OtsiteHelpCrunch`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv HelpCrunch`ile.

  • ✓ Puudub seadistustasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutab ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

HelpCrunch on hea, kuid võibolla soovite midagi muud proovida. LiveAgent on enam, kui lihtsalt live vestlus. Ühendage omavahel kanalid nagu e-mail, sotsiaalmeedia, teadmistebaas ja kõnevarustus, et pakkuda oma klientidele täielikku teenindust.

LiveAgent`il on 175+ funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja suurepärane hind, et pakkuda teile oma klientidega suhtlemiseks parimaid võimalusi.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

HelpCrunch vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent HelpCrunch
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb/katalogiseerib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub sedelisüsteemi $17.50/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Vetlus plaanis $29/agent/kuu.
HelpCrunch pakub live vestlust $17.50/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
HelpCrunch ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil ehitada kliendiportaali, kus teie kliendid näevad oma eelnevaid sedeleid ja teadmistebaasi sisu.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub iseteenindust $17.50/agent/kuu.
Facebook
Facebook`i liides toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
Pakub Facebook`i integratsiooni.
Ei paku Facebook`i integratsiooni
Twitter
Twitter`i integratsioon toob kõik mainimised ja kommentaarid ja muudab need sedeliteks. Sellega saavad kasutajad vastata säutsudele otse tarkvarast.
Pakub Twitter`i integratsiooni.
Ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Instagram`i integratsioon toob kõik kommentaarid ja mainimised ja muudab need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
Pakub Instagram`i integratsiooni.
Ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Viber`i integratsioon toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata ja edastada sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
HelpCrunch ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Koosneb esmavajalikust informatsioooonist nagu tõrkeotsingu juhemdid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub teadmistebaasi $17.50/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online foorum klientidele, mis asub teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
HelpCrunch ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate uuta automaatseks ja nii kõrvaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
HelpCrunch ei paku autimatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonid, mille abil saavad erinevad äpid oos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub API funktsioone $17.50/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab helistajatel enne päris operaatoriga rääkimist süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
HelpCrunch ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
HelpCrunch ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu või kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
HelpCrunch ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate tarkvara kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub piiramatuid veebilehti $17.50/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
HelpCrunch ei pakub piramatuid vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile.
HelpCrunch ei paku piiramatuid sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne, mis on tehtud või vastu võetud ja taasesitage igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
HelpCrunch ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma piiranguteta esitatavatele päringutele.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub piiramatut 24/7 tuge $29/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas HelpCrunch alternatiiv

Klienditugi peaks võimaldama klientidel teiega mitmel moel ühendust võtta. Suurendage oma klientide kaasatust ja aidake neid mistahes kanali kaudu, olgu selleks live vestlus, Instagram või telefon.

LiveAgent`il on kolm makseplaani, mis pakuvad teile täpselt kõike seda, mida vajate. Usaldusväärne sedelisüsteem hoolitseb palju organiseerituma suhtluse eest võimaldades teil oma klientide aitamisel kõige olulisemale keskenduda.

Sooviksite kiiremat live vestlust?

Live vestlus on klienditeeninduses esmavajalik tööriist. Kuna see on kohese suhtlemise jaoks, peaks kiirus olema prioriteediks.

LiveAgent`il on turu kiireim live vestluse vidin, vestluse kuvamine toimub kõigest 2.5 sekundiga. Sellest kiireimat te ei leia. Ärge hoidke oma lehekülje külastajaid ootel, tehke neist maksvad kliendid.

The fastest live chat on the market

Põhjused, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele teistele LiveAgent funktsioonidele toetame lisaks ka kõnekeskuse integratsiooni. Selle ülesseadmine on kiire ja lihtne!

Palju funktsioone

Üle 175 funktsiooni, et muuta teie töövoog kiiremaks ja palju nauditavamaks.

Taskukohased hinnad

LiveAgent sisaldab taskukohase hinna kohta paljut. Valige üks meie kolmest makseplaanist või valige oma kasutajatoe kohandamiseks eraldiseisvad funktsioonid.

Professional built-in call center software

Kõnekeskuse tugi

Lisaks e-mailile, sotsiaalmeediale, teadmistebaasile ja live vestlusele, saate pakkuda tuge ka telefonikõnedele. See on lihtne.

Selle protsessi ülesseadmine on tehtav minutitega ning ei nõua erivarustust. Tehke kõnesid läbi brauseri, oma nutitelefoni või muu varustusega. Puudub vajadus kolmanda osapoole teenusepakkujate järele.

Saage rohkem, säästke rohkem

LiveAgent`il on kolm makseplaani, mis sisaldavad parimate funktsioonidega klienditoe tööriistasid. Juhul, kui vajate enamat, saate eraldi funktsioone juurde osta, et oma tellimusele väärtust juurde lisada.

LiveAgent on enimvaadatud ja #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020.aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

Tutvuge meie makseplaanidega ja saage rohkem teada!

Do more customer support for less money

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Võrrelge meid erinevate live vestluse tarkvaradega

Tunnete huvi, kuidas on meie teenused võrreldes teiste populaarsete live vestluse lahendustega? Tutvuge meie võrdlevate lehekülgedega ja avastage kõik see, mida me pakume.

Related Articles to HelpCrunch alternatiiv
Otsite Help Scout`ile alternatiivi? Kas olete LiveAgent`i näinud? Tutvuge meie eelistega ja saage teada, miks on LiveAgent parim alternatiiv.

Help Scout alternatiiv

The TEXT provides a comprehensive overview of marketing strategies for businesses.

Otsite Novacall`ile alternatiivi? Olete selle leidnud, LiveAgent võib töö üle võtta. Tutvuge selle võtmeomaduste ja võimetega nüüd.

Otsite Novocall`ile alternatiivi?

"TEXT" kohta turunduse kokkuvõte.

Otsite Olark`ile alternatiivi? Tutvuge LiveAgent hea hinnaga võimaluste, tööriistade, funktsioonide ja omnikanal toega.

Otsite Olark`ile alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane alternatiiv erinevatele klienditoe tarkvaradele, pakkudes mitmeid suhtluskanaleid ja suurendades kliendirahulolu.

Minge LeadDesk'ilt üle LiveAgenti'le ja avastage selle hüved, nagu suurepärane kõikehõlmav tugi, kiireim reaalajas vestlus ja palju muud.

Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?

Ettevõte pakub mitmeid klientiteeninduse tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteemid ja kaebuste haldamise süsteemid.

LiveAgent on ülim klienditeeninduse lahendus teie ettevõttele. Pakkuge tuge läbi mitme kanali ja konto. Pakkuge abi parimate tööriistadega ja muutke oma töövoogu suurepärase sedelisüsteemi abil lihtsamaks. 4 põhjust, miks ettevõtted lülituvad liveagenti live vestlusele, sest see on turu kiireim vestlus, mille sõnumid kuvatakse 2.5 sekundiga.

Otsite Vocalcom`ile alternatiivi?

LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust hõlpsalt hallata teadmiste ressursse, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.

Võtke kasutusele õige tarkvara ja pakkuge oma klientidele parimat võimalikku tuge. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele.

Otsite alternatiivi Freshcaller'ile?

Liveagent pakub mitmekülgseid klienditoe lahendusi, sealhulgas reaalajas vestlust, piletite haldamist, teadmusbaasi haldamist ja sotsiaalmeedia integratsiooni. Seda hinnatakse kasutusmugavuse, klienditeeninduse ja hinna ja väärtuse suhte poolest.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x