Otsite alternatiivi HelpSpotile?

Avastage, miks on LiveAgent parim HelpSpot’i alternatiiv turul.

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditugi
  • ✓ Krediitkaarti ei ole vaja
  • ✓ Tühistage iga hetk
Kasutatakse
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Ületage klientide ootusi ning pakkugeparimat klienditeenindust kõigis suhtluskanalites. LiveAgent ühendab e-kirjad, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, kõnekeskuse ja kliendiportaali ühte mugavasse kohta, läbi mille saate kogu kliendisuhtluse üle hoolt kanda. 

Maailmatasemel klienditeeninduse pakkumine ei pea olema kallis. LiveAgent pakub taskukohaseid tasulisi plaane, mis sobivad enamikule ettevõtetele. Jätkake lugemist, et saada lisateavet või hankige LiveAgenti kogemus meie tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Säästke LiveAgenti abil rohkem

HelpSpot vs LiveAgent lühidalt

FunktsioonLiveAgentHelp Scout
Piletisüsteem✅Jah✅Jah
Reaalajas vestlus✅Jah✅Jah
Kõnekeskus✅Jah❌Ei
Iseteenindus✅Jah✅Jah
Facebook✅Jah✅Jah
Twitter✅Jah❌Ei
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah✅Jah
Teadmusbaas✅Jah✅Jah
Kliendifoorum✅Jah❌Ei
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah✅Jah
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah❌Ei
Videokõned✅Jah❌Ei
Piiramatu ajalugu✅Jah✅Jah
Piiramatu arv veebilehti✅Jah✅Jah
Piiramatu arv veebilehti✅Jah✅Jah
Piiramatu arv pileteid/e-kirju✅Jah❌Ei
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah❌Ei
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah❌Ei
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Universaalne postkast, mis haldab kõiki kanaleid

Võimas klienditeeninduse tarkvara peaks aitama teil pakkuda klienditeenindust mis tahes kanalis, mida teie kliendid kasutavad. Seetõttu katab LiveAgent kõik olulised kanalid, sealhulgas e-posti piletisüsteemi – ideaalne Outlooki või Gmaili alternatiiv, reaalajas vestluse, kõnekeskusega koos Viberi, kliendiportaali ja sotsiaalmeediaga – Facebook, Twitter, WhatsApp ja Instagram. 

Hallake kõiki klienditoe päringuid ühest kohast

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hankige kiireim reaalajas vestluse vidin

Vestlused on kiire ja lihtne viis, kuidas kliendid teie veebisaidilt teieni jõuavad. Lahendage probleeme kiiremini, kasutades turu kiireimat vidinat, kus vestlus kuvatakse 2,5 sekundiga.

Seda toetavad ka mitmed täiustatud funktsioonid, nagu reaalajas kirjutamise eelvaade, proaktiivsed vestluskutsed ja kohandatud vestlusnupud. Proovige tarkvara ja vaadake, miks see meie klientidele meeldib.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Õige tööriist klientide rahulolu tagamiseks

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Pange paika oma töövoo reeglid meie funktsioonidega

Täiustatud automatiseerimise funktsioonid ja filtreerimine on osa meie konfigureeritavast klienditeeninduse lahendusest. Iga tööriist on varustatud funktsioonide komplektiga, mis muudavad teie töövood lihtsamaks ja annavad teile vajadusel hingamisruumi. 

Heitke pilk terviklikule LiveAgenti funktsioonide loendile ja vaadake lisateavet meie usaldusväärsest ja soodsast kasutajatoe tarkvarast. 

Teedrajav tarkvara

Kas te teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli turu esimene lahendus, mis pakkus reaalajavestluse- ja tugiteenuste võimalusi. Alates 2022. aastast on LiveAgent turu kõrgeima hinnanguga ja parima tagasisidega kasutajatoe lahendus, mis teenindab üle 40 000 ettevõtte ja 150 miljoni kasutaja kogu maailmas. Tänu parimale suhtlusvõrgustiku klienditeenindustarkvarale suudate alati oma vaatajaskonnaga ühendust hoida.

30%

Teenige rohkem tulusid

Looge meeldejäävaid kliendikogemusi, mis tulusid suurendavad.

97%

Tõstke rahulolu

Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega.

16×

Suurendage kliendi väärtust

Müüge rohkem, hoides kliente lojaalsena oma brändile.

Näitame teile suurepärast klienditeenindust

Hoiame LiveAgenti kasutajad rahul ja vastame kõikidele küsimustele või päringutele esimesel võimalusel. See kõik on võimalik tänu meie ööpäevaringsele klienditoele. Saatke meile sõnum või võtke meiega vajadusel telefoni teel ühendust, aitame teid kindlasti. Lugege iseloomustusi ja uurige, miks meie kliendid eelistasid LiveAgenti teistele tarkvara pakkujatele. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärast reaalajavestlust, ticketingi ja automatiseerimist, mis annab meile võimaluse pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Olete valmis ära proovima?

Tutvuge meie tasukohaste hinnaplaanidega, mis sobivad enamiku suurustega ettevõtetele. Vaadake meie videotuuri, et saada täielik ülevaade LiveAgentist või alustage meie tasuta 14-päevast prooviperioodi ja hakake pakkuma juba täna suurepärast klienditeenindust! Me ei oota midagi vastu ega soovi teie krediitkaardiandmeid.

Related Articles to HelpSpoti alternatiiv
Sukelduge teadmusjuhi maailma, tutvuge nende rolliga tõhusas teadmusjuhtimises ja nende mõjuga erinevates tööstusharudes.

Teadmusjuht

Teadmusjuhtimine on oluline ettevõtte jaoks, eriti infotehnoloogia, rahanduse ja nõustamise valdkonnas. Edukas teadmusjuht vajab ärijuhtimise, infohalduse ja IT-süsteemide tugevaid teadmisi ning suurepäraseid suhtlemis- ja juhtimisoskusi. Ettevõtted peaksid pakkuma teadmusjuhtidele õiget tehnoloogiat, looma soodsa keskkonna, pakkuma koolitust ja tuge ning joondama nende rolli ettevõtte eesmärkidega.

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Agentide saadavus

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Kas soovite Apptivo teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Apptivo teadmusbaasi arvustus

Apptivo pakub mitmesuguseid tarkvaralahendusi klienditeeninduse jaoks, sealhulgas hinnakujundust ja teadmusbaasi funktsioone. LiveAgent aitab parandada suhtlust klientidega mitmel kanalil, investeerides koolitus- ja arendusprogrammidesse. Suurepärane klienditeenindus tagab rahulolu ja maine säilimise.

Kutsuge oma veebisaidi külastajaid oma agentidega reaalajas vestlema. LiveAgent pakub mitmesuguseid kutseid. Lugege selle kohta ja proovige seda LiveAgentis kohe.

Vestluskutsete galerii

Lisage LiveAgentile reaalajas vestlusnupp, kasutades kohandatavat HTML-koodi. Pakkuge erakordset klienditeenindust mitme kanali kaudu. Alustage tasuta prooviversiooniga juba täna!

Email teavitused suudavad saata emaile agentidele kui uus Pilet on neile määratud või kui klient vastab määratud piletist. Lugege selle funktsiooni kohta.

Email teavitused

Antud tekstis antakse näpunäiteid, kuidas ettevõtte e-kirja professionaalsel moel alustada ning tutvustatakse erinevaid tervitusmalle. Tekstis tutvustatakse ka müügikontakte ning kutsutakse tellima uudiskirja.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x