Avastage uus lähenemine klienditeenindusele SolarWindsi võimsa alternatiivi LiveAgentiga. Kogege piletisüsteemi lihtsust, selle funktsioonide võimekust ja integratsioonide mitmekülgsust.
Proovige LiveAgenti kohe ja märgake selle mõju teie meeskonna tootlikkusele ja klientide rahulolule. On aeg viia oma klienditoe süsteem järgmisele tasemele.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
SolarWinds on silmapaistev tarkvaraettevõte, mis loob ulatuslikke IT-halduslahendusi, mis on kohandatud igas suuruses ettevõtetele, aidates neil tõhustada oma infrastruktuuri, võrke ja süsteemide haldamist. Nende lahenduste valik hõlmab kasutajatoe piletisüsteemi tarkvara, mis on loodud probleemide lahendamise lihtsustamiseks ja klientide üldise rahulolu suurendamiseks. Kuigi SolarWindsil on selles valdkonnas tugev maine, nõuab kiiresti arenev klienditeenindusmaastik, et ettevõtted jätkaksid uute võimaluste uurimist.
Kuna digitaalne transformeerumine muudab viisi, kuidas ettevõtted oma klientidega suhtlevad, on nende konkreetsete vajaduste rahuldamiseks kõige tõhusamate tööriistade leidmine muutunud oluliseks ja siin võivad SolarWindsi konkurendid mängida võtmerolli.
See artikkel annab põhjaliku ülevaate parimatest SolarWindsi alternatiividest, vaadates üle nende funktsioonid, hinnad ja eeliseid. Neid võimalusi uurides saavad ettevõtted teha teadlikke otsuseid ja valida kõige sobivama klienditoe tarkvara, et parandada oma klienditeeninduse kogemust ja püsida konkurentidest ees. Niisiis, sukeldume sisse ja selgitame välja 15 parimat konkurenti klienditeeninduslahenduste maailmas.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
SolarWinds on mainekas IT-halduse ja klienditoetarkvara, mis pakub muu hulgas mitmesuguseid lahendusi võrgu jõudluse ja kasutajatoe haldamiseks. Nagu kõik tarkvarad, ei pruugi see siiski igale organisatsioonile kõige paremini sobida.
Uurime mõnda võimalikku põhjust SolarWindsile alternatiivi leidmiseks ning arutame tarkvara plusse ja miinuseid. Pidage meeles, et see, mis töötab ühe organisatsiooni jaoks, ei pruugi toimida teise jaoks, seega on oluline uurida mitut võimalust, et leida oma konkreetsetele vajadustele kõige sobivam.
Üks põhjus alternatiivsete lahenduste kaalumiseks on hind. Mõned organisatsioonid võivad pidada SolarWindsi hinnastruktuuri taskukohaseks, eriti väiksemate või piiratud eelarvega ettevõtted. Sellegipoolest on mõned kasutajad väitnud, et SolarWindsi hinnakujunduse mudel on keeruline, mis võib põhjustada ootamatuid kulusid või raskusi tarkvara omamise kogukulude mõistmisega.
Funktsioonide ja võimaluste osas pole kahtlust, et SolarWindsil on mõned tugevad funktsioonid. Kuid nagu iga tarkvaralahenduse puhul, võivad osad kasutajad tunda puudust kindlatest funktsonaalsustest või integratsioonidest. Näiteks võivad mõned organisatsioonid vajada täiustatud automatiseerimisvõimalusi, spetsiaalseid aruandlusfunktsioone või allhanke toe integreerimist. Sellistel juhtudel võib olla kasulik uurida mõnda alternatiivi.
Veel üks oluline kriteerium on hea kliendikogemus. SolarWindsi teeninduslaual on kõikehõlmav ja funktsioonirikas platvorm, kuid see võib muuta tarkvara mõne kasutaja jaoks liiga keeruliseks ja tülikaks, eriti neile, kes on võrgu jõudluse jälgimise või kasutajatoe haldamise maastikul uued. Pole raske leida kasutajate kommentaaridega arvustusi, et SolarWindsi liideses võib olla raske navigeerida ja samuti kohandada. Teisest küljest hindavad paljud kasutajad ka platvormi pakutavate võimaluste ja täiustatud funktsioonide laia valikut. Oluline on hinnata, kas SolarWindsi kasutajakogemus vastab teie organisatsiooni vajadustele ja meeskonnaliikmete oskustele.
SolarWinds pakub kõikehõlmavaid ja võimsaid klienditoe tarkvara lahendusi. Seega on peamine põhjus, miks keegi mõnda alternatiivi võib otsida, on oma ettevõtte jaoks kõige sobivama lahenduse leidmine. Kuna klienditeeninduse tarkvara valimisel tuleb arvestada väga paljude aspektidega, on raske neid kõiki omavahel tasakaalustada ja rahuldada iga organisatsiooni vajadusi maailmas.
LiveAgent pakub kulutõhusat ja kohandatavat kasutajatoe platvormi, mis sobib erinevatele tööstusharudele, ning pakub enam kui 130 funktsiooni. Tarkvara intuitiivsele disainile lisandub pidev klienditugi ja arendus, mis tagab kasutusmugavuse nii tehnilistele kui ka vähem kogenud inimestele. LiveAgent loob ideaalse tasakaalu rohkete funktsioonide pakkumise ja taskukohasuse vahel.
LiveAgenti dünaamiline kasutajatoe lahendus suudab vaevata sünkroniseerida enam kui 200 kolmanda osapoole rakendusega, lisades teie kogemusele isikupärastamise elemendid. Tähelepanuväärsemad integratsioonid hõlmavad tuttavaid nimesid, nagu Shopify, Woocommerce, Magento, Jira, Slack, Pipedrive, Zoiper ja Salesforce, mis on loodud teie töövoo tõhustamiseks ja sujuvamaks muutmiseks.
Laias laastus on LiveAgent ideaalne valik ettevõtetele, kes otsivad SolarWindsi asendust, mis on eelarvesõbralik, hõlpsasti navigeeritav ja kohandatav. Kuigi LiveAgenti kasutavad valdavalt, on selle funktsioonid rakendatavad kõigis tööstusharudes. See on eriti kasulik väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad oma klienditeeninduse protseduure sujuvamaks muuta ja parandada kliendirahulolu. Kõik see kokku teeb LiveAgentist ühe parima SolarWindsi konkurendi.
Lisaks tasuta 30 päevasele prooviversioonile pakub LiveAgent ka piiratud tasuta versiooni oma tarkvarast. Kui otsustate pühenduda sellele klienditoe platvormile, saate valida nelja hinnataseme vahel: Väike 9 dollarit agendi kohta kuus, Keskmine 29 dollarit agendi kohta kuus, Suur 49 dollarit agendi kohta kuus ja Organisatsioon 69 dollarit agendi kohta kuus.
Paessler PRTG Network Monitor on terviklik seirelahendus, mis võimaldab ettevõtetel jälgida kogu oma IT infrastruktuuri. See hõlmab võrke, süsteeme, riistvara, rakendusi ja seadmeid.
Paessler PRTG integratsioone võimaldatakse läbi API.
Paessler PRTG Network Monitor on mitmekülgne jälgimislahendus, mis sobib hästi igas suuruses ettevõtetele erinevates tööstusharudes, kes tuginevad stabiilsele ja turvalisele IT taristule. Väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, kellel ei pruugi olla suurt IT meeskonda, saavad kasu Paessler PRTG igakülgsetest jälgimisvõimalustest ja kasutajasõbralikust liidesest. See võib aidata neil ennetavalt tuvastada ja lahendada IT probleeme, parandades tõhusust ja minimeerides seisakuid.
Paessler PRTG hinnatasemed hõlmavad tasuta versiooni ja 5 täiendavat hinnataset, mis võimaldavad juurdepääsu litsentsile ühekordse ostu ja hooldustasu kaudu. PRTG 500 maksab 1449,00 dollarit ja võimaldab jälgida kuni 50 seadet. PRTG 1000 maksab 2649,00 dollarit ja võimaldab jälgida kuni 100 seadet. PRTG 2500 maksab 5599,00 dollarit ja võimaldab jälgida kuni 250 seadet. PRTG 1000 ühekordne maksumus on 9999 dollarit kuni 500 seadme jaoks ja PRTG XL1 maksab 13 799,00 dollarit kuni 1000 seadme eest.
Kõik need tasemed sisaldavad hooldustasu vastavalt tasemele ja tellimuse kestusele. Hinnaplaanid sisaldavad ka piiratud aja tasuta prooviperioodi.
Progress WhatsUp Gold on kõikehõlmav võrgu jälgimise tarkvara, mis on loodud selleks, et aidata ettevõtetel ja IT spetsialistidel saavutada täielik nähtavus ja kontroll oma võrkude, serverite ja rakenduste üle. See on võimas tööriist, mis võimaldab kasutajatel jälgida oma IT infrastruktuuri jõudlust, saadavust ja tervist, tagades kõigi süsteemide tõrgeteta toimimise.
Progress WhatsUp Gold pakub võimalust oma API kaudu integreeruda mis tahes tarkvaraga.
Progress WhatsUp Gold on võrgu jälgimise lahendus ja haldustarkvara, mis on mõeldud erineva suurusega ettevõtetele ja organisatsioonidele, sealhulgas väikestele, keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele. See sobib sellistele tööstusharudele nagu IT, rahandus, tervishoid, haridus, valitsus ja mis tahes muu sektor, mis tugineb oma igapäevases tegevuses arvutivõrkudele. IT spetsialistid, võrguadministraatorid ja IT juhid saavad kasu Progress WhatsUp Goldi kasutamisest oma võrkude jälgimisel, haldamisel ja tõrkeotsingul, tagades optimaalse jõudluse ja minimaalse seisakuaja.
Progress WhatsUp Goldil on tasuta prooviversioon ja ka tarkvara tasuta versioon. Lisaks pakuvad nad 3 tasulist tellimust erinevate eelistega, hinnakujundus on saadaval ainult kohandatud hinnapakkumiste kaudu.
Spiceworks on kasutajakeskne IT haldusplatvorm, mis pakub tehnoloogiaprofessionaalidele tasuta tööriistu ja rakendusi seadmete haldamiseks ja probleemide tõrkeotsinguks. Spiceworks soodustab oma ülemaailmse ekspertide kogukonna kaudu koostööd ja teadmiste jagamist, muutes selle asendamatuks ressursiks tööstusharu trendidega sammu pidamisel ja IT-probleemidega toimetulemisel.
Spiceworks loob ühenduse erinevate levinud integreeritavate platvormidega, nagu Office 365, Salesforce, Slack, Jira, Trello, Google Workspace ja mõnede tööstusharude spetsiifiliste rakendustega, lihtsustades ja täiustades IT haldamise protsesse.
Spiceworks sobib kõige paremini väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele ning tehnoloogiaspetsialistidele, kes otsivad kõikehõlmavat, kasutajasõbralikku ja kuluefektiivset IT halduse lahendust. Selle lai valik funktsioone ja tugev koostöökogukond muudavad selle ideaalseks valikuks IT administraatoritele, kasutajatoe meeskondadele ja võrguhalduritele, kes soovivad oma tegevust sujuvamaks muuta ja olla kursis valdkonna trendidega.
Spiceworks pakub oma IT haldustööriistu ja -rakendusi tasuta, muutes selle taskukohaseks valikuks väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Hinnatasemeid ei ole ja kõik funktsioonid on kõigile kättesaadavad.
Vaadake täielikku Spiceworksi alternatiivi võrdlust.
Auvik on pilvepõhine võrguhaldustarkvara lahendus, mis pakub täielikku nähtavust ja kontrolli teie IT võrgu üle. See on mõeldud hallatavate teenuste pakkujate (MSP) ja ettevõtete sisemiste IT meeskondade jaoks.
Auvik pakub suurt hulka integratsioone paljude kolmandate osapoolte rakendustega, eelkõige ArcusTeami, Slacki, Microsoft Teamsi ja Continuumiga.
Auvik on eriti kasulik hallatavatele teenusepakkujatele (MSP) ja märkimisväärse IT infrastruktuuriga ettevõtetele, sõltumata nende tööstusest või suurusest.
Auvik pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi ilma krediitkaardi andmeid küsimata. Tarkvara hind algab 150 dollarist kuus. Kuid nagu kogu seda tüüpi tarkvarade puhul, on teie lõpliku maksumuse mõistmiseks vaja kohandatud hinnapakkumisi.
LogicMonitor on SaaS-il põhinev automatiseeritud IT toimivuse jälgimise platvorm, mis pakub täielikku ülevaadet keerulistest hübriidsetest IT-infrastruktuuridest. See võimaldab ettevõtetel jälgida ja hallata oma võrke, servereid ja teenuseid ühes kohas.
LogicMonitor pakub laia valikut integratsioone kolmanda osapoole tarkvaraga. Kõige tähelepanuväärsemad neist on AWS, Azure Monitoring ja Kubernetes Monitoring.
LogicMonitor sobib kõige paremini ettevõtetele ja organisatsioonidele, kes sõltuvad suuresti tehnoloogia infrastruktuurist ja vajavad oma IT-süsteemide jaoks terviklikku pilvepõhist jälgimislahendust. See hõlmab igas suuruses ettevõtteid – alates väikestest alustavatest ettevõtetest kuni suurte ettevõteteni erinevatest tööstusharudest, nagu rahandus, tervishoid, e-kaubandus, tehnoloogia, haridus ja palju muud. LogicMonitor on SolarWindsi konkurentide seas kõrgel kohal.
LogicMonitoril on 2 hinnataset, Pro ja Enterprise, nende hinnakujundus on saadaval ainult hinnapäringu korral. LogicMonitor pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi, et saaksite lahendust enne ostu sooritamist kogeda.
SysAid on kõik-ühes IT teenuste haldustarkvara, mis on loodud aitama IT spetsialistide, kes soovivad oma teenuseid ja toe protsesse sujuvamaks muuta. Erinevate funktsioonidega, nagu kasutajatugi, varahaldus ja automatiseerimistööriistad, on SysAid kohandatud vastama igas suuruses ja igas tööstusharus organisatsioonide ainulaadsetele nõuetele, suurendades nii tõhusust kui ka kasutajate rahulolu.
SysAid integreerub paljude suuremate platvormidega, nagu Salesforce, Jira, Slack, Microsoft Azure Active Directory ja Okta, pakkudes sujuvat kogemust IT haldamise ja tehnilise toe protsessides.
SysAid sobib kõige paremini igas suuruses organisatsioonidele, alates väikeettevõtetest kuni suurte ettevõteteni, mis vajavad kõikehõlmavat IT teenuste halduslahendust. Tarkvara sobib ideaalselt IT administraatoritele, kasutajatoe meeskondadele ja võrguhalduritele, kes soovivad oma organisatsioonis tõhusust parandada, ülesandeid automatiseerida ja tugiprotsesse sujuvamaks muuta.
SysAid pakub kohandatud hinnastruktuuri, mis põhineb organisatsiooni suurusel ja erinõuetel. Huvitatud kasutajad saavad taotleda isikupärastatud hinnapakkumist, võttes ühendust SysAidi müügimeeskonnaga. Platvorm ei paku tasuta versiooni, kuid see eest pakub 30-päevast tasuta prooviperioodi, et tarkvara enne tellimuse loomist testida.
Uurige terviklikku SysAidi alternatiivi võrdlust.
NinjaOne on võimas, hõlpsasti kasutatav kaugseire ja -halduse (RMM) tarkvara, mis on loodud hallatavatele teenusepakkujatele (MSP) ja IT professionaalidele. See pakub laiaulatuslikku tööriistakomplekti, mis aitab hallata teie võrku ja seadmeid ning tagab nende parima jõudluse.
NinjaOne’il on integreerimisvõimalused suure hulga kolmandate osapoolte tarkvaradega. Neist kõige äratuntavamad on Slack, TeamViewer ja ConnectWise.
NinjaOne on mõeldud hallatavate teenusepakkujate (MSP) ja IT spetsialistide teenindamiseks. See sobib ideaalselt ettevõtetele, kes vajavad IT haldamise lahendusi. Nende hulka võivad kuuluda väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, kes peavad ise haldama oma infotehnoloogia infrastruktuuri, ja suuri ettevõtteid, kelle IT vajadused on keerukad ja mitmekesised. Muutes selle suurepäraseks SolarWindsi konkurendiks.
NinjaOne’i hinnakujundus algab 3 dollarist kuus, kuid täishinna täielikuks mõistmiseks on vaja kohandatud hinnapakkumist. Õnneks pakub NinjaOne tasuta prooviperioodi, et saaksite enne ostu sooritamist täieliku juurdepääsu kõikidele selle funktsioonidele.
Wireshark on väga populaarne avatud lähtekoodiga võrguprotokolli analüsaator, mis võimaldab IT spetsialistidel uurida võrguliiklust reaalajas ja teha tõrkeotsingid. Toetades laia valikut protokolle, pakub Wireshark üksikasjalikku ülevaadet kogu võrgust, samuti keerulisi analüüsi- ja aruandlustööriistu võrguga seotud probleemide lahendamiseks ja jõudluse optimeerimiseks.
Avatud lähtekoodiga võrguanalüüsi tööriistana ei ole Wiresharkil otsest integratsiooni teiste platvormidega, kuid see pakub laiendatavust pistikprogrammide, skriptide ja kasutaja määratud kohanduste kaudu, võimaldades täiustatud funktsionaalsust ja koostalitlust erinevate võrgutööriistadega.
Wireshark sobib kõige paremini IT spetsialistidele, võrguadministraatoritele ja küberjulgeoleku analüütikutele, kes soovivad oma võrgutegevusest ja jõudlusest põhjalikku ülevaadet saada. Tarkvara täiustatud võimalused muudavad selle võimsaks tööriistaks võrguprobleemide tõrkeotsinguks, võrgukonfiguratsioonide optimeerimiseks ja turvarikkumiste diagnoosimiseks.
Wireshark on avatud lähtekoodiga võrguprotokolli analüsaator, mille kasutamine on täiesti tasuta. Kasutajad saavad tarkvara alla laadida ja kasutada mitmetel platvormidel, sealhulgas Windows, macOS ja Linux, ilma igasuguste tasudeta, muutes selle juurdepääsetavaks ja kuluefektiivseks kõikide IT spetsialistide ja organisatsioonide jaoks.
Zendesk on juhtiv klienditeeninduse ja kaasamise tarkvara, mis muudab klienditoe protsessid sujuvamaks ja lihtsamaks. Tänu oma tugevale tööriistakomplektile võimaldab Zendesk ettevõtetel pakkuda sujuvat ja isikupärastatud suhtlust mitme kanali kaudu, parandades lõppkokkuvõttes klientide kogemust ja rahulolu.
Zendesk pakub integratsioone erinevate populaarsete platvormidega, sealhulgas Salesforce, Slack, Trello, Jira, Google Workspace ja Microsoft Dynamics, et hõlbustada sujuvat klienditoe ja kaasamise töövoogu.
Zendesk sobib kõige paremini igas suuruses ettevõtetele, mille eesmärk on pakkuda erakordset ja sujuvat klienditoe kogemust. Selle mitme kanaliga tugi ja lihtsad integratsioonid muudavad selle ideaalseks valikuks klienditeenindusmeeskondadele, tehnilise toe agentidele ja ettevõtetele, kes soovivad suurendada klientide rahulolu ja edendada kaubamärgi lojaalsust.
Zendesk pakub erinevate organisatsioonide vajaduste rahuldamiseks mitut hinnatasandit, üldise toega plaanid algavad 19 dollarist agendi kohta kuus. Nende täiustatud ja lisafunktsioone pakkuvad plaanid on järgmised: Professional hinnaga 49 dollarit, Enterprise 79 dollarit ja Elite hinnaga 99 dollarit. Potentsiaalsed kasutajad saavad katsetada tasuta prooviperioodi, et hinnata platvormi enne liitumisplaani sõlmimist.
Heitke pilk põhjalikule Zendeski alternatiivi võrdlust.
ManageEngine ServiceDesk Plus on IT teenuste haldamise (ITSM) tarkvara, mis on loodud selleks, et aidata ettevõtetel IT toe protsesse sujuvamaks muuta ning pakkuda tõhusaid ja kvaliteetseid teenuseid. ServiceDesk Plus pakub integreeritud platvormi, mis ühendab endas olulised ITSM-i tööriistad, sealhulgas kasutajatoe, varahalduse ja IT projektide haldamise, muutes selle sobivaks erineva suurusega ja erinevate majandusharude organisatsioonidele.
ManageEngine ServiceDesk Plus pakub palju natiivseid integratsioone tarkvaraegad, nagu Analytics Plus, Zoho Survey ja Office 365.
ManageEngine ServiceDesk Plus sobib kõige paremini erineva suurusega ettevõtetele ja organisatsioonidele, alates väikestest kuni suurte ettevõteteni, mis vajavad tõhusat ja integreeritud IT-teenuste halduslahendust. See on loodud IT toe protsesside sujuvamaks muutmiseks ja erinevate tööstusharude (nt IT, rahandus, tervishoid, haridus, jaemüük, valitsus ja paljud teised) vajaduste rahuldamiseks.
ManageEngine’il on keeruline hinnastruktuur, mida saab tasuda igakuiselt või kord aastas. Plaanid algavad Standard plaaniga 10 dollarist tehniku kohta kuus. Professional plaan on 21 dollarit tehniku kohta kuus ja Enterprise plaan 50 dollarit tehniku kohta kuus. Need igakuised hinnad esitatakse kord aastas. Samuti saate enne ostu sooritamist kasutada nende tasuta prooviperioodi.
Cisco Systems on rahvusvaheline tehnoloogiakonglomeraat, mis pakub laia valikut tarkvaratooteid võrgunduse ja telekommunikatsiooni erinevate aspektide jaoks.
Cisco võimaldab integreerimist paljude Cisco keskkonna lahendustega.
Cisco pakub mitmekülgseid ja skaleeritavaid lahendusi, mis sobivad paljudele ettevõtetele erinevates tööstusharudes. See pakub pilvepõhiselt hallatavaid IT lahendusi, sealhulgas võrgundust, turvalisust ja seadmehaldust, mistõttu sobib see hästi organisatsioonidele, kes peavad oma IT infrastruktuuri võimalikult tõhusalt haldama.
Kuigi tasuta prooviversioon on saadaval, on nii tasuta prooviversioon kui ka tarkvara hinnakujundus saadaval ainult taotlemisega.
Datadog on võimas pilvepõhine seire- ja analüüsiplatvorm, mis pakub reaalajas IT infrastruktuuri ja rakenduste nähtavust. Pakkudes üldiseid ülevaateid ja kohandatavaid juhtpaneele, annab Datadog ettevõtetele võimaluse jõudlusprobleemide tõrkeotsinguks ning tagab sujuva ja usaldusväärse toimimise keerulistes keskkondades.
Datadog võimaldab integratsioone paljude platvormidega, nagu AWS, Google Cloud Platform, Azure, Docker, Kubernetes ja Elasticsearch, pakkudes põhjalikku jälgimist erinevates pilvekeskkondades, rakendustes ja teenustes.
Datadog sobib igas suuruses ettevõtetele, eriti keeruka IT keskkonnaga ettevõtetele, mis nõuavad igakülgset jälgimis- ja analüüsivõimekust. Selle tugevad funktsioonid muudavad selle ideaalseks valikuks IT administraatoritele, DevOpsi meeskondadele ja arendajatele, kes soovivad hooldada suure jõudlusega rakendusi.
Datadog pakub mitmetasandilisi hinnaplaane, alustades nende tasuta tasemest, mis hõlmab põhifunktsioone kuni 5 hosti jaoks. Nende Pro ja Enterprise plaanid pakuvad täiustatud funktsioone, hinnad algavad 15 dollarist hosti kohta kuus. Hinnakujundus võib erineda sõltuvalt konkreetsetest jälgimisnõuetest ja kasutajatele on platvormi testimiseks saadaval 14 päevane tasuta prooviperiood.
Splunk on täiustatud andmeanalüüsi platvorm, mis võimaldab organisatsioonidel koguda, analüüsida ja visualiseerida oma andmeid reaalajas, et parandada operatiivteavet. Oma võimsa logianalüüsi ja masinõppevõimalustega võimaldab Splunk ettevõtetel teha teadlikke otsuseid, optimeerida oma IT-toiminguid ja parandada turvalisust.
Splunk integreerub mitmesuguste platvormidega, sealhulgas AWS, Microsoft Azure, ServiceNow, Cisco ja VMware’iga, pakkudes põhjalikku andmeanalüüsi ja ülevaadet paljudest keskkondadest, teenustest ja rakendustest.
Splunk sobib kõige paremini suurtele ettevõtetele, mis nõuavad võimsat ja skaleeritavat lahendust andmete analüüsiks ja visualiseerimiseks. Tänu suurandmete töötlemise täiustatud võimalustele on Splunk ideaalne IT spetsialistidele, turbeanalüütikutele ja ettevõtetele, kes soovivad saada oma andmetest väärtuslikku teavet ja optimeerida oma IT toiminguid.
Splunk kasutab andmete indekseerimisel põhinevat hinnamudelit, mille hinnad varieeruvad sõltuvalt päevasest indekseeritud andmete mahust. Nad pakuvad piiratud funktsionaalsusega tasuta taset, samas kui nende esmaklassilised plaanid, nagu Workload, Entity ja Ingest, vastavad organisatsioonide erinõuetele. Potentsiaalsetel kasutajatel on võimalus kasutada 60-päevast tasuta prooviperioodi, et uurida platvormi funktsioone enne hinnaplaani valimist.
ServiceNow on valdkonna juhtiv pilvepõhine platvorm, mis automatiseerib ja ühtlustab IT teenuste haldust (ITSM) ning suurendab äriprotsesside üldist tõhusust. Oma ulatusliku tööriistade ja rakenduste komplektiga ServiceNow lihtsustab töövooge, vähendab tegevuskulusid ja soodustab meeskondade vahelist koostööd.
ServiceNow integreerub paljude suuremate platvormidega, sealhulgas Microsoft Azure’i, AWS-i, Slacki, Jira, Salesforce’i ja VMware’iga, pakkudes sujuvat kogemust IT-teenuste haldamisel ja parandades üldist töötõhusust.
ServiceNow sobib kõige paremini keskmistele ja suurtele ettevõtetele, kes otsivad terviklikku IT teenuste halduse (ITSM) lahendust äriprotsesside optimeerimiseks ja automatiseerimiseks. Tänu paljudele funktsioonidele on see ideaalne lahendus IT administraatoritele, kasutajatoe meeskondadele ja organisatsioonidele, mille eesmärk on parandada tõhusust, suhtlust ja koostööd, vähendades samal ajal tegevuskulusid.
ServiceNow pakub mitmetasandilisi hinnakujundusplaane, mis on loodud organisatsioonide erinevate vajaduste rahuldamiseks koos selliste pakettidega nagu ITSM, ITBM ja ITOM. Huvitatud kasutajatel soovitatakse võtta ühendust ServiceNow müügimeeskonnaga, et taotleda nende vajadustele vastavat isikupärastatud hinnapakkumist. Kuigi platvormil pole tasuta versiooni, saavad potentsiaalsed kliendid enne tellimuse sõlmimist tutvuda ServiceNow funktsioonidega tasuta prooviversiooni kaudu.
Igal ettevõttel on ainulaadsed nõuded ja nõudmised, millele nende valitud SolarWindsi asendaja peab vastama. Seetõttu on ülioluline uurida põhjalikult oma ettevõtte eripärasid, sealhulgas klienditeenindusmeeskonna suurust, igapäevaste klientide kaasamiste arvu ning kliendipäringute tüüpe ja sagedust erinevates suhtluskanalites. Lisaks peaksite määrama, millised põhifunktsioonid vastavad teie vajadustele ja kus on potentsiaali lisavõimalusteks.
Me ei suuda piisavalt rõhutada, kui oluline on mitte kulutada mõnele kaasaegsele lahendusele lihtsalt seetõttu, et see tundub esmapilgul sobiv. Nagu varem mainitud, uurige pärast võimaluste ja funktsioonide nõuete määratlemist põhjalikult erinevaid alternatiive, võttes arvesse nende pakkumisi ja hindasid. Kuigi ainult taskukohasuse järgi lahenduse valimine pole samuti õige, on oluline meeles pidada, et klienditoe tarkvara eesmärk on toetada, mitte tekitada märkimisväärseid koormusi teie organisatsiooni rahandusele.
Tasuta prooviperioodi kasutamine on parim viis kasutajaliidese hindamiseks, töötajate vajaliku koolituse taseme tuvastamiseks ja konkreetse lahenduse igapäevastesse protsessidesse kaasamise lihtsuse mõõtmiseks. Kui prooviperiood pole võimalik, võivad professionaalsed arvustused olla samuti kasulikud teabeallikad. Tarkvarast põhjaliku ülevaate saamiseks uurige erinevate veebisaitide arvustusi. Pöörake erilist tähelepanu korduvatele klientide probleemidele, kuna need võivad viidata võimalikele väljakutsetele, millega võite tarkvara kasutamisel kokku puutuda.
Teadliku otsuse tegemiseks on ülioluline kasutajatoe tööriista põhifunktsioonide tuvastamine. Kui olete valinud mõned potentsiaalsed pakkujad, märkige üles nende funktsioonid ning tehke kvantiteedi ja kohanemisvõime võrdlus. Kuigi rohkemate funktsioonide olemasolu ei taga alati paremat lahendust, on soovitatav valida valik, mis pakub teie investeeringu jaoks kõige rohkem väärtust.
Teise olulise aspektina tasuks arvestad, kui sujuvalt teie potentsiaalne klienditeenindustarkvara integreerub väliste rakendustega. Teie toimingute jaoks võib olla mitu erinevat integratsiooni. Näiteks võib Shopify integreerimine olla kasulik, kui olete e-kaubanduse valdkonnas, samas kui Twilio võib aidata kõnekeskust seadistada. Otsige SolarWindsi konkurente, kes võimaldavad integreerida enamiku teie kontaktkeskuse tõhusaks haldamiseks vajalike kriitiliste kolmandate osapoolte rakendustega.
Lõpuks ärge unustage hinnata teenusepakkuja klienditeenindust, abikeskuse liidest ja dokumentatsiooni. Vaatamata suurepärasele lahendusele võite probleemide korral siiski nende abi vajada. Arvustuste lugemisel pöörake tähelepanu klienditeeninduse mainimisele. Te ei soovi jääda maadlema kättesaamatu klienditoe liiniga ega tunda end eemaletõugatuna kasutu vestlusroboti poolt. Valige lahendus, mis tagab vajaduse korral juurdepääsu ekspertide toele.
Tänasel konkurentsitihedal turul on õige klienditeeninduse lahenduse valimine iga ettevõtte edu jaoks ülioluline. Kuigi SolarWinds võib olla populaarne valik, on oluline kaaluda alternatiivide eeliseid ja hüvesid, näiteks LiveAgenti. Oma äriteenuseid ja vajadusi hoolikalt hinnates saate leida oma ettevõttele sobiva klienditeeninduse lahenduse. LiveAgent esitleb end suurepärase SolarWindsi alternatiivina, pakkudes laia valikut funktsioone taskukohase hinnaga. Alates vaid 9 dollarist kuus saate juurdepääsu võimsatele funktsioonidele, nagu mitmekanaliline kliendisuhtlus, piletisüsteem, otsevestlus ja üle 200 integratsiooni, mis on kõik loodud teie klienditoe töö tõhustamiseks. Olenemata sellest, kas olete väike idufirma või mainekas ettevõte, on LiveAgenti võimalik kohandada vastavalt teie vajadustele. Lisaks muudavad selle intuitiivne liides ja kasutajasõbralik disain platvormiga kiire kohanemise ja potentsiaali maksimeerimise lihtsaks.
SolarWindsi alternatiiv | LiveAgent
Prooviga tasuta parimat klienditoe tarkvara! Ei vaja krediitkaarti. | PRTG | Progress WhatsUp | Spiceworks | Auvik |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hinne
Üldised tarkvara hinded Capterra kinnitatud kasutajate poolt | |||||
Integratsioonide arv | 220+ | Teadmata | Teadmata | 10+ | 20+ |
Tasuta versioon | LiveAgent pakub tasuta versiooni. | PRTG pakub tasuta versiooni. | Progress WhatsUp Gold pakub tasuta versiooni. | Spiceworks pakub tasuta versiooni. | Auvik ei paku tasuta versiooni. |
Tasuta prooviversioon | LiveAgent pakub tasuta prooviversiooni. | PRTG pakub tasuta prooviversiooni. | Progress WhatsUp Gold pakub tasuta prooviversiooni. | Spiceworks pakub tasuta prooviversiooni. | Auvik pakub tasuta prooviversiooni. |
Hinnavahemik |
$9/agent/kuus
|
$1500 + hooldustasu
|
Kohandatud hinnakujundus
|
Tasuta
|
$150/kuus
|
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha, kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete lahendustega? Heitke pilk meie võrdluste lehtede ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
Otsite alternatiivi LiveCall'ile?
LiveAgent pakub ettevõtetele võimsat ja kasutajasõbralikku tööriista klientidele reaalajas suhtlus- ja tugiteenuse pakkumiseks veebisaidil. Saadaval on mitmesugused suhtluskanalid nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorumid ja tagasiside- ning sotsiaalmeedia platvormid. Registreeru tasuta kontoga ja avasta LiveAgenti kõikehõlmav ja efektiivne klienditeeninduse tarkvara.
Otsite alternatiivi HelpSpotile?
LiveAgent on suhtlusvõrgustiku klienditeenindustarkvara, mis teenindab üle 40 000 ettevõtte ja 150 miljonit kasutajat. Tarkvara võimaldab luua meeldejäävaid kliendikogemusi, suurendada tulusid ja klientide rahulolu ning müüa rohkem, hoides kliente lojaalsena brändile.
Vajate alternatiivi Collabile?
LiveAgent pakub kompleksset klienditeeninduse aruandlust ja analüütikat, mis aitab teil jälgida agendi tootlikkust, tuvastada kõrvalekaldeid ja parandada kontaktkeskuse toimivust. Kasutage täiustatud analüüsifunktsioone oma raha eest parima väärtuse saamiseks.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel