed IMS teenusepakkujad pakuvad dünaamilisi hinnaplaane ja kohandatud hinnamudeleid, kuid paljudel on eelnevalt organiseeritud hinnad, mis tuginevad nende funktsioonidele.

IMS-i hinna määrab ka see, kui paljusid kasutajaid see toetab. Mida rohkem agente kasutab IMS-i, seda kõrgem on hind. Kõigi süsteemide hind ei ole siiski kasutajapõhine, kuna mõned fantastilised võimalused on äriliseks kasutamiseks täiesti tasuta.

Top 25 intsidentide haldamise tarkvara lahendust turul

Allpool oleme väljatoonud kakskümmendviis fantastilist IMS lahendust, kõik nende funktsioonid, plussid, miinused ja mis kõige olulisem, nende hind. Järgmisena kitsendame valikut ja avaldame, millised lahendused on (meie arvates) turu parimat.

1. LiveAgent

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

LiveAgent on üks kõige populaarsem klientide haldamise tarkvaralahendusi turul. Platvormil on suurepärane maine ja see annab agentidele juurdepääsu paljudele funktsioonidele taskukohase hinna eest. LiveAgent pakub laia valikut täielikke lahendusi nagu näitek tsentraliseeritud asukoht, et salvestada sedeleid, klienditeeninduse automatiseerimine, intsidentide haldamine ja teavitamine.

Tarkvara on tuntud on kasutamise lihtsuse ja sujuva integratsiooni poolest. See on ka kõige parim valik turul, mis puudutab hinda ja funktsionaalsust.

Kuigi seda on lihtne kasutada ei tähenda see, et see pole piisavalt arenenud, kuna see intsidentide haldamise tööriist võimaldab teil isegi kõikehõlmavamat ja keerulisemat sedelisüsteemi ja automatiseerib töövood.

Sedelisüsteemi funktsioon klienditoe tarkvaras - LiveAgent

Lühidalt öeldes on see hädavajalik tarkvaralahendus, kui soovite parandada oma ettevõtte tegevust ja kasutajakogemust ning soovite lihtsalt ja kiiresti toime tulla ärikriitiliste intsidentidega ning toetada sedeleid.

Veel üheks selle tarkvara positiivseks aspektiks on selle kohandatav eesprotsessor, mis tähendab, et saate seda integreerida olemasoleva disaini ja IT raamistikuga.

e-maili automatiseerimise integratsiooni näide LiveAgent`is

Plussid:

  • Lihtne kasutada
  • Taskukohane
  • Kohandatav
  • Full-stack lahendus
  • Saas pilve tarkvara

Plussid

  • Puuduvad WhatsApp`i ja LinkedIn`i integratsioonid

Hind:

LiveAgenti hinnad algavad 15$ agendi kohta kuus, kuid võivad tõusta kuni 39$ agendi kohta kuus, kui otsite kõiki funktsioone, nagu kõnekeskus ja sotsiaalne integratsioon. Siiski on selle kõigega saadaval 14-päevane tasuta prooviperiood ja All-inclusive plaani testimiseks pole krediitkaarti vaja.

All-In-One solution

Create a LiveAgent account and begin tracking, logging, and solving incidents immediately.

2. Opsgenie

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Opsgenie on IMS-lahendus, mis keskendub sellele, et kõik töötaks võimalikult hästi ja kaua. Teenus on parim valik, kui soovite koondada oma sedelid, intsidentide aruanded ja probleemid ühte kohta, et neid saaks õigesti lahendada, indekseerida ja jälgida.

Veel üks oluline asi, mida mainida, on selle silmapaistvad filtreerimisvõimalused, mis võimaldavad teil seada tähtsuse järjekorda teistest pakilisemad probleemid. Opsgenie võimaldab kasutajatel süveneda tekkivate probleemide kriitilisse analüüsi.

Opsgenie pole mõeldud ainult sedelite organiseerimiseks ja lahendamiseks; see hoiab ära ka probleemide tekkimise. Sellisena on see erakordselt paindlik ja integreeritav põhimõtteliselt iga süsteemiga. See suudab uurida probleeme ja parandada teie olemasolevat raamistikku märkimisväärse marginaaliga.

Plussid:

  • Full-stack lahendus
  • Ülevaade ja uurimine läbi lahenduste funktsioonide
  • Dünaamilised märguanded ja raportid
  • Prioritiseerimise funktsioonid
  • Mitmed teavituskanalid

Plussid

  • Puuduvad administraatoriõigused
  • Keeruline ajastamise kasutajaliides

Hind:

Opsgenie hinnad algavad 9$ agendi kohta kuus. See hind sisaldab teavitusi ja intsidentide haldamist. Kuid 29$ eest agendi kohta kuus saate kõik Opsgenie poolt pakutavad funktsioonid. Nad pakuvad 14-päevast tasuta prooviperioodi, mis sisaldab põhilisi teavitusi ja valvehaldust kuni viiele inimesele.

3. Zendesk

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Zendesk on turul üks tuntumaid intsidentide haldamise tarkvaralahendusi. Seda on lihtne kasutada, see sisaldab laia valikut funktsioone ja üldiselt on see väga heade arvustustega CMS, IMS ja ITSM.

Üks asi, mis teeb Zendesk`ist nõutud tarkvara, on see, et see on täielikult kohandatav ja pakub fantastilisi integratsioone, lisaks sellele on seda on väga lihtne kõigis teie ettevõtte aspektides rakendada, sealhulgas IMS-is.

Zendesk tuleb laia valiku valdkonna juhtivate sedelisüsteemide, automatsioonide ja isegi analüüsi funktsioonidega intsidentide haldamise tarkvaralahenduste jaoks. Zendesk`i intsidentide haldamise tarkvara pakub kõiki õigeid lahendusi mõjuval, lihtsasti kasutataval ja kohandataval viisil.

Plussid:

  • Kergesti kasutatav
  • Täielikult kohandatav
  • Võimsad funktsioonid
  • Detailne analüütika
  • Automatiseeritud vastamine

Plussid

  • Paindumatu hinnakujundus

Hind:

Zendesk`i hinnad algavad standarpaketis 49$ kuus agendi kohta ja lähevad üles kuni 99$ agendi kohta kuus, kui soovite omada kõiki funktsioone.

4. BigPanda

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

BigPanda on IMS lahendus, mis on loodud spetsiaalselt IT operaatoritele, kes soovivad parandada oma IT-raamistikku. Kui sedelid, valvehaldamine ja probleemide lahendamine on selle IMS-i peamiseks eesmärgiks, toimub see endiselt olemasoleva süsteemi võimalikult hästi parandamises.

BigPanda pakub ainulaadseid funktsioone, nagu sündmuste korrelatsioon, detailne analüüs, algpõhjuste analüüs ja intsidentide vastuste automatiseerimine. See on täielik lahendus suurema töökoormusega ettevõtete jaoks, mis võimaldab teil maksimeerida intsidente, sedeleid ja häirete käsitlemise tõhusust.

Plussid:

  • Teavituste tsentraliseerimine
  • Automaatne teavituste rühmitamine ja algoritmiline teavituste korrelatsioon
  • Nutikad sedelid
  • Kohandatav jälgimise ülevaade

Plussid

  • Pole kerge kasutada
  • Palju kallim, kui teised lahendused turul

Hind:

BigPanda hinnad algavad $149 agendi kohta kuus standard intsidentide haldamise paketi eest, kuid hinnad võivad ulatuda kuni $449 agendi kohta kuus, kui soovite täielikku funktsioonide valikut, mida BigPanda pakub. BigPanda tuleb 90-päevase tasuta prooviperioodiga, mis võimaldab teil testida kõiki komponente enne, kui tarkvara ostate.

5. OnPage

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

OnPage on itsidentide haldamise tarkvara, mis keskendub häirete, turvalise soorituse aruandluse, intsidentide raporteerimise ja ajateadlike otsusega sedelite osas, mida ettevõtted igapäevaselt saavad. See pakub esmaklassilist sedelisüsteemi ja prioritiseerimise funktsioone, samuti üleettevõttelisi teateid ja teavitusi.

OnPage’i teeb põnevaks IMS-lahenduseks see, et sellel on ainulaadne kasutajaliides, mida on väga lihtne kasutada, kuid mis on samal ajal väga arenenud ja keeruline.

See võimaldab teil muuta vastamise aegasid sujuvamaks ja revolutsioneerida mooduseid, kuidas teie klientide SLA-dega tegeleda.

Plussid:

  • Lihtne kasutada
  • Lihtne integratsioon
  • Silmapaistev UI/UX
  • Häired ja märguanded
  • Turvaline nutitelefoni äpp

Plussid

  • Tugi vaid inglise keelele

Hind:

OnPagesi hinnad algavad 13,99 dollarist agendi kohta kuus selle standar funktsioonipaketi puhul, kuid võivad ulatuda kuni 29,99$ agendi kohta kuus, kui soovite kõiki OnPage’i poolt pakutavaid funktsioone. OnPage pakub ka 7-päevast tasuta prooviperioodi, mis võimaldab teil funktsioone enne tarkvara ja mitmete lisandmoodulite ostmist testida.

6. AlertOps

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

AlertOps on tarkvararakendus, mis on loodud ettevõtetele, et aidata neil hallata juhtumeid, säästa aega ja raha ning parandada seda, kuidad nad sedelitega tegelevad. See intsidentide haldamise tarkvaralahendus annab agentidele juurdepääsu ülimalt kõrgetasemelisemale sedelisüsteemile, mis on peidetud väga lihtsalt kasutatava UI/UX-i taha.

Saadaval on prioritiseerimise süsteemid, ettevõtte ülesed teavitused ja fantastiline paindlikkus. Mis teeb AlertOps`i suurepäraseld IMS-i lahenduseks on võrreldamatu kontekstuaaliseerimine, mis võimaldab teil esitleda käesolevaid probleeme spetsialistidele palju otsesemal moel maksimeerides nende efektiivsust.

See tuleb ka kodeerimisvaba avatud API-ga, mis võimaldab sujuvat integreerimist enamiku olemasoleva IT-infrastruktuuriga.

Plussid:

  • Kergesti kasutatav
  • Prioritiseerimine
  • KPI jälgimine
  • Silmapaistev sedelisüsteem
  • Katastroofide avastamine
  • Taskukohane

Plussid

  • Piiramatud võimalused põhiplaaniga

Hind:

AlertOps hinnad algavad 5$ agendi kohta kuus põhipaketi eest, kuid võivad ulatuda kuni 23$ agendi kohta kuus, kui otsite täielikku funktsioonidevalikut, mida AlertOps pakub. AlertOps pakub lisaks ka 14-päevast prooviperioodi ja kohandatud pakette päringu tegemisel.

7. ServiceNow

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

ServiceNow on fantastilime IMS tarkvara, mis on loodud ettevõtetele, mis otsivad turvalist, sujuvat ja ideaalset töövoogu. Lisaks sedelitele, raporteerimisele, indekseerimisele ja lahendamisele – parandab see tarkvara olemasolevaid äripraktikaid, et minimeerida finantskaotusi, mis tulenevad IT-puudujääkidest ja parandavad kliendtide teenuse kogemust.

Mõnedeks selle eelisteks on väga kergesti kasutatav kasutajaliides koos suurepärase disaini ja kerge rakendamisega. Veelgi enam, ServiceNow pakub ühe IT haldamise platvormi, mis võimaldab teil tsentraliseerida teie teenuste tegevusi, säästa raha, aega ja parandada märkimisväärselt probleemide haldamise marginaali.

Plussid:

  • Pilvepõhine
  • Suurepärane raporteerimine
  • Lihtne rakendada
  • Esmaklassiline sedelisüsteem
  • Hea tugi

Plussid

  • Kõrged ettemaksukulud
  • Puudub kohapeale võimalus

Hind:

ServiceNow on saadaval erineva hinnaga. Olenevalt sellest, kui keerulist süsteemi te soovite, sellest tulenevalt muutuvad ka hinnad.

8. Spiceworks

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Spiceworks pole ilmtingimata IMS lahendus, sest see on rohkem tehnoloogia haldamise tarkvaralahendus. Olgu kuidas on, selles tarkvaras on väga elujõuline intsidentide haldamise süsteem, mis võimaldab teil parandada klientide rahulolu ja muuta oma kasutajatoe tööd efektiivsemaks.

Koos kõigi standard funktsioonidega nagu raporteerimine, analüütika, teadaanded, teavitused ja prioritiseerimine, sisaldab Spiceworks lisaks ka valikut unikaalseid funktsioone, sealhulgas ekspertnõuanded, turundusülevaade ja trendide uuringud.

See pakub kõike alates sedelitest, e-mailide haldamisest, raporteerimisest, töövoo konfigureerimisest kuni laia valiku teiste IMS-i alla kuuluvate funktsioonideni.

Speceworks`i online alternatiiv on juurdepääsetav igast asukohast, kuid selle kohapealses versioonis on vähe funktsioone.

Plussid:

  • Full-stack lahendus
  • Palju unikaalseid funktsioone
  • Optimeeritud IMS lahendused
  • Suurepärane põhijälgimine
  • Kergesti ülesseatav ja õpetatav

Plussid

  • Kuulutused võivad häirida
  • Piiratud skaleerimise võimalused

Hind:

See on tasuta kommertskasutamiseks kõigis pakettides, mis teeb Speiceworks`i ideaalseks tööriistaks ettevõtetele, mis otsivad IMS lahendust, mis ei lõhuks nende eelarvet.

9. Rundeck

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Rundeck on unikaalne, avatud lähtekoodiga ja DevOps sõbralik intsidentide haldamise süsteem. Seda peetakse pidevalt üheks parimaks võimaluseks väikesemahuliste operatsioonide ja väiksemate vastamismeeskondade jaoks. Rundeck ei ole iseenesest IMS – see on pigem platvorm, mis võimaldab IMS-i lahendusi rakendada.

See keskendub tugevalt automatiseerimisele, võimaldades teil muuta kõik alates klienditoest, kuni sedelitele ja intsidentidele vastamise palju sujuvamaks. Rundeck võimaldab asju nagu parandustööd, teadaanded ja diagnostika – parandades teie töövoo efektiivsust.

See tuleb koos unikaalsete funktsioonidega nagu sündmuste käivitamine, koormuse tasakaalustamine ja automaatne allikapõhine ajakavastamine.

Plussid:

  • DevOps sõbralik
  • Kogukonna litsentsid ja demo saadaval tasuta
  • Hea automatiseerimine
  • Elutsükli visualiseerimine

Plussid

  • Pole kasutajasõbralik
  • Teil on vaja Enterpise litsentsi jaoks nendega ühendust võtta
  • Üsna keeruline

Hind:

Rundeck`il on kogukonna litsents, mis on täiesti tasuta ja avatud lähtekoodiga, kuid saab tuge vaid kogukonna foorumitelt. Nende ettevõttelitsents nõuab liitumist, kuid pakkumise saamiseks tuleb nendega ühendust võtta. Kuigi see on enamiku IMS-lahendustega võrreldes keeruline, sobib see tänu oma konkurentsitu DevOpsi meeskonnatoele ideaalselt väikestele IT-rohketele ettevõtetele.

10. NinjaRMM

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

NinjaRMM on IMS lahendus, mis aitab teil jälgida, lahendada ja indekseerida kõik sissetulevad sedelid, minimeerides katkestustele kuluvat aega,

Sellel on ülimalt lihtne rakendamise protsess, see tuleb koos laia valiku funktsioonidega. Lisaks tuleb see koos fantastiliste turvalisuse funktsioonidega võimaldades teil kaitsta oma ettevõtte huve, samas osaledes kaughaldamist ja jälgimist. Veelgi enam, see võimaldab IT professionaalidel vähendada mittetöötamise vahel ja minimeerida purunemiste tõenäosust, sest see on DevOps sõbralik.

Plussid:

  • Kerge integreerimine
  • Väga kasutajasõbralik UI/UX
  • Kaudhaldamise tööriistad
  • Silmapaistev turvalisus

Plussid

  • Võimalused võivad kogenematutele kasutajatele liiga keerulised olla.

Hind:

NinjaRMM hinnad on paindlikud. Hinnad on kohandatavad, seega olenevalt sellest, mida otside ja kui keeruline see on, võivad hinnad olla madalad või kõrged.

Have any questions about the software you should use?

Schedule a demo with one of our customer success experts.

11. Issuetrak

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Issuetrack on väga kergesti kasutatav probleemide jälgimise tarkvaralahendus. See lihtne ja turvaline tarkvaralahendus võimaldab kasutajatel hallata päringuid, aidata kliente ja muuta nende töövoogu sujuvamaks, säästes samal ajal palju raha ning vähendades maasoleku aega.

See on preemium platvorm, mis soodustab produktiivsust ja parandab teie IT-raamistikku läbi kasutajasõbraliku liidese. See pakub probleemivabasid integratsioone, töötab praktiliselt koos kõigi kolmanda osapoole rakendusega, see on täielikult kohandatav.

Plussid:

  • Kohandatav bränding
  • Parandavad ja ennetatavad tegevused (CAPA)
  • Mitmekanaliline suhtlemine
  • Regulaarsed uuendused

Plussid

  • Paigaldamine vib olla keeruline

Hind:

Issuetrak hinnad põhinevad kohandatud päringutel. Olenevalt tarkvara tüübist ja keerulisuse tasemest, võivad hinnad minna kas üles või alla.

12. Jira teenuse haldamine

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Jira Service Management tarkvara, endiselt tuntud kui Jira Service Desk on suurepärane lahendus väikestele ja keskmise suurusega meeskondadele ning võimaldab sujuvamaid teavitusi, sedeleid ja üleettevõttelist suhtlust. See on DevOps sõbralik ja keskendunud võimalike katkestuste ja intsidentide minimeerimiseks pakkudes suurepärast indekseerimise süsteemi, üsna detailset ülevaadet ja aruandlust.

Lisaks kasutamis lihtsusele ja kergele teenuse haldamise tarkvarakle pakub Jira Service Management ka tasuta kasutajatoe funktsioone.

Plussid:

  • Kergesti kasutatav
  • Kerge
  • Kasutajasõbralik liides
  • Üleettevõttelised teavitused

Miinused:

  • Puuduvad funktsioonid, mis on osa valdkonna standarditest
  • Üsna kallis

Hind:

Jira hinnad algavad $20 agendi kohta kuus nende standard plaanide eest, kuid ulatuvad kuni $40 agendi kohta kuus, kui soovite kasutada täielikku funktsioonidevalikut või rohkem agente (kuni 15 agenti). Nad pakuvad ka tasuta versiooni väga põhilist IHS lahendust.

13. xMatters

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

xMatters on ITSM ja IMS platvorm, mis on keskendunud töövoo automatiseerimisele, siseprotsesside voolujoonelisemaks muutmisele, raporteerimisele, päringute, sedelite ja katkestuse lahendamisele. xMatters võimaldab teil kaitsta oma ettevõttet teeninduse probleemide eest pakkudes detailset ülevaadet igast sedelist, võimaldades teil rakendada preventatiivseid meetodeid probleemide lahendamiseks enne nende esilekerkimist.

IMS platvorm tuleb koos töövoo automatiseerimisega, võimaldades teil minimeerida rikkeaegasid ja säästa igaaastaselt märkimisväärselt raha. Sellel on ootel olev haldamine, suurepärased intsidentide haldamise funktsioonid ja ülimalt kiire reageerimisaeg.

Plussid:

  • Kõrgetasemeline
  • Automatiseerib töövoogu
  • Silmapaitsvad ajakavastamise funktsioonid

Plussid

  • Integratsioone on keeruline üles seada
  • Keeruline kasutajaliides

Hind:

xMatters hinnad algavad $9 agendi kohta kuus, kuid võivad ulatuda kuni $39 agendi kohta kuus, kui soovite nende täielikku funktsioonidevalikut. xMatters tuleb ka koos tasuta versiooniga ja kohandatud hinnapakkumistega, kui teil peaksid erinõudmisi olema.

14. AlloyNavigator

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

AlloyNavigator on IT-varade haldamise ja IMS-süsteem. Võrreldes enamiku selle nimekirja valikutega, on see üsna keeruline tööriist ja sisaldab paljusid funktsioone. Kuigi see pole kõige juurdepääsetavam tööriist, mida saab kasutada, on see kohandatav ja reguleeritav, mis tähendab, et kui teete suuremahulisi toiminguid, saate kohandada AlloyNavagiator`it vastavalt enda vajadustele.

See pakub täieõiguslikku tehnilist tuge, täielikult kohandatavaid mooduleid ja suurepärast klienditeenindust. Kuid nii keeruline kui see ka pole, on see olenevalt kasutamisest hästi hallatav. See valik on tänu oma ületatavale skaleeritavusele suurepärane väikesemahulistele ja suuremahulistele rakendustele IMS-i poolel.

Plussid:

  • Silmapaistev varade haldamine
  • Skaleeritav
  • Kohandatavad moodulid
  • Tarkvara kohandamine
  • Kliendi ja tehnika tugi

Plussid

  • Puudub inimesepoolne tugi
  • Dokumentatsioon võib olla tohutu

Hind:

AlloyNavigatori hinnad algavad $19 agendi kohta kuus kuni kolme agendi kohta, kuid võivad ulatuda kuni $79 agendi kohta kuus, kui olete huvitatud nende ettevõtte funktsioonidest. AlloyNavigator pakub ka tasuta versiooni ja tasuta demot preemium versioonist.

15. Derdack alarm

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Derdack on lihtne, lihtsasti kasutatav IMS-lahendus väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. See pakub lihtsat moodust indekseerimiseks, lahendamiseks ja inimeste informeerimiseks probleemidest, intsidentidest või häiretest. See on üsna lihtne SaaS, mis sobib suurepäraselt teie vastamisaegade optimeerimiseks, seisakutel raha säästmiseks ning vahejuhtumite ja häirete minimeerimiseks.

Sellel on lihtne kasutajaliides, lohista ja kukuta süsteem, mis võimaldab teil hallata päringuid, sellel on optimeeritud mobiilirakendus, mis võimaldab teil liikumises olles intsidente jälgida ja hallata.

Plussid:

  • Kergesti kasutatav
  • Esmaklassiline mobiilirakendus
  • Väga otsekohene kasutajaliides
  • Üleettevõttelised teavitused
  • Sujuv integreerimine

Plussid

  • Väike valik IMS fuktsioone
  • Uuenduste üles seadmine pole ideaalne

Hind:

Derdack Alert hinnad varieeruvad. Võtke ühendust nende toe personaliga ja selgitage, kuidas nende tarkvara kasutada ja nad võtavad pakkumise tegemiseks teiega ühendust.

16. Squadcast

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Squadcast on suhteliselt arenenud ja keeruline intsidentide haldamise tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel lihtsalt suure hulga intsidentide ja häiretega toime tulla. Platvormil on keeruline taustaprogramm koos sujuva esiosaga, mis muudab selle võimsaks, kuid lihtsalt kasutatavaks.

See on loodud spetsiaalselt suuremahulistele rakendustele ning on optimeeritud nii, et minimeerida seisakuid ja SLO rikkumisi, parandada tarnimist ja efektiivsust ning kõrvaldada võimalikult palju probleeme, intsidente ja häireid.

Plussid:

  • Kerge integreerimine
  • Esmaklassiline mobiilirakendus
  • Väga kõrgetasemeline
  • SLO jälgimine
  • Üleettevõttelised alarmid
  • Taskukohane
  • Ümbersuunamise võimalused

Plussid

  • Funktsioonide ja integratsioonide puudumine võrreldes mõne teise valikuga

Hind:

Squadcast`i hinnad algavad $9 agendi kohta kuus kuni kolme agendi kohta, kuid võivad ulatuda kuni $19 dollarini agendi kohta kuus. Olgu kuidas on, Squadcast pakub tasuta IMS-i lahendust, mis on täielikult operatiivne keskmiste ja suurte ärirakenduste jaoks.

17. StatusCast

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

StatusCast on esmklassiline platvorm intsidentide haldamiseks, raporteerimiseks IT osakonnale, kliendirahulolu maksimeerimiseks ja teie IT võrgustiku funktsionaalsuse parandamiseks. See võimaldab teil kõik päringud ja intsidendid sujuvalt jaotada pakkudes esmaklassilisi analüütika funktsioone.

Üks asi, mis teeb Statuscastist suurepärase IMS-i, on see, et see vähendab IT-kulusid nii palju kui võimalik, muutes suhtluse sujuvamaks, esitades üksikasjalikke aruandeid ning pakkudes suurepäraseid haldamise- ja jälgimisvõimalusi. Samuti võimaldab see võtta kasutusele meetmeid probleemide ennetamiseks enne nende tekkimist.

Plussid:

  • Kerge
  • Laiaulatuslik kasutajaliides
  • Võimas analüütika
  • Proaktiivsed meetmed
  • Ülim suhtlus

Plussid

  • Paindlikkuse ja skaleeritavuse probleemid
  • Kallis

Hind:

Statuscast`i hinnad algavad $39 kuus ühe kuni saja agendi ning ühe administraatori kohta, kuid võib ulatuda kuni $299 kuus viie tuhande liituja ja kümne administraatori puhul. See pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi, mis võimaldab teil enne ostmist tööriista testida (vajalik krediitkaart).

18. C2Atom

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

C2Atom on suurepärane ITSM, mis on ühtne lahendus intsidentide, teenuste ja töövoo haldamiseks. See võimaldab teil üles seada kõike alates töövoo haldamisest, et saaksite otsekohese kasutajaliidese ajakavastada ja ümberajastada, sest see on üsna lihtne.

Teised C2Atomi kasutamise eelised on selle silmapaistvad andmekaitse funktsioonid, mis kaitsevad kõiki selles ITSM-is olevaid andmeid, ning mitmed funktsioonid klientide ja nende teenusega seotud probleemide lahendamiseks. Veelgi enam, see sisaldab teenuse automatiseerimist, tehisintellekti, kirjete aruandeid, analüütikat ja varahalduse funktsioone.

Plussid:

  • Pilvepõhine intsidentide haldamise lahendus või kohapõhine
  • Funktsiooniderikas
  • Interaktiivne GUI
  • Koolitusfoorumid, dokumendid ja veebinarid

Miinused:

  • Mõnesid funktsioone pole võimalik kohandada

Hind:

C2Atom hinnad algavad $50 agendi kohta kuus lihtsate funktsioonide puhul nagu sedelisüsteem, kuid võivad olatuda kuni $65 agendi kohta kuus, kui otsite samaaegset versiooni. See tuleb koos demo prooviperioodiga, samuti kohandatud hindadega, mis olenevad teie nõudmistest.

19. Amixr

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Amixr on väga lihtne, otsekohene ja kerge ITSM tarkvara. See võimaldab teil indekseerida intidente, saata välja raporteid, prioritiseerida neid ja tegeleda nendega ülima kergusega. See ei pruugi olla kõige arenenum tööriist nimekirjast, kuid see on parim võimalus ettevõtte omanikele, kes soovivad midagi, mis on taskukohane ja lihtne kasutada.

See pakub sujuvat integratsiooni kolmanda osapoolte äppidega, on suurepärane rotatsiooniks ja pakub korralikku analüüsi ja ülevaadet päringutest, mida saate, et teil oleks info, mis viimasena parandamist vajab. See pakub automatiseerimise funktsioone ning on peamiselt pilvepõhine, kuid see võib olla kohapealne, kui liitute kõige kallima versiooniga.

Plussid:

  • Lihtne ja otsekohene
  • Tagasihoidlik raporteeriminr ja analüütika
  • Üleettevõttelised teavitused ja teadaanded

Plussid

  • Pole ideaalne suurematele organisatsioonidele

Hind:

Amixri hinnad algavad 9$ kuus selliste asjade puhul nagu SMS ja telefonikõned, kuid võivad ulatuda kuni 19$, kui otsite ka automatiseerimise funktsioone. Neil on ka tasuta versioon, mis sobib põhiliste hoiatuste nõudmisel haldamiseks.

20. Zenduty

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Zenduty on ülimalt skaleeritav IMS-lahendus, mis sobib ideaalselt igat tüüpi ärilisteks operatsioonideks. Kuni tegelete klientide, intsidentide, häirete ja päringutega, pakub Zenduty teile kõigi sellega seonduvate asjade jaoks ühtset lahendust.

See sisaldab põhilisi IMS-i funktsioone, nagu hoiatamist, prioriteetide seadmist ja nõudmisel haldust, kuid pakub ka põnevaid funktsioone, nagu näiteks varade jälgimine. See on suurepärane tööriist tsentraliseerimiseks ja probleemivabaks intsidentidele reageerimiseks. Lisaks on see kohandatav, võimaldades teil tööriista lihtsa vaevaga oma konkreetsetele vajadustele vastavaks kujundada.

Plussid:

  • DevOps sõbralik
  • Kohandatav
  • Skaleeritav
  • Funktsiooniderikas
  • Kontekstualiseerimine

Plussid

  • Teadmistebaas puudub

Hind:

Zenduty hinnad algavad 19$ agendi kohta kuus SSO ja põhiliste intsidentidele reageerimise lahenduste eest. Siiski võivad hinnad ulatuda kuni 39$ agendi kohta kuus, kui otsite piiramatuid andmeid ja täielikke administraatori funktsioone.

21. Cortex XSOAR

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Cortex XSOAR on tipptasemel turvalisusele orienteeritud ITSM, millel on mitmeid innovatiivseid funktsioone, millest enamik taandub IMS-i protsesside võimalikult suurele automatiseerimisele. See tööriist on tuntud oma kuulikindla turvalisuse poolest, sellel on suurepärased integratsioonid kõigi rakendustega ning see vähendab teie serverite ja teenuste seisakuid.

Asjad, mis muudavad Cortex XSOAR`i turul silmapaistvaks mängijaks, on selle haldus- ja jälgimisfunktsioonid. Need võimaldavad teil jälgida, orkestreerida ja suhelda enamiku pilves toimuvate asjadega. See on küberturvalisusele orienteeritud.

Plussid:

  • Turvalisusele orienteeritud
  • Fantastiline integratsioon
  • Lihtne kohandamine
  • Kerge kasutamine

Plussid

  • Kallis, kuid kohandatava hinnaplaaniga
  • Paigaldamine nõuab müüja abi

Hind:

Cortex XSOAR pakub kohandatud hinnaplaani. Rohkema info saamiseks võtke ühendust nende toe personaliga.

22. PagerDuty

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

PagerDuty on suurepärane IMS ja CMS. See võimaldab teil suure osa tööst kasutajatoelt ära võtta, automatiseerides selle. Sellel on kõik standard IMS-i funktsioonid ja see keskendub teravalt tootlikkuse suurendamisele, seisakuaegade vähendamisele ja kasumi maksimeerimisele, pakkudes silmapaistvat üksikasjalikku suhtlust ja probleemide kontekstualiseerimist.

PagerDuty teeb ainulaadseks see, et isegi kõigi standard IMS-i funktsioonidega sisaldab see täiustatud AI-algoritme ja kasutab masinõpet, et oma teenust pidevalt täiustada ja täpselt teie vajadustele vastavaks kujundada.

Plussid:

  • Al ja ML operaaritav
  • Kõik standard IMS funktsioonid
  • Nõudmisel haldamine
  • Kõne ümbersuunamine
  • Ülim turvalisus

Plussid

  • Keeruline
  • Hinnakujunduse jäikus võib mõne jaoks probleemiks osutuda

Hind:

PagerDuty pakub väikestele meeskondadele tasuta võimalust. Professionaalne pakett on 19$ kasutaja kohta kuus SSO, sedelisüsteemi integreerimise, e-maili ja vestluse toe puhul. Kui otsite piiramatut juurdepääsu andmetele ja täiustatud ITSM-i integratsioone, maksab see 39$ agendi kohta kuus.

23. Splunk On-Call

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Splunk on üks vanimaid ja paremini väljakujunenud IMS-e turul. Seda kasutavad ja usaldavad igas suuruses ettevõtted ning see on tuntud selle poolest, et pakub IMS-i põhifunktsioone sujuval ja kergesti kasutataval moel.

See on pilvepõhine platvorm, millel on suurepärased turvaohtude ja kõrvalekallete tuvastamise funktsioonid ning samal ajal väga kasutajasõbralik eessüsteem ja GUI. Lisaks IMS-i funktsioonidele, nagu kõned, ümbersuunamine, teavitused ja raporteerimine, pakub Splunk pilve migratsiooni funktsioone ning IT-haldus- ja jälgimisteenuse tööriistu.

Plussid:

  • Väljakujunenud
  • Sageli uuendatud
  • Lihtne kasutada
  • Automatiseerimise funktsioonid

Plussid

  • Eksklusiivselt pilves

Hind:

Splunk pakub kohadatud hindasid. See tuleb koos demo versiooniga, mis võimaldab teil enne ostmist testida selle funktsioone.

24. Freshservice

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Freshservice on täielik ITSM-ökosüsteem, mis võimaldab teil hallata, jälgida ja suhelda kõigi teie ettevõtte tegevusega seotud juhtumitega. See võimaldab teil käsitleda klientide päringuid, indekseerida intsidente ja kiirendada teenuse osutamist enneolematu kiirusega.

Freshservice’i intsidentide haldamise võimalused pakuvad ka tehisintellektilahendusi, mis muudavad kõik sedelite haldamise, probleemidest teatamise ja nende kõrvaldamise rekordilise investeeringutasuvuse juures praktiliselt lihtsaks.

Plussid:

  • Ülim skaleeritavus
  • Fantastiliselt turvaline
  • Full-stack lahendus
  • Suur ressursside baas
  • Meeskonnale orienteeritud

Plussid

  • Keskendunud sisemise kliendibaasi teenindamisele
  • Puuduvad sotsiaalmeedia integratsioonid

Hind:

Freshservice hinnad algavad $19 agendi kohta kuus täielikult skaleeritava instidentide haldamise kohta, kuid võivad ulatuda $109 agendi kohta kuus, kui otsite eksklusiivseid funktsioone.

25. SolarWinds kasutajatugi

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Tarkvara SolarWinds Service Desk on veel üks ​​täielik lahendus intsidentide ja IT-teenuste haldamiseks ja jälgimiseks. See kasutab tehisintellekti sissetulevate sedelite kogumiseks, indekseerimiseks, konsolideerimiseks, kontekstualiseerimiseks ja tähtsuse järjekorda seadmiseks. Kõik probleemid saab parandada enne, kui need muutuvad sageliesinevateks.

Sellel on huvitav deduping süsteem, mis ennetab teie postkasti samade päringutega üle täitumist. Samuti pakub see teenusepäringute haldamise standardiseerimist. See on ideaalne ITSM-süsteemide kahepoolse olemuse tõttu, sest see võimaldab optimaalset juhtimist, jälgimist ja kõigi osapoolte vahelist suhtlust.

See sisaldab ka töötajate teenindusportaali, kust agendid saavad leida vastuseid levinud probleemidele, mida võidakse ekslikult pidada palju tõsisemateks juhtumiteks.

Plussid:

  • Full-stack lahendus
  • Deduping süsteem
  • Kontekstualiseerimine
  • Ülim suhtlus
  • Riskide tuvastamise funktsioonid
  • Prioritiseerimine ja teadaanded

Miinused:

  • Segadusse ajav kasutajaliides
  • Puudub otsingufunktsioon

Hind:

SolarWinds`i hinnad põhinevad ainult päringutel, sest igal päringul on kohandatud hinnapakkumine. Olenevalt otsitava tarkvara tüübist ja keerulisuse tasemest võib hind olla kas taskukohane või kallis.

Top 5 intsidentide haldamise tarkvara võrdlus

LiveAgent

LiveAgent töölaud
LiveAgent töölaud

LiveAgent on meie nimekirja tipus mõjuval põhjusel. See pakub parimat segu funktsioonid taskukohaste hindadega. Lisaks järjepidevalt oma konkurentide edestamisele, on sellel mõistlik , seda on lihtne kasutada ja see pakub skaleeritavat intsidentide haldamise lahendust.

Veelgi enam, see pakub reaalajas sõnumeerimist, raporteerimist, analüütikat, laia teadmistebaasi ja iseteeninduse klienditeeninduse portaali. See paistab silma kohandamise ja integratsioonide poolest ja tuleb koos omnikanalilise suhtlusega. LiveAgent`i hinnad algavad $15.

Discover new features each time you login

LiveAgent is a multi-channel help desk software that offers numerous advanced features. Learn about them all.

Freshdesk

FreshDeski avatud sedelid
FreshDeski avatud sedelid

Freshdesk on veel üks elujõuline kandidaat turu parima IMS-i troonile. See pakub mitmesuguseid funktsioone, millest kõige olulisem on üsna keeruline intsidentide haldamise ja sedelisüsteem.

Sarnaselt LiveAgent`iga toetab see reaalajas kiirsuhtlust, analüütikat ja aruandlust ning sellel on kaasaegne teadmistebaas. See on kohandatav, võimaldades teil seda oma olemasoleva veebilehe kujundusega sobitada. Samuti toetab see omnikanalilist suhtlust.

Zendesk

Zendesk klienditugi ja vestlused
Zendesk klienditugi ja vestlused

Zendesk võtab erinevates nimekirjades esikoha, sest see on üks parimaid IMS-lahendusi turul. See toetab laia valikut rakendusi, on varustatud teadmistebaasiga, pakub mitmekanalilist suhtlust ning on ka üks soodsamaid valikuid turul.

Kuigi see on taskukohane, pole see puudusteta. Telefonirakendus pole ideaalne ning kipub kokku jooksma ning kasutajaliides valikuid täis kuhjatud.

Spiceworks

Spiceworks töölaua ülevaade
Spiceworks töölaua ülevaade

Spiceworks kasutajatugi on parima hinnaga IMS lahendus, see on kommertskasutuseks täiesti tasuta. Seda on kerge kasutada, kuid sellel on tagasihoidlik funktsioonide valik. Sellel puuduvad ka mõned põhilised lihtsad integratsioonid, kohandamise võimalused ja omnikanal suhtlus.

Viimasena, selle üles seadmine on keeruline ja sellel puudub mobiilne tugi, muutes reaalajas jälgimise keeruliseks.

Splunk On-Call

Splunk On-Call intsidentide ajajoon
Splunk On-Call intsidentide ajajoon

Splunk On-Calli ei saa pidada puhtaks IMS-iks, sest see pakub mitmeid teisi funktsioone, mis sellesse kategooriasse ei kuulu. Oma tagasihoidlike funktsioonide hulgas pakub see sõnumeid, mitmekanalilist suhtlust, prioriteetide seadmist ja kontekstualiseerimist.

Lõpuks on kasutajaliides üsna keeruline ning eksklusoovselt pilvepõhine, mis muudab selle ettevõtete jaoks sobimatuks lahenduseks.

E-maili toe süsteemCapterra reitingTasuta versioonTasuta prooviperioodAlghind
LiveAgent4.7/5 (ligikaudu 1000 arvustust)JAHJAH$15 agent/kuu
Freshdesk4.5/5 (ligikaudu 2300 arvustust)JAHJAH$18 /kuu
Zendesk4.4/5 (ligikaudu 2600 arvustust) EIJAH$19 /kuus
Spiceworks4.4/5 (493 arvustust)JAHJAHN/A
Splunk On-Call4.5/5 (30 arvustust) EIJAH $19 /kuu
Kuupäevaga 10.august

Lõppsõna

Olenemata sellest, millises valdkonnas te tegutsete, võite IMS-i kasutamisest kasu saada seni, kuni seisate silmitsi intsidentide, häiretega või kasutate sedelisüsteemi. IMS ei aita teil mitte ainult töövoogu sujuvamaks muuta ja seisakuid minimeerides raha säästa. See võimaldab teil ka olemasolevat IT-raamistikku sisemiselt täiustada, tagades, et enamikku probleeme ja häireid üldse ei teki. See on viis hoida asju õigel teel ja luua klientidega vastastikku kasulikke võimalusi.

Maximize your chances of success

LiveAgent streamlines your workflows, manages multiple communication channels, and ultimately improves your relationship with customers.

YouTube video player

FAQ

What is incident management software?

An incident management software is a software solution that allows you to resolve, index, and file your tickets and complaints in an organized fashion, further streamlining your efficiency and workflow.

Why do you need incident management software?

Companies lose around 700 billion dollars a year on downtime, and IMS solutions help minimize the losses through anticipation, great records, and visibility.

What is the difference between incident management software and a help desk?

Incident management software is solely for solving and indexing incidents and disruptions, while a help desk is for all customer queries.

What's the difference between cloud-based and on-premises incident management software?

Cloud-based IMS solutions are usually faster, cheaper, and better for small to mid-sized businesses, and they don’t require much maintenance from the user. On-premises software solutions are typically reserved for large-scale operations with on-site IT departments.

What is an omnichannel incident management software solution?

An omnichannel incident management software solution simply means that it works enterprise-wide, allowing you to announce, notify, and handle custom reports and tickets on a wide scale.

What are the benefits of using incident management software?

IMS solutions help companies save money, improve service reliability, streamline their workflow, and provide better service to their customers.

How to choose the best incident management software?

Before you make a choice, you’ll have to know what you need. Assemble a list of all the features you want your IMS to have, your budget, and your capabilities, and pick an IMS accordingly.

How much does incident management software cost?

That usually depends on several categories: the sophistication of the software, the number of agents working with the IMS, the provider itself. Some IMS solutions are free of charge.

How does incident management software work?

Think of incident management software as a centralized tool for notifying, analyzing, and automating the ticketing, disruption, and reports to provide faster resolutions, less downtime, and save money.

Why is quality assurance important for incident management software solutions?

Quality assurance is a staple of businesses across the globe, and since IMS solutions handle tickets, reports, and inquiries, you'll always want to select the best one available.

What is the best incident management software?

That depends on your unique needs. If you’re looking for a free option, you can’t expect many features from it. In our opinion, the best overall full-stack solution is LiveAgent.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.