Otsite alternatiivi LiveCall'ile?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul LiveCall süsteemile.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Teil on küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Telefonitugi on alles algus. Seadistage e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia ja teadmusbaas, et pakkuda oma klientidele rohkem võimalusi.

LiveAgent on 2020. aasta kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid kiiremini LiveAgentiga.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuste integreerimist. Seda on kiire ja lihtne sisse seada!

Palju funktsioone

Rohkem kui 179 kasutajatoe funktsiooniga on klienditoe pakkumine lihtne ja mugav.

Taskukohane hinnakujundus

LiveAgent pakub palju mõistliku hinna eest. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige eraldi funktsioonid oma kasutajatoe seadistamiseks.

LiveCall vs LiveAgent ülevaade

Funktsioonid Liveagent LiveCall
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
LiveCall ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
LiveCall ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
LiveCall pakub kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteeninduse portaali.
LiveCall ei paku iseteeninduse portaali.
Facebook
Facebook'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook'i integratsiooni.
LiveCall ei paku Facebook'i integratsiooni.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter'i integratsiooni.
LiveCall ei paku Twitter'i integratsiooni.
Instagram
Instagram'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram'i integratsiooni.
LiveCall ei paku Instagram'i integratsiooni.
Viber
Viber'i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber'i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber'i integratsiooni.
LiveCall ei paku Viber'i integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmusbaas, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas juhendmaterjale, KKK-d ja how-to artikleid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
LiveCall pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
LiveCall ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
LiveCall ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone.
LiveCall ei paku API-funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone.
LiveCall ei paku IVR-funktsioone.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype'i, Zoom'i või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
LiveCall ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
LiveCall ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
LiveCall ei paku piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
LiveCall ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju.
LiveCall ei paku piiramatut arvu pileteid/e-kirju.
Piiranguteta kõne salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
LiveCall ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
LiveCall ei paku piiramatut 24/7 tuge.
smart phone calling

Võimas alternatiiv LiveCall'ile

Viige oma tugiteenus uuele tasemele e-kirjade, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia ja teadmusbaasi abil.

Pakkuge oma klientidele erinevaid võimalusi teiega ühenduse võtmiseks ja muutke nad tasuvateks klientideks. Saate seda kõike hinnaga, mis ei riku teie eelarvet.

Kõige kiirem reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus pakub teie klientidele kiireimat võimalust teiega ühendust võtta. Saate suurendada konversioonide arvu ja muuta lehe külastajad tõhusalt maksvateks klientideks.

LiveAgentil on kõige kiirem reaalajas vestluse vidin turul, kus vestlus kuvatakse 2,5 sekundi jooksul. Kas te suudate sammu pidada?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Kõnekeskuse tugi

Kõnekeskust on lihtne luua ja kasutada. LiveAgent’i kasutajaliides juhatab teid sujuvalt läbi kogu protsessi. Võtke ühendust oma klientidega brauseri, telefoni või mõne muu valitud seadme kaudu.

LiveAgent hoolitseb kõige eest,  ei ole vaja kolmanda osapoole teenusepakkujaid. Saate keskenduda olulisele ja pakkuda tuge ilma täiendava vaevata.

Miks ettevõtted lähevad LiveAgent'ile üle?

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Savings illustration

Saage rohkem ja säästke rohkem

Kui annate oma klientidele ja agentidele rohkem võimalusi, ei tähenda see, et peaksite üle maksma. LiveAgent’il on kolm suurepärast tasulist paketti, mis on täis parimaid tööriistu ja funktsioone klienditoe pakkumiseks.

Kui soovite, saate alati osta eraldi funktsioone, ilma et peaksite nende eest üle maksma. Klõpsake allpool ja uurige lähemalt.

Säästke rohkem LiveAgent'iga

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternatiiv LiveCall-ile
Vajad abi andmete migreerimise, süsteemi oleku, logide ja ettepanekutega? Tutvu LiveAgenti klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integratsiooni erinevate suhtluskanalite ja automatiseeritud funktsioonidega. See võimaldab ettevõtetel hallata kliendisuhtlust ühest kohast, parandades kvaliteeti ja efektiivsust.

LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.

Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke

Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.

LiveAgent pakub võimas ja kasutajasõbralikku tööriista ettevõtetele, mis võimaldab neil pakkuda reaalajas suhtlust ja tuge klientidele veebisaidil.

Kuidas asendada LiveAgentis vaikimisi logo

See videojuhend selgitab, kuidas LiveAgentis luua vestlusnuppe ja reegleid, mis parandavad vastamiskiirust ja suurendavad müüki.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgenti edulugu: Sli.do

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

Avasta LiveAgent pakub Eestis klientidele kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara. Sellel on mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteem, automatiseerimisreeglid, aruandluspaneel, mängustamine ja reaalajas vestlus. Registreeru tasuta kontoga ja loo tõhus klienditugi.

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent pakub Eestis klientidele kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara. Sellel on mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteem, automatiseerimisreeglid, aruandluspaneel, mängustamine ja reaalajas vestlus. Registreeru tasuta kontoga ja loo tõhus klienditugi.

Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub klientidele sihipärast ja tõhusat tuge mitme teadmusbaasi funktsiooniga, mis parandab otsingutulemusi ja rahulolu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo