Quriobot integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Veenduge, et teil on administraatori õigused nii LiveAgent`i, kui Quriobot`i kontodel. Täielik integratsioonijuhend on saadaval allpool.
- Registreeruge Quriobot konto siin.
- Selleks ei saa te kasutada vaikimisi ividinakood mille LiveAgent pakub, sest see vestlus käivitatakse alles pärast vastava valiku tegemist teie Quriobot`is, seega on teil vaja Arenenud Nupu Integratsiooni, mille leiate siit. Lisaks tahame, et Quriobot käivituks uuesti siis, kui teie live vestluse sessioon on lõppenud, selleks on meil vaja teatud ‘maagiat’, mille kohta saate rohkem infot siit (sellisel juhul on vaja ainult ‘on close’ loogikat).
- Vajaminev LiveAgent`i vidina koodi, mis tuleb lisada oma HTML koodi sektsiooni ette ja taha ning näeb siis välja midagi taolist:
Märkus: Palun muutke LiveAgent`i poolt antud ülalolevas koodis oma YOUR URL ja YOUR ID, ärge jätke tähelepanuta ka quriobot.show_frame(); mida on vaja selleks, et Quriobot ise uuesti ilmuks.
- Kui olete lisanud selle oma veebilehele, oleme valmis lisama kõik vajalikud kõned Quriobot`ile, et alustada LiveAgent`i live vestlusega. Selle tööle panemiseks on teil vaja ainult kahte kõnet: 1, et käivitada LiveAgent ja 1, et peita Quriobot.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); }
Ongi kõik! Kui lisate selle vastusesse, et vastata valikule, näiteks käivitate LiveAgent`i vestluse ja peidate Quriobot`i LiveAgent`i sulgemine paneb Quriobot`i uuesti ilmuma!
Lisa: Kui soovite, et Quriobot sticky avatar oleks peidetud, kui LiveAgent`i lahenduse käivitate, lihtsalt lisage koodi järgmine liin ja Sticky avatar on peidetud kuni see live vestluse sulgemisel taasilmub.
function() { chatButton.onClick(); quriobot.hide_frame(); document.getElementById("botbutton").classList.remove('show'); }
Kui teil esineb Quriobot`iga probleeme, palun võtke ühendust support@quriobot.com ja kui teil on Liveagent`iga probleeme, palun võtke meiega ühendust aadressil: support@liveagent.com
Mis on Quriobot?
Vestlustes on keeruline 24/7 saadaval olla, kuid see pole võimatu. Nüüd ei pea te uute kliendikontaktide saamisest ilma jääma ega kliente ootele jätma. Quriobot`iga saate luua nutika roboti, mis annab häid vastuseid. Kujutage ette, et teil on valmis vestluse robot aga teie klientidel on vaja lihtsat lahendust, mida saab ilma vestluseta pakkuda? Või suunata teda parima võimaliku agendi juurde? Nii saate panna selle enda huvides tööle.
Miks peaksite seda proovima?
Quriobot on saadaval 24/7. See on hästi dokumenteeritud, kergesti kasutatav ja väga intuitiivne. See aitab tõsta konversiooni 28% võrra ja tõstab kontaktide saavutamise määrasid kuni 21%. Paljud meie klientidest on seda juba proovinud.
Kuidas see töötab?
Saate luua intuitiivse vestlusroboti, mis suhtleb teie klientidega koguaeg. Quriobot `i vestlusrobotit võib kasutada kontaktide loomiseks, klienditoeks ja tagasiside saamiseks. Saate kerge vaevaga lülituda live vestluse ja Quriobot`i vahel. Saate proovida kõiki funktsioone aadressil Quriobot.com. Saate seda kõike tasuta testida.
Frequently Asked Questions
Mis on Quriobot?
Quriobot võimaldab ehitada kohandatud vestlusroboteid. Peamiseks eeliseks on see, et vestlusrobot töötab 24/7. Seega saab see ennetada potentsiaalsete klientide kaotamist.
Mis on vestlusrobot?
Vestlusrobot on tehisintellekt, mis jäljendab loomulikku vestlust. Efektiivne suhtlus potentsiaalsete klientidega ajal, mil klienditugi/teenindus pole saadaval, on ülimalt oluline.
Sotsiaalmeedia on oluline klientidega suhtlemise vahend nii B2B kui B2C tööstustes. LiveAgent pakub integreerimist nii Facebooki kui Twitteri ning sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekirja, mis aitab ettevõtetel oma kontosid seadistada. Sotsiaalne tugi on oluline mainekujunduse ja klientide rahulolu seisukohalt e-kaubandusettevõtetele. Õige sisu loomine klientidele võimaldab kogukonna loomist, mis viib lojaalsuse ja müügi kasvuni.
Tekstis kirjeldatakse erinevaid tarkvara ja teenuseid, mis aitavad ettevõtetel oma kliendikogemust ja ülesmüüki parandada. LiveAgent pakub klientidele suunatud tarkvara ja teenuseid, nagu ka turvalisuse, privaatsuse ja küpsiste poliitikat. Jira Service Management pakub tasuta funktsioone, mis sobivad hästi väiksematele ettevõtetele ning Axialys on hea valik kõnekeskuse ühendamiseks VoIP teenuse pakkujana. Edukaks ülesmüügiks on oluline luua usaldus kliendibaasi ja pakkuda neile stiimuleid ning proaktiivne klienditeenindus ja parem üldine kliendikogemus aitavad ettevõtte edu saavutada. Jira Service Managementi teadmusbaas on hästi tasakaalustatud ja seda on lihtne hallata.
Tekst käsitleb LiveAgent tarkvara ning selle võimalusi klientide ülesannete automatiseerimiseks ja parema teeninduse pakkumiseks. Lisaks antakse nõuandeid personaalsete ja professionaalsete e-kirjade koostamiseks ning tutvustatakse integreeritud turunduskampaaniate võimalust. LiveAgent keskkond võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadressi ning ka sendmail ja sendy marsruutimistarkvara integreerimist. Tekst annab ülevaate ka teenuse registreerumise ja prooviperioodi võimalustest.