Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Teil on küllalt enda kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul LeadDesk tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?

Kas otsite oma kasutajatoe jaoks teistsugust lahendust? LiveAgent on suurepärane tarkvara, mis on täis tööriistu ja funktsioone, mis aitavad teil pakkuda paremat kliendituge.

LiveAgent on 2020. aasta kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele. LiveAgent’iga saate olla lähemal enda klientidele ja pakkuda kiiremat abi.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'i

Phone icon

Kõnekeskuse tugi

LiveAgent toetab lisaks paljudele muudele funktsioonidele ka kõnekeskuste integreerimist. Seda on kiire ja lihtne sisse seada!

Statistic icon

Palju funktsioone

Üle 175 + funktsiooni, mis muudavad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks.

Money Bag

Taskukohased hinnad

LiveAgent pakub palju mõistliku hinna eest. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige eraldi funktsioonid oma kasutajatoe seadistamiseks.

LeadDesk vs LiveAgent ülevaade

Funktsioonid Liveagent LeadDesk
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
LeadDesk pakub piletisüsteemi paketisiseselt hinnaga $108/agent/kuu.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust paketis Pilet+Vestlus hinnaga $29/agent/kuu.
LeadDesk pakub reaalajas vestlust paketisiseselt hinnaga $108/agent/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust paketis Kõikehõlmav hinnaga $39/agent/kuu.
LeadDesk pakub kõnekeskust paketisiseselt hinnaga $108/agent/kuu.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteeninduse portaali.
LeadDesk ei paku iseteeninduse portaali.
Facebook
Facebook'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook'i integratsiooni.
LeadDesk ei paku Facebook'i integratsiooni.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter'i integratsiooni.
LeadDesk ei paku Twitter'i integratsiooni.
Instagram
Instagram'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram'i integratsiooni.
LeadDesk ei paku Instagram'i integratsiooni.
Viber
Viber'i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber'i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber'i integratsiooni.
LeadDesk ei paku Viber'i integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja how-to artikleid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
LeadDesk ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
LeadDesk ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
LeadDesk ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
LeadDesk pakub API funktsioone paketisiseselt hinnaga $157/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone paketis Kõikehõlmav hinnaga $39/agent/kuu.
LeadDesk pakub IVR-funktsioone paketisiseselt hinnaga $108/agent/kuu.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype'i, Zoom'i või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
LeadDesk ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
LeadDesk ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
LeadDesk ei paku piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
LeadDesk ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju.
LeadDesk ei paku piiramatut arvu pileteid/e-kirju.
Kõnede salvestamine piiranguteta
Märkige üles iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist paketis Kõikehõlmav hinnaga $39/agent/kuu.
LeadDesk pakub piiramatut kõnede salvestamist paketisiseselt hinnaga $108/agent/kuu.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
LeadDesk pakub piiramatut 24/7 tuge paketisiseselt hinnaga $108/agent/kuu.
undraw social notifications ro8o

Võimas alternatiiv LeadDesk'ile

Pakkuge oma klientidele rohkem kui ainult telefonitugi. LiveAgent’iga saate pakkuda tuge e-posti, reaalajas vestluse, teadmusbaasi, kõnekeskuse või sotsiaalmeedia, näiteks Instagrami või Twitteri kaudu.

Pakkuge klientidele valikut ja mugavust suhtlemisel.

Kõige kiirem reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus on oluline vahend klienditoe pakkumisel. Muutke oma veebisaidi külastajad tasuvateks klientideks hõlpsasti oma veebisaidil oleva reaalajas vestluse vidina abil.

LiveAgent’il on kõige kiirem reaalajas vestluse vidin turul, vestlus kuvatakse 2,5 sekundiga. Vastake välkkiirusega ja ärge laske oma klientidel oodata.

undraw fast loading 0lbh
Book demo with LiveAgent

Kõnekeskuse tugi

LiveAgent’ile üleminek ei tähenda, et peate loobuma telefoni teel pakutavast toest. Kõnekeskust on lihtne sisse seada, see võtab sõna otseses mõttes mõne minuti. Saate helistada brauseri, telefoni või mõne muu teie valitud seadme kaudu.

LiveAgent hoolitseb kõige eest, kolmanda osapoole teenusepakkujaid ei ole vaja.

Vaadake, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

undraw Savings dwkw

Saage vähema eest rohkem

Te ei pea maksma rohkem, et saada rohkem. LiveAgent pakub teile kolme tasulist paketti, mis on pakitud parimate tööriistade ja funktsioonidega klienditoe pakkumiseks.

Kui soovite, võite alati osta eraldi funktsioone, et lisada oma paketti lisavõimalusi maksmata seejuures üle. Klõpsake allpool, et rohkem teada saada.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldav LeadDesk'iga?

LiveAgent pakub LeadDesk'iga võrreldes järgmisi lisafunktsioone: iseteenindus, Instagram-integratsioon, Twitter-integratsioon, Viber-integratsioon, Facebook-integratsioon ja piiramatu arv vestlusnuppe.

Millised on LiveAgent'i kasutamise lisahüved võrreldes LeadDesk'iga?

LiveAgent'i kasutamise lisahüved võrreldes LeadDesk'iga hõlmavad suuremat kliendirahulolu, klientide hoidmist, väiksemaid klienditeeninduskulusid, väiksemat kliendikatkestuse määra ja paremat agentide töövoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo