Twitteri integratsiooni teadaanne
LiveAgent offers an affordable Twitter integration for businesses to stay connected with customers through social media platforms. This solution allows businesses to continue using Twitter integration as part of their customer support without incurring high costs. LiveAgent's omni-channel customer support software collects communication from multiple channels, including social media, to ensure successful website launches and effective marketing strategies. The new solution for Twitter integration will be available in the first half of May and is designed to minimize clients' costs while delivering quality services.
LiveAgent pakub mitmeid reaalajas vestluse funktsioone, sealhulgas sisemist vestlust ja reaalajas trükkimise vaadet. See võimaldab kaubamärkidel pakkuda kõrgetasemelist klienditeenindust. Lisaks on võimalik kasutada kohandatud nuppe, vestlusaknaid ja proaktiivseid vestluskutseid. LiveAgenti sisemine vestlus võimaldab kiiret suhtlust kolleegidega ja toetab manuste saatmist. Sisevestlusaken võimaldab mitut vestlust korraga ja on nähtav ainult vestluspartneritele. Ready to give it a try? Free 14-day trial available.
LiveAgenti on klientide teenindustarkvara, mis sisaldab erinevaid tööriistu ja funktsioone, nagu VoIP telefonisüsteemid, iseteeninduse tarkvara, kliendiportaali tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi koos auhindade ja sertifikaatidega. LiveAgenti võib integreerida ka teistesse süsteemidesse ja see sisaldab ka demo versiooni ning saadaval on ka tugiportaal. Kliendid saavad sotsiaalmeedias jälgida LiveAgenti uuendusi ja soodustusi.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.