LiveAgent pakub mitmekülgseid suhtluskanaleid, sealhulgas reaalajas vestlust, kõnesid, videokõnesid ja kontaktvorme, mis parandavad klienditeenindust, suurendavad müüki ja kliendirahulolu. Vestlusnuppude loomine aitab kiirendada klienditeenindust ja suurendada agentide tõhusust. LiveAgent pakub erinevaid nuppude disaine ja kohandamisvõimalusi, ilma et see mõjutaks veebisaidi kiirust. Lisaks pakub LiveAgent ka tasuta prooviversiooni.
Kohapealne kasutajatoe tarkvara
Kohapealne kasutajatoe tarkvara pakub paindlikkust, turvalisust ja kontrolli ettevõtetele. See aitab säästa aega, raha ning parandab organisatsiooni protsesse.
Zoho Deski teadmusbaasi arvustus
LiveAgent pakub mitmeid klientiteeninduse tarkvara, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, iseteenindustarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. Neil on ka partnerprogramm ja mitu hinnakava, mis pakuvad erinevaid funktsioone vastavalt ettevõtte vajadustele. Lisaks on neil ka teadmusbaasi funktsioon, mis võimaldab luua ja hallata artikleid.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.