Ületage klientide ootusi ning pakkugeparimat klienditeenindust kõigis suhtluskanalites. LiveAgent ühendab e-kirjad, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, kõnekeskuse ja kliendiportaali ühte mugavasse kohta, läbi mille saate kogu kliendisuhtluse üle hoolt kanda.
Maailmatasemel klienditeeninduse pakkumine ei pea olema kallis. LiveAgent pakub taskukohaseid tasulisi plaane, mis sobivad enamikule ettevõtetele. Jätkake lugemist, et saada lisateavet või hankige LiveAgenti kogemus meie tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditeeninduse alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti. | HelpSpot |
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse päringuid. | LiveAgent pakub piletisüsteemi. | HelpSpot piletisüsteemi. |
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saate paigutada mis tahes veebisaidile. | LiveAgent pakub reaalajas vestlust. | HelpSpot ei paku reaalajas vestlust. |
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede automaatse jaotamise abil helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | HelpSpot ei paku kõnekeskust. |
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, mille jaoks teie kliendid saavad kasutada ReHelpSpoterit, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule. | LiveAgent iseteenindusportaali. | HelpSpot pakub iseteenindusportaali. |
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara kommentaaridele ja mainimistele. | LiveAgent pakub Facebooki integreerimist. | HelpSpot ei paku Facebooki integreerimist. |
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine vastata kõigile säutsudele läbi tarkvara. | LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni. | HelpSpot ei paku Twitteri integratsiooni. |
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine vastata kõigile mainimistele ja komentaaridele otse klienditoe tarkvarast. | LiveAgent pakub Instagrami integreerimist. | HelpSpot ei paku instagrami integreerimist. |
Viber
Viberi integratsioon, mis toob üle kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka Viberi sõnumitele vastata ja neid edastada otse sotsiaalmeedia klienditoe tarkvarast. | LiveAgent pakub Viberi integreerimist. | HelpSpot ei paku Viberi integreerimist. |
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletimüügisüsteemis ja käsitleda neid täpselt nagu mis tahes muud klienditoe piletit. | LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist. | HelpSpot ei paku WhatsAppi integreerimist. |
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas veaotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid. | LiveAgent pakub teadmusbaasi. | HelpSpot pakub teadmusbaasi. |
Kliendifoorum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base. | LiveAgent pakub kliendifoorumit. | HelpSpot pakub kliendiportaali. |
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | HelpSpot pakub automatiseerimist ja reegleid. |
API
Funktsioonide komplekt, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada. | LiveAgent pakub API funktsioone. | HelpSpot pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | HelpSpot ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi, või Facetime'i kõnedele. | LiveAgent pakub videokõnesid. | HelpSpot ei paku videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- võite neid vaadata igal ajal. | LiveAgent pakub piiramatut ajalugu. | HelpSpot pakub piiramatud ajalugu. |
Piiramatu arv veebilehti
Saate kasutada tarkvara piiramatu arvu veebilehtedega. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti. | HelpSpot pakub piiramatuid veebilehti. |
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate lisada vestlusnuppe piiramatule arvule veebilehtedele. | LiveAgent pakub piiramatult vestlusnuppe. | HelpSpot ei paku piiramatult vestlusnuppe. |
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul pileteid või e-kirju. | LiveAgent pakub piiramatult pileteid/e-kirju. | HelpSpot pakub piiramatult pileteid/e-kirju. |
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja esitage salvestist igal ajal. | LiveAgent pakub piiramatud kõnede salvestamist. | HelpSpot ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu. | LiveAgent pakub ööpäevaringset tuge. | HelpSpot pakub piiramatut tuge. |
Võimas klienditeeninduse tarkvara peaks aitama teil pakkuda klienditeenindust mis tahes kanalis, mida teie kliendid kasutavad. Seetõttu katab LiveAgent kõik olulised kanalid, sealhulgas e-posti piletisüsteemi – ideaalne Outlooki või Gmaili alternatiiv, reaalajas vestluse, kõnekeskusega koos Viberi, kliendiportaali ja sotsiaalmeediaga – Facebook, Twitter, WhatsApp ja Instagram.
Vestlused on kiire ja lihtne viis, kuidas kliendid teie veebisaidilt teieni jõuavad. Lahendage probleeme kiiremini, kasutades turu kiireimat vidinat, kus vestlus kuvatakse 2,5 sekundiga.
Seda toetavad ka mitmed täiustatud funktsioonid, nagu reaalajas kirjutamise eelvaade, proaktiivsed vestluskutsed ja kohandatud vestlusnupud. Proovige tarkvara ja vaadake, miks see meie klientidele meeldib.
Täiustatud automatiseerimise funktsioonid ja filtreerimine on osa meie konfigureeritavast klienditeeninduse lahendusest. Iga tööriist on varustatud funktsioonide komplektiga, mis muudavad teie töövood lihtsamaks ja annavad teile vajadusel hingamisruumi.
Heitke pilk terviklikule LiveAgenti funktsioonide loendile ja vaadake lisateavet meie usaldusväärsest ja soodsast kasutajatoe tarkvarast.
Teedrajav tarkvara
2006. aastal asutatud LiveAgent oli turu esimene lahendus, mis pakkus reaalajavestluse- ja tugiteenuste võimalusi. Alates 2022. aastast on LiveAgent turu kõrgeima hinnanguga ja parima tagasisidega kasutajatoe lahendus, mis teenindab üle 40 000 ettevõtte ja 150 miljoni kasutaja kogu maailmas. Tänu parimale suhtlusvõrgustiku klienditeenindustarkvarale suudate alati oma vaatajaskonnaga ühendust hoida.
Looge meeldejäävaid kliendikogemusi, mis tulusid suurendavad.
Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega.
Müüge rohkem, hoides kliente lojaalsena oma brändile.
Hoiame LiveAgenti kasutajad rahul ja vastame kõikidele küsimustele või päringutele esimesel võimalusel. See kõik on võimalik tänu meie ööpäevaringsele klienditoele. Saatke meile sõnum või võtke meiega vajadusel telefoni teel ühendust, aitame teid kindlasti. Lugege iseloomustusi ja uurige, miks meie kliendid eelistasid LiveAgenti teistele tarkvara pakkujatele.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
LiveAgent ühendab suurepärast reaalajavestlust, ticketingi ja automatiseerimist, mis annab meile võimaluse pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Tutvuge meie tasukohaste hinnaplaanidega, mis sobivad enamiku suurustega ettevõtetele. Vaadake meie videotuuri, et saada täielik ülevaade LiveAgentist või alustage meie tasuta 14-päevast prooviperioodi ja hakake pakkuma juba täna suurepärast klienditeenindust! Me ei oota midagi vastu ega soovi teie krediitkaardiandmeid.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Otsite Userlike'i alternatiivi?
LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.
Otsite Olark`ile alternatiivi?
LiveAgent on suurepärane alternatiiv erinevatele klienditoe tarkvaradele, pakkudes mitmeid suhtluskanaleid ja suurendades kliendirahulolu.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi piletite haldamiseks ja suhtluskanaliteks. Suhtlemisoskus ja kehakeel on olulised klientide positiivse mulje jätmiseks.
Otsite alternatiivi TeamSupportile?
Vähendage oma agentide tööaega ja suurendage tootlikkust LiveAgenti universaalse postkasti ja 175 funktsiooniga. Taskukohane hinnakujundus.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel