Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv HelpCrunch`ile.

  • ✓ Puudub seadistustasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutab ka
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite HelpCrunch`ile alternatiivi?

HelpCrunch on hea, kuid võibolla soovite midagi muud proovida. LiveAgent on enam, kui lihtsalt live vestlus. Ühendage omavahel kanalid nagu e-mail, sotsiaalmeedia, teadmistebaas ja kõnevarustus, et pakkuda oma klientidele täielikku teenindust.

LiveAgent`il on 175+ funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja suurepärane hind, et pakkuda teile oma klientidega suhtlemiseks parimaid võimalusi.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

HelpCrunch vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta!Teilt ei nõuta krediitkaarti.
HelpCrunch
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb/katalogiseerib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub sedelisüsteemi $35/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Vetlus plaanis $29/agent/kuu.
HelpCrunch pakub live vestlust $35/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
HelpCrunch ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil ehitada kliendiportaali, kus teie kliendid näevad oma eelnevaid sedeleid ja teadmistebaasi sisu.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub iseteenindust $35/agent/kuu.
Facebook
Facebook`i liides toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
Pakub Facebook`i integratsiooni.
Ei paku Facebook`i integratsiooni
Twitter
Twitter`i integratsioon toob kõik mainimised ja kommentaarid ja muudab need sedeliteks. Sellega saavad kasutajad vastata säutsudele otse tarkvarast.
Pakub Twitter`i integratsiooni.
Ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Instagram`i integratsioon toob kõik kommentaarid ja mainimised ja muudab need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
Pakub Instagram`i integratsiooni.
Ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Viber`i integratsioon toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata ja edastada sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
HelpCrunch ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Koosneb esmavajalikust informatsioooonist nagu tõrkeotsingu juhemdid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub teadmistebaasi $35/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online foorum klientidele, mis asub teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
HelpCrunch ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate uuta automaatseks ja nii kõrvaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
HelpCrunch ei paku autimatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonid, mille abil saavad erinevad äpid oos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub API funktsioone $35/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab helistajatel enne päris operaatoriga rääkimist süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
HelpCrunch ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
HelpCrunch ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu või kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
HelpCrunch ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate tarkvara kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub piiramatuid veebilehti $35/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
HelpCrunch pakub piiramatuid vestluse nuppe $35/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile.
HelpCrunch ei paku piiramatuid sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne, mis on tehtud või vastu võetud ja taasesitage igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
HelpCrunch ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma piiranguteta esitatavatele päringutele.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge $15/agent/kuu.
HelpCrunch pakub piiramatut 24/7 tuge $60/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas HelpCrunch alternatiiv

Klienditugi peaks võimaldama klientidel teiega mitmel moel ühendust võtta. Suurendage oma klientide kaasatust ja aidake neid mistahes kanali kaudu, olgu selleks live vestlus, Instagram või telefon.

LiveAgent`il on kolm makseplaani, mis pakuvad teile täpselt kõike seda, mida vajate. Usaldusväärne sedelisüsteem hoolitseb palju organiseerituma suhtluse eest võimaldades teil oma klientide aitamisel kõige olulisemale keskenduda.

Sooviksite kiiremat live vestlust?

Live vestlus on klienditeeninduses esmavajalik tööriist. Kuna see on kohese suhtlemise jaoks, peaks kiirus olema prioriteediks.

LiveAgent`il on turu kiireim live vestluse vidin, vestluse kuvamine toimub kõigest 2.5 sekundiga. Sellest kiireimat te ei leia. Ärge hoidke oma lehekülje külastajaid ootel, tehke neist maksvad kliendid.

The fastest live chat on the market

Põhjused, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Phone icon

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele teistele LiveAgent funktsioonidele toetame lisaks ka kõnekeskuse integratsiooni. Selle ülesseadmine on kiire ja lihtne!

Statistic icon

Palju funktsioone

Üle 175 funktsiooni, et muuta teie töövoog kiiremaks ja palju nauditavamaks.

Money Bag

Taskukohased hinnad

LiveAgent sisaldab taskukohase hinna kohta paljut. Valige üks meie kolmest makseplaanist või valige oma kasutajatoe kohandamiseks eraldiseisvad funktsioonid.

Professional built-in call center software

Kõnekeskuse tugi

Lisaks e-mailile, sotsiaalmeediale, teadmistebaasile ja live vestlusele, saate pakkuda tuge ka telefonikõnedele. See on lihtne.

Selle protsessi ülesseadmine on tehtav minutitega ning ei nõua erivarustust. Tehke kõnesid läbi brauseri, oma nutitelefoni või muu varustusega. Puudub vajadus kolmanda osapoole teenusepakkujate järele.

Saage rohkem, säästke rohkem

LiveAgent`il on kolm makseplaani, mis sisaldavad parimate funktsioonidega klienditoe tööriistasid. Juhul, kui vajate enamat, saate eraldi funktsioone juurde osta, et oma tellimusele väärtust juurde lisada.

LiveAgent on enimvaadatud ja #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020.aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

Tutvuge meie makseplaanidega ja saage rohkem teada!

Do more customer support for less money

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldes HelpCrunch`iga?

LiveAgent pakun järgnevaid täiendavaid funksioone HelpCrunch`i ees: kõnekeskus, sotsiaalmeedia integratsioonid, kliendifoorum, automatiseerimine ja reeglid.

Millised on LiveAgent`i kasutamise eelised HelpCrunch`i ees?

LiveAgent`i kasutamise täiendavateks eelisteks tõstetud kliendirahulolu, kliendilojaalsus, vähenenud klienditeeninduse kulud, vähenenud kliendivoolavuse määr ja parem agentide töövoog.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo