Otsite parematkasutajatoe tarkvara?

Avastage miks LiveAgent on turu parim Desk.com alternatiiv.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

LiveAgent on enimvaadeldud ja nr#1 hinnatud kasutakatoe tarkvara SMB jaoks 2020 aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid Liveagent`iga kiiremini.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Paindlik mitme kanaliga kasutajatugi.
Proovige LiveAgent`i.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

3 põhjust, miks ettevõtted loobuvad Desk.com-st

Teie kliendid ja nende ettevõtted väärivad paremat klienditeenindust. Pakkuge seda koos LiveAgent`iga.

Tasuta autom. migratsioon

Teil pole vaja muretseda andmete üle kolimise pärast läbi kolmanda osapoolte rakenduste, pakume täiesti tasuta automaatset migratsiooni.

24/7 klienditeenindus

Probleemid võivad tekkida igal ajal jättes teid ettevalmistuseta. Ärge piirake oma sedelite lahendamise võimalusi, võtke ühendust toega 24/7.

Multi-kanal lähenemine

Mitme kanaliga lähenemine. Ärge keskenduge e-mailidele ja pakkuge tuge live vestluse või kõnekeskuse kaudu.

Desk.com vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent Desk.com
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
Desk.com pakub sedelisüsteemi $25/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebiehele.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu.
Desk.com pakub live vestlust $25/agent/kuu.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Desk.com pakub kõnekeskust $25/agent/kuu.
Iseteenindus
Võimaldab luua portaali, kus kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
Desk.com pakub iseteenindust $25/agent/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised, muudab need sedeliteks. Liidesega saab vastata kasutajate kommentaaridele ja mainimistele otse kasutajatoest.
Pakub Facebook`i liidest sedeliplaanis lisatasu eest $39/month/agent või all-inclusive plaanis ilma lisatasudeta.
Desk.com pakub Facebook`i liidest $25/agent/kuu.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata säutsudele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni sedeliplaanis täendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma lisatasudeta.
Desk.com pakub Twitter`i integratsiooni $25/agent/kuu.
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised, muudab need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoest.
LiveAgent pakub Instagram`i liidest.
Desk.com ei paku Instagram`i liidest.
Viber
Liides toob sõnumid ja muudab need sedeliteks võimaldades kasutajatel vastata ja edastada sõnumeid otse kasutajatoest.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Desk.com ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab tõrkeotsingu juhendeid, KKK-d ning artikleid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
Desk.com pakub teadmistebaasi $25/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online teadetetahvel klientidele, mis asub teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit $15/agent/kuu.
Desk.com pakub kliendifoorumit $25/agent/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate oma korduvate ülesannete välistamiseks eemaldada.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu.
Desk.com pakub automatiseerimist ja reegleid $25/agent/kuu.
API
Funktsioonid, mille abil saavad teie rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
Desk.com pakub API funktsioone $150/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil on helistajatel võimalik enne operaatoriga rääkimist üldises süsteemis ringi liikuda.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Desk.com ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Desk.com ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Desk.com ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti $15/agent/kuu.
Desk.com pakub piiramatuid veebilehti $25/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma lehele panna piiramatua arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu.
Desk.compakub piiramatuid vestluse nuppe $25/agent/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu emaile või sedeleid.
Pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $15/agent/kuu.
Desk.com pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $25/agent/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne, mis on tehtud või saadud ja taasesitage seda salvestist igal ajal.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Tuge pakutakse 24/7 ilma päringute arvu piiranguta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge $15/agent/kuu.
Desk.com pakub piiramatut 24/7 tuge $300/agent/kuu.

LiveAgent - mitme kanaliga kasutajatoe tarkvara

Teie klienditoe osakond peaks kasutama õiget tüüpi suhtlusplatvormi. Platvormi, mis on töökindel ja funktsiooniderikas, samal ajal kergesti kasutatav ja navigeeritav. Platvorm, mis sobib teie ettevõttega ning ei maksa tuhandeid. Õppige LiveAgent`i tundma ja ulatuge oma klientideni igal pool. Pole vahet, kas suhtlus algab e-maili, live vestluse või kõnedega, LiveAgent aitab teid.

Rõõmsad kliendid - parimad kliendid

Pakume assisteeritud kolimisteenuseid populaarsematest toe lahendustest.

Data migration from one solution to another

Lihtne kolimine

Laske meil hoolitseda lülituse eest Desk`i ja LiveAgent`i vahel, et saaksite keskenduda olulisematele asjadele nagu klienditoe juhtimisele. Abistatud kolimisteenus on täielikult tasuta ja automatiseeritud – ükski sedel ei jää maha!

Andmete kolimine töötab taustal, saate jätkata tööd oma vanas kasutajatoes kuni kolimine on lõpetatud. Samal ajal saame teie klienditoe esindajatele käivitada demo ja tutvustada LiveAgent`i.

Kui soovite Desk.com-st LiveAgent`i kolida, võtke meiega ühendust.

Miks LiveAgent?

LiveAgent pakub õigeid funktsioone, sealhulgas võimsat sedelitarkvara, reaalajas trükkimisvaatega vestlust ja sisseehitatud pilvepõhist kõnekeskuse tarkvara. Need kolm mitme kanaliga kasutajatoe tarkvara on täiendatud enam, kui 40+ integratsiooni ja pluginaga, 40+ saadaoleva keele tõlkega ja tosinate raportite ja ülevaadetega. Saate kõik selle keskmiselt kahe inimese lõunasöögi maksumusega.

Ready to switch to LiveAgent

Desk vs LiveAgent võrdlus

mitigate losses

Desk.com

Tooted, mis on oma aja ära elanud on piiratud tehnilise ja klienditoega. Kahjuks võivad probleemid tekkida igal ajal ning seda on raske prognoosida. Teenused ei saa olulisi tarkvara uuendusi, mis võimendaksid nende funktsionaalsust. Võimalus pakkuda kliendituge on aegunud või piiratud.

Right tools to increase sales

LiveAgent

LiveAgent on stabiilne mitme kanaliga kasutajatoe lahendus, millel on regulaarsed uuendused, iga 2-3 nädala järel. Pidevalt rakendatakse uusi funktsioone ja parandatakse stabiilsust ja funktsionaalsust. Meie nägemus on lihtne – toe tarkvara peaks olema esimene samm parema klienditeeninduse suunas. Ärge piirake ennast, kasvage koos meiega.

Parim väärtus teie raha eest

Toe tarkvara ei pea maksma tervet varandust. Pakume teile õiglaseid ja läbipaistvaid hindasid. Makske käigu pealt mudel ei seo teid lepinguliselt.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Põhjused, miks ettevõtted LiveAgent`ile lülitused

Related Articles to Desk.com alternatiiv
Õige laheduse teie ettevõttele võite leida meie artiklist, mis on kirjutatud tipptasemel intsidentide haldamise tarkvarast.

25 parimat intsidentide haldamise tarkvara

Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.

LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Klientide poolt täidetud küsitlusi ja antud intervjuusid kutsutakse klienditeeninduse küsitlusteks. Need aitavad jälgida klientide rahulolu.

Klienditeeninduse küsitlus

Tekst annab näpunäiteid ettevõtte e-kirja professionaalseks alustamiseks, tutvustab erinevaid tervitusmalle ja kutsub tellima uudiskirja. Klienditeeninduse küsitluste eesmärk on saada rohkem infot klientide rahulolust ning ettevõtte võimalustest tõsta klienditeeninduse taset. Saab levitada e-maili, uudiskirja, vestluse või sotsiaalmeedia kaudu.

Otsite õiget osTicketi alternatiivi? Võrrelge Liveagenti ja osTicketit kohe ning saage omale parem klienditeeninduse tarkvara juba täna.

Otsite osTicketi alternatiivi?

Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.

Tutvuge meie valikuga turu parimatest reaalajas vestluse tarkvaradest. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne otsevestluse tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni!

Reaalajas vestluse tarkvara

Tekst räägib isotoonide kasutamisest farmaatsiatööstuses ja tõstab esile küsimusi tsivilisatsiooni tuleviku kohta. Samuti rõhutab see kultuuri ja ühiskonna olulisust. Lisaks tutvustatakse LiveAgenti tarkvara, mis aitab parandada klienditeenindust ja suurendada müüki.

Vaadake oma kasutajatoe statistikat. Saate jälgida teadmistebaasi ning kogukonna tegevusi ja vaadelda viimase 30 päeva otsingu termineid.

Kasutajatoe analüütika

iOS LiveAgent pakub klienditoe tarkvara, mis integreerib suhtluskanalid ja automatiseeritud funktsioonid, parandades kvaliteeti ja efektiivsust. See suurendab müüki ja parandab kliendirahulolu. Teavituste mallid aitavad automatiseerida tööd ja säästa aega, LiveAgent pakub neid malle. Agentide edetabel võimaldab klientidel hinnata klienditoe agentide vastuseid. LiveAgent pakub täiustatud funktsioone ja tarkvara vastamise kiirendamiseks, müügi suurendamiseks ja kliendirahulolu parandamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x