Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim LiveHelpNow alternatiiv.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Otsite praegusele kasutajatoele lihtsamat ning palju tõhusamat lahendust? Liveagent aitab teid. Pakkuge tuge suhtluskanalite kaudu usaldusväärse tarkvaralahendusega. Meil on kõik olemas: email, live vestlus, kõnekeskuse tugi, sotsiaalmeedia ja teadmistebaas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad LiveAgent`i üle

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab kliendirahulolu & parandab ümberarvestuskursse.

Tõstetud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem päringuid tänu universaalsete postkastile.

Funktsiooniderikkus

175+ kasutajatoe funktsiooniga on toe pakkumine ülimalt lihtne.

LiveHelpNow vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
LiveHelpNow
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi plaanis $15/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub sedelisüsteemi $21/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub live vestlust $21/agent/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
LiveHelpNow ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Sellega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad pääseda ligi oma sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub iseteenindust $21/agent/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Liidesega saavad kasutajad vastata kommentaaridele ja muule otse toe tarkvarast.
Pakub Facebook`i liidest sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
LiveHelpNow pakub Facebook`i liidest $21/agent/kuu.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab vastata säutsudele otse tarkavarast.
LiveAgent pakub Twitter`i liidest plaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
LiveHelpNow pakub Twitter`i liidest $21/agent/kuu.
Instagram
Liides toob kommentaarid ja muu ning muudab need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele otse kasutajatoe tarkavast.
LiveAgent pakub Instagram`i liidest.
LiveHelpNow ei paku Instagram`i liidest.
Viber
Viber`i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratiooni.
Ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab esmavajalikku infot nagu veaotsingu juhised, KKK-d ja artiklid.
Pakub teadmistebaasi sedeliplaanis $15/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub teadmistebaasi $21/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online foorum klientidele otse teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
LiveHelpNow ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood korduvate tööde kõrvaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis $15/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub automatiseerimist ja reegleid $21/agent/kuu.
API
Komplekt funktsioone, millega saavad erinevad rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub API funktsioone $21/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil saate enne operaatoriga rääkimist süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funkstioone.
LiveHelpNow ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
LiveHelpNow ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
LiveHelpNow ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Pakub piiramatuid veebilehti $36/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub piiramatuid vestluse nuppe plaanis $36/agent/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatiod sedeleid/e-maile sedeliplaanis $15/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $36/agent/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvesta iga kõne, mis on tehtud ja saadud ning taasesita neid mistahes ajal.
LiveAgent pakub teile piiramatut kõnede salvestamist.
LiveHelpNow ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma piiranguteta päringutele.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis maksumusega $15/agent/kuu.
LiveHelpNow pakub piiramatut 24/7 tuge $36/agent/kuu.
report on tablet-illustration

Võimas LiveHelpNow alternatiiv

Viige oma kasutajatugi järgmisele tasemele. LiveAgent pakub tööriistu ja funktsioone, et saaksite pakkuda oma klientidele head tuge. Usaldusväärne sedelisüsteem sorteerib kõik teie suhtluse, olgu selleks e-mail, live vestlus või isegi sotsiaalmeedia nagu Instagram ja Facebook.

LiveAgent`il on 175+ funktsiooni ja üle 40 integratsiooni, mis aitavad teil töövoogu lihtsustada.

Kõige kiirem live vestlus

Live vestluse vidin on üks parimaid mooduseid võimaldada klientidel endaga ühendust võtta. See seisneb koheses suhtluses ja seega peaks see olema nii kiire, kui võimalik.

Liveagent`il on turu kiireim live vestluse vidin, mille sõnumid kuvatakse 2.5 sekundiga. Pakkuge tuge välgukiirusel.

Watch the website loading time
Savings illustration

Saage vähema eest rohkem

Suurepärane klienditugi ei pea teie eelarvet rikkuma. LiveAgent`il on kolm tasulist plaani, et pakkuda teile parimaid tööriistu ja funktsioone klienditoe pakkumiseks. Valige teile kõige paremini sobiv.

Juhul, kui soovite midagi lisaks, saate alati eraldi funktsioone osta. Tutvuge eie hinnakirjaga ja saage rohkem teada.

Vaadake, miks ettevõtted tulevad LiveAgent`i üle

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

man and woman winners-illustration

Olete valmis ümberlülituma?

LiveAgent on enimvaadeldud ja nr#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020 aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

 

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on LiveHelpNow alternatiiv?

LiveAgent on reaalajas kasutajatoe tarkvara, mida saate kasutada, et oma klientidega läbi mitme kanali ühendust saada nagu näiteks sotsiaalmeedia, e-maili, telefoni ja vestluse.

Mida LiveAgent pakub?

LiveAgent saab aidata teil oma klientide jaoks olemas olla pakkudes oma veebilehel live vestluse akent. See võimaldab teil assisteerida veebilehe külastajaid selle asemel, et suunata neid info saamiseks välistele veebilehtedele.

Miks peaksite LiveAgent`i valima?

LiveAgent on kergesti kasutatav kasutajatoe lahendus , mis võimaldab teil külastajatega suhelda ja nende küsimustele reaalajas ühelt platvormilt vastata.

Related Articles to LiveHelpNow alternatiiv
LiveAgent on omnikanaliline klienditoe tarkvara, mis kogub kliendisuhtlusi mitmetelt kanalitelt, kaasa arvatud kõige populaarsematelt sotsiaalmeedia platvormidelt.

Stressivaba sotsiaalmeedia toe tarkvara?

LiveAgent on platvorm, mis võimaldab kõigi mainimiste ja sõnumite kogumist ühele kohale, et tõhusamalt ja tulemuslikumalt kliendituge pakkuda. Hea klienditeenindus aitab parandada klientide kaasamist ja säilitada olemasolevaid kliente. LiveAgent sobib kõigile ettevõtetele ja on aidanud juba paljusid erinevates valdkondades. Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Stressivaba sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara

Sotsiaalmeedia platvormide kasutus kasvab pidevalt ja ettevõtted peaksid olema seal, kus nende kliendid aega veedavad. Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara võimaldab kiiret, tõhusat ja töökindlat kliendituge. LiveAgent pakub tasulist plaani, mis toetab mitmeid sotsiaalmeedia kontosid. Kliendid saavad kasu usaldusväärsest toest, mis aitab kaasa müügile. LiveAgent on populaarne valik erinevate ettevõtete jaoks.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.

Vaadake üle parimad kõnekeskuse alternatiivid aastal 2021 hinna, funktsioonide, funktsionaalsuse ja Capterra ning G2 klientide arvustuste ja muu põhjal!

Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega

Pakutakse erinevaid kõnekeskuse funktsioone nagu kahesuunaline kõnekeskus, kõnede logimine ja salvestamine, eskalatsiooni haldamine, sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskused ning reaalajas vestlus. Lisaks on võimalik tellida erineva hinna ja funktsionaalsusega pakette. Erinevate kõnekeskuste pakkujate, nagu LiveAgent, AirCall, RingCentral ja Zendesk Talk, võimete ja funktsioonide võrdlus on samuti võimalik.

LiveAgent saab pakkuda teile tasuta kontot, et aidata teil klienditeenindust pakkuda. Tutvuge tasuta kasutajatoe tarkvara eeliste ja puudustega.

Tasuta kasutajatoe tarkvara

LiveAgent on mitmete kasutajatoe süsteemide, nagu Zendesk, Freshdesk ja Desk.com, ees olnud nii funktsioonide, kvaliteetse klienditoe kui ka hinna poolest. Paljud ettevõtted on selle süsteemi juurde üle läinud ning on väga rahul arenenud taseme automatseerimise, taskukohase hinna ja abivalmi tugimeeskonnaga, mis on saadaval 24/7. LiveAgent'is on palju integratsioone ja võimalik on saada teise nimega e-maile. Süsteem töötab stabiilselt ka mobiilplatvormidel. Ettevõtted, kes on varem kasutanud ZenDesk'i, on LiveAgent'i soojalt soovitanud.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Otsite Heski alternatiivi?

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust ja annab võimaluse vestelda. See trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega süsteemid ning on üllatavalt kuluefektiivne variant koos täis funktsioone. LiveAgent aitab saavutada olulisi eesmärke, suurendades kliendirahulolu ja müüki. See on olnud tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab klienditeenindust, ning tugimeeskond reageerib kiiresti ja pakub kiires korras rakendatavaid lahendusi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo