Otsite Vocalcom`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Vocalcom alternatiiv.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage mistahes ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Lülituge erinevale kasutajatoe tarkvarale, et parandada oma klienditeenindust.

LiveAgent on ülim klienditoe lahendus teie ettevõttele. Pakkuge tuge läbi mitmete kanalite ja kontode. Pakkuge abi parimate tööriistadega ja muutke oma töövood suurepärase sedelisüsteemi abil  lihtsamaks.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad LiveAgent`i üle

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab kliendirahulolu & parandab ümberarvutuskursse.

Funktsiooniderikkus

175+ funktsiooni, et muuta teie töövood lihtsamaks ja palju nauditavamaks.

Taskukohased hinnad

Valige üks 3 tasulisest plaanist või eraldi funktsioonid, et kohandada oma tuge. LiveAgent sisaldab mõistliku hinna eest paljut.

Vocalcom vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Vocalcom
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi.
Vocalcom pakub sedelisüsteemi.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust.
Vocalcom pakub live vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Vocalcom pakub kõnekeskust.
Iseteenindus
Sellega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad pääseda ligi oma sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Vocalcom pakub iseteenindust.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Liidesega saavad kasutajad vastata kommentaaridele ja muule otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i liidest.
Vocalcom pakub Facebook liidest.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab vastata säutsudele otse tarkavarast.
LiveAgent pakub Twitter`i liidest.
Vocalcom pakub Twitter`i liidest.
Instagram
Liides toob kommentaarid ja muu ning muudab need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele otse kasutajatoe tarkavast.
LiveAgent pakub Instagram`i liidest.
Vocalcom pakub Instagram`i liidest.
Viber
Viber`i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i liidest.
Vocalcom pakub Viber`i liidest.
Teadmistebaas
Sisaldab esmavajalikku infot nagu veaotsingu juhised, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Vocalcom ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online foorum klientidele otse teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliedifoorumit.
Vocalcom ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood korduvate tööde kõrvaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Vocalcom pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Komplekt funktsioone, millega saavad erinevad rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Vocalcom pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil saate enne operaatoriga rääkimist süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Vocalcom pakub IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Vocalcom ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Vocalcom pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Vocalcom ei paku piiramatui veebilehti.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe.
Vocalcom ei paku piiramatuid vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatiod sedeleid/e-maile.
Vocalcom pakub piiramatuid sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvesta iga kõne, mis on tehtud ja saadud ning taasesita neid mistahes ajal.
LiveAgent pakub teile piiramatut kõnede salvestamist.
Ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma piiranguteta päringutele.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Vocalcom ei paku piiramatut 24/7 tuge.
app installation - illustration

Võimas Vocalcom alternatiiv

Lülituge võimsale kasutajatoe tarkvarale, mis suudab kõike.

LiveAgent viib teie klientide teenindamise järgmisele tasemele. Pakkuge tuge kasutades e-maili, vestlust, sotsiaalmeediat, teadmistebaasi ja kõnekeskust. Kõike hallatakse läbi usaldusväärse sedelisüsteemi, seega puudub vajadus muretseda puuduliku suhtluse üle. Kõik on käepärast ja sorteeritud, just nii nagu see peaks olema.

Jääge sotsiaalseks

Teisele tarkvarale lülitumine ei pea tähendama, et peate sotsiaalmeedia toe kaotama.

LiveAgent toetab kõiki sotsiaalmeedia kanaleid nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Saate jätkata toe pakkumist klientide poolt eelistatud kanalite kaudu. Viber`i tugi on samuti peagi olemas!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Kiireim live vestlus

Live vestlus on üks parimaid tööriistu, mida saate klienditoe pakkumiseks kasutada. See peab olema usaldusväärne, alati saadaval ja nii kiire, kui võimalik.

LiveAgent`il on turu kiireim saadaolev vestlus sõnumite kuvamise kiirusega 2.5 sekundit. Veelgi enam, näete, mida kliendid trükivad enne seda, kui nad vajutavad nupule saada. Saate oma vastused varem ette valmistada.

Vaadake, miks ettevõtted tulevad LiveAgent`i üle

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Savings illustration

Olete valmis paremate vahendite eest vähem maksma?

Suurepärane tarkvara ei pea olema ülemäära kallis. LiveAgent pakub teile 3 suurepärast plaani, mis sisaldavad tööriistu, funktsioone ja integratsioone, mis ei riku teie eelarvet.

Hankige endale vajalikud tööriistad ning ärge makske üle. Tutvuge meie plaanidega ja valige endale sobivaim.

Sääste rohkem koos LiveAgent`iga

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Vocalcom alternatiiv
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.

Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke

Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.

Klientidele pakutakse mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Reeglitest kinni pidamine parandab protsessi kiirust ja täpsust.

Steve Jobs – kliendikogemus

Klientidele pakutakse mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Reeglitest kinni pidamine parandab protsessi kiirust ja täpsust.

Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.

Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse

Ärritunud klientide juhtimiseks ja teenuse kvaliteedi parandamiseks saavad ettevõtted kasutada LiveAgenti klienditoe tarkvara, mis pakub terviklikku suhtluse lahendust.

LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvaralahendusi, sealhulgas vestlus, kõned, video kõned, kontaktivormid ja foorumid. Neil on lai valik funktsioone, integratsioone ja alternatiive ning pakutakse tasuta prooviperioodi.

Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin

LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvaralahendusi, sealhulgas vestlus, kõned, video kõned, kontaktivormid ja foorumid. Neil on lai valik funktsioone, integratsioone ja alternatiive ning pakutakse tasuta prooviperioodi.

Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.

LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Tarkvara parandab vastamiskiirust ja suurendab müüki.

Kuidas LiveAgentis reegleid luua

Get ready to improve your customer service with LiveAgent. Try all communication channels including chat, calls, video calls, and more.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo