Otsite alternatiivi HelpSpotile?

Avastage, miks on LiveAgent parim HelpSpot’i alternatiiv turul.

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditugi    
  • ✓ Krediitkaarti ei ole vaja    
  • ✓ Tühistage iga hetk
Kasutatakse
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Ületage klientide ootusi ning pakkugeparimat klienditeenindust kõigis suhtluskanalites. LiveAgent ühendab e-kirjad, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, kõnekeskuse ja kliendiportaali ühte mugavasse kohta, läbi mille saate kogu kliendisuhtluse üle hoolt kanda. 

Maailmatasemel klienditeeninduse pakkumine ei pea olema kallis. LiveAgent pakub taskukohaseid tasulisi plaane, mis sobivad enamikule ettevõtetele. Jätkake lugemist, et saada lisateavet või hankige LiveAgenti kogemus meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke LiveAgenti abil rohkem

HelpSpot vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent HelpSpot
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot piletisüsteemi hinnaga ligikaudu $41.5/kuus.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saate paigutada mis tahes veebisaidile.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
HelpSpot ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede automaatse jaotamise abil helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
HelpSpot ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, mille jaoks teie kliendid saavad kasutada ReHelpSpoterit, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent iseteenindusportaali Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub iseteenindusportaali paketis hinnaga ligikaudu $41.5/month.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara kommentaaridele ja mainimistele.
LiveAgent pakub Facebooki integreerimist.
HelpSpot ei paku Facebooki integreerimist.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine vastata kõigile säutsudele läbi tarkvara.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
HelpSpot ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine vastata kõigile mainimistele ja komentaaridele otse klienditoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integreerimist.
HelpSpot ei paku instagrami integreerimist.
Viber
Viberi integratsioon, mis toob üle kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka Viberi sõnumitele vastata ja neid edastada otse sotsiaalmeedia klienditoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integreerimist.
HelpSpot ei paku Viberi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas veaotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub teadmusbaasi paketis hinnaga umbes $41.5/kuus.
Kliendifoorum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent pakub kliendifoorumit Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub kliendiportaali hinnaga $41.5/kuus.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub automatiseerimist ja reegleid paketis hinnaga $41.5/kuus.
API
Funktsioonide komplekt, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub API funktsioone paketis hinnaga $41.5/kuus.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
HelpSpot ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi, või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
HelpSpot ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- võite neid vaadata igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub piiramatud ajalugu paketis orienteeruva hinnaga $41.5/kuus
Piiramatu arv veebilehti
Saate kasutada tarkvara piiramatu arvu veebilehtedega.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub piiramatuid veebilehti paketis hinnaga $41.5/kuus.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate lisada vestlusnuppe piiramatule arvule veebilehtedele.
LiveAgent pakub piiramatult vestlusnuppe.
HelpSpot ei paku piiramatult vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul pileteid või e-kirju.
LiveAgent pakub piiramatult pileteid/e-kirju Pileti paketis $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub piiramatult pileteid/e-kirju paketis hinnaga $41.5/kuus.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja esitage salvestist igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatud kõnede salvestamist.
HelpSpot ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub ööpäevaringset tuge Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
HelpSpot pakub piiramatut tuge paketis hinnaga $41.5/kuus.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Universaalne postkast, mis haldab kõiki kanaleid

Võimas klienditeeninduse tarkvara peaks aitama teil pakkuda klienditeenindust mis tahes kanalis, mida teie kliendid kasutavad. Seetõttu katab LiveAgent kõik olulised kanalid, sealhulgas e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskusega koos Viberi, kliendiportaali ja sotsiaalmeediagaFacebook, Twitter ja Instagram

Hallake kõiki klienditoe päringuid ühest kohast

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Võtke kasutusele kiireima reaalajavestluse vidina

Vestlusvestlused on kiire ja lihtne viis, kuidas kliendid veebisaidilt teieni jõuavad. Lahendage probleemid kiiremini turu kiireima vidinaga, kus vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit.

Seda toetavad ka mitmesugused täiustatud funktsioonid, nt reaalajas kirjutamise vaade, proaktiivsed vestluskutsed ja kohandatud vestlusnupud. Proovige seda ja vaadake, miks see meie klientidele meeldib.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

Õige tööriist klientide rahulolu tagamiseks

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Pange paika oma töövoo reeglid meie funktsioonidega

Täiustatud automatiseerimise funktsioonid ja filtreerimine on osa meie konfigureeritavast klienditeeninduse lahendusest. Iga tööriist on varustatud funktsioonide komplektiga, mis muudavad teie töövood lihtsamaks ja annavad teile vajadusel hingamisruumi. 

Heitke pilk terviklikule LiveAgenti funktsioonide loendile ja vaadake lisateavet meie usaldusväärsest ja soodsast kasutajatoe tarkvarast. 

Teedrajav tarkvara

Kas te teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli turu esimene lahendus, mis pakkus reaalajavestluse- ja tugiteenuste võimalusi. Alates 2021. aastast on LiveAgent turu kõrgeima hinnanguga ja parima tagasisidega kasutajatoe tarkvara lahendus, mis teenindab üle 40 000 ettevõtte ja 150 miljoni kasutaja kogu maailmas.
30%

Teenige rohkem tulusid

Looge meeldejäävaid kliendikogemusi, mis tulusid suurendavad.

97%

Tõstke rahulolu

Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega.

16×

Suurendage kliendi väärtust

Müüge rohkem, hoides kliente lojaalsena oma brändile.

Näitame teile suurepärast klienditeenindust

Hoiame LiveAgenti kasutajad rahul ja vastame kõikidele küsimustele või päringutele esimesel võimalusel. See kõik on võimalik tänu meie ööpäevaringsele klienditoele. Saatke meile sõnum või võtke meiega vajadusel telefoni teel ühendust, aitame teid kindlasti. Lugege iseloomustusi ja uurige, miks meie kliendid eelistasid LiveAgenti teistele tarkvara pakkujatele. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärast reaalajavestlust, ticketingi ja automatiseerimist, mis annab meile võimaluse pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Olete valmis ära proovima?

Tutvuge meie tasukohaste hinnaplaanidega, mis sobivad enamiku suurustega ettevõtetele. Vaadake meie videotuuri, et saada täielik ülevaade LiveAgentist või alustage meie tasuta 14-päevast prooviperioodi ja hakake pakkuma juba täna suurepärast klienditeenindust! Me ei oota midagi vastu ega soovi teie krediitkaardiandmeid.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo