Otsite Olark`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Olark`ile.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Kasutab ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete oma kasutajatoe tarkvarast tüdinenud?

Kas otsite tarkvara, mis pakub enamat, kui lihtsalt live vestlus? LiveAgent on ülim kasutajatoe tarkvara teie ettevõttele. Pakkuge oma klientidele erinevaid klienditoe võimalusi.

LiveAgent on enimvaadeldud ja nr.#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020 aastal. Olge oma klientide jaoks kättesaadavad ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

3 põhjust, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Funktsiooniderikkus

175+ funktsiooni, et muuta teie töövoog lihtsamaks ja palju nauditavamaks.

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab kliendirahulolu & parandab koefitsiente.

Taskukohasus

Säästke raha! Võrdluses teiste toe lahendustega on LiveAgent kuluefektiivsem.

Olark vs LiveAgent

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Olark
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi.
Olark ei paku sedelisüsteemi.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
Olark pakub live vestlust $19/agent/kuu.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks, vastamiseks, kõnede jaotamine on automaatne.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Olark ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Võimaldab ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad registreeruda, et saada juurdepääs sedelitele ning teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Olark ei paku iseteenindust.
Facebook
Facebook`i integratsioon toob kõik kommentaarod ja mainimised ning muudab need sedeliteks. Liidesega saate neile vastata otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i integratsiooni.
Olark ei paku Facebook`i integratsiooni.
Twitter
Twitter`i liides toob mainimised/kommentaarid ja teeb need sedeliteks. Integratsiooniga saab vastata säutsudele tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Olark ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Instagram`i integratsioon toob kõik teie kommentaarid ja muudab need sedeliteks. Integratsiooniga saab kommentaaridele ja maininimistele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram`i integratsiooni.
Olark ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Viber`i integratsioon toob kõik teie sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saab sõnumitele vastata ja neid edastada kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Olark ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab informatsiooni nagu näiteks tõrkeotsingu juhendid, KKK-d, artiklid, jne.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Olark ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online foorum teie klientidele, mis asub teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Olark ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mis võimaldavad korduvaid ülesandeid automatiseerimise abil kõrvaldada.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Olark pakub automatiseerimist ja reegleid $19/agent/kuu.
API
Funktsioonid millega saavad erinevad rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone sedelisüsteemis $15/agent/kuu.
Olark pakub API funktsioone $19/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
See võimaldab helistavatel klientidel enne päris operaatoriga rääkimist süsteemid navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Olark ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisadav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Olark ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid vaadata igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Olark pakub piiramatut ajalugu $19/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Olark pakub piiramatuid veebilehti $19/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate paigaldada piiramatu arvu nuppe.
LiveAgent pakub piiranatuid vestluse nuppe.
Olark ei paku piiramatuid veebilehe nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Võite saada piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile.
Olark ei paku piiramatuid sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne, mida teete ja saate seda igal ajal uuesti esitada.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Olark ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
24/7 piiramatu tugi
24/7 piiramatu tugi ilma esitatavate päringute piiranguteta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Olark ei paku piiramatut 24/7 tuge.
report on tablet-illustration

Võimas Olark`i alternatiiv.

Live vestlus on suurepärane klienditoe tööriist. Siiski on klientidele mitmete erinevate kontakteerumise võimaluste pakkumine pikemas perspektiivis tulus.

Kiireim live vestluse vidin

Live vestlus on klienditoe pakkumiseks esmavajalik. See peaks olema kiire, usaldusväärne ja kohandatav ja vastama teie ettevõtte brändingule. Lisaks peaks see olema ka kiire!

Watch the website loading time
Savings illustration

Saage kasutajatoest rohkem

Oma klientidele ning agentidele rohkema pakkumine ei pea rikkuma teie eelarvet. LiveAgent`il on kolm suurepärast tasulist paketti, mis sisaldavad vaid kõige paremaid tööriistu, funktsioone ning integratsioone, et aidata teil oma töövoogu lihtsustada.

Saage vajaminevad tööriistad suurepärase hinnaga. Tutvuge hindadega ja saage rohkem teada.

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

man and woman winners-illustration

Valmis LiveAgent`ile lülituma?

Ärge rahulduge tarkvaraga, mis ei tee kõike. Tehke muutus paremuse poole. Lülituge LiveAgent`ile ja saage juurdepääs kõigile oma kasutajatoe jaoks saadavatele parimatele tööriistadele ja funktsioonidele.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Olark`i alternatiiv
Tulge üle suurepärasele reaalajas vestluse tarkvarasse, millel on mitmekanaliline piletisüsteem. Täiendage oma kliendituge e-kirja, sotsiaalmeedia ja palju muuga.

Otsite Userlike'i alternatiivi?

LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.

Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks, pakkudes kiiret ja täpset tuge. See parandab kliendirahulolu ja müüki.

Kui otsite võimsat Kayako alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. Sellel on turu kiireim vestlusvidin ja üle 179 kasuliku klienditoe funktsiooni

Otsite Kayako alternatiivi?

Käitumusliku disaini tehnika aitab ettevõtetel kavandada efektiivseid tooteid, parandades inimeste elu ja muutustega käitumises erinevates tööstusharudes.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi piletite haldamiseks ja suhtluskanaliteks. Suhtlemisoskus ja kehakeel on olulised klientide positiivse mulje jätmiseks.

Liveagent on ülim omnikanal lahendus teie ettevõttele. Kasutage ära 175+ funktsiooni ja 40+ integratsiooni ja suurepärast tööriista juba täna.

Otsite Customerly`le alternatiivi?

LiveAgent pakub erinevatele sotsiaalmeedia platvormidele integratsiooni ja automatiseerimist, samas kui Customerly seda ei paku. LiveAgent pakub ka videokõnede ja piiramatute veebilehtede võimalusi.

Vaadake, miks on LiveAgent parim alternatiiv Desk.com-le. Saage teada oma eelistest ja registreerige end kasutades meie 14-päevast tasuta prooviperioodi, ei mingeid püsivaid kohustusi.

Otsite parematkasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on kasutajatoe tööriist, mis saab hästi integreeruda erinevate platvormidega. Kasutajad kiidavad selle stabiilsust ja funktsionaalsust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo