Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Teie kliendid ja nende ettevõtted väärivad paremat klienditeenindust. Pakkuge seda koos LiveAgent`iga.
Teil pole vaja muretseda andmete üle kolimise pärast läbi kolmanda osapoolte rakenduste, pakume täiesti tasuta automaatset migratsiooni.
Probleemid võivad tekkida igal ajal jättes teid ettevalmistuseta. Ärge piirake oma sedelite lahendamise võimalusi, võtke ühendust toega 24/7.
Mitme kanaliga lähenemine. Ärge keskenduge e-mailidele ja pakkuge tuge live vestluse või kõnekeskuse kaudu.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige parimat kasutajatoe alternatiivi tasuta!Kreditkaarti ei nõuta. | Desk.com |
---|---|---|
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib klienditeeninduse päringuid. | LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu. | Desk.com pakub sedelisüsteemi $25/agent/kuu. |
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebiehele. | LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu. | Desk.com pakub live vestlust $25/agent/kuu. |
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist. | LiveAgent pakub kõnekeskust all-inclusive plaanis $39/agent/kuu. | Desk.com pakub kõnekeskust $25/agent/kuu. |
Iseteenindus
Võimaldab luua portaali, kus kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele sedelitele ja teadmistebaasile. | LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu. | Desk.com pakub iseteenindust $25/agent/kuu. |
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised, muudab need sedeliteks. Liidesega saab vastata kasutajate kommentaaridele ja mainimistele otse kasutajatoest. | Pakub Facebook`i liidest sedeliplaanis lisatasu eest $39/month/agent või all-inclusive plaanis ilma lisatasudeta. | Desk.com pakub Facebook`i liidest $25/agent/kuu. |
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata säutsudele otse tarkvarast. | LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni sedeliplaanis täendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma lisatasudeta. | Desk.com pakub Twitter`i integratsiooni $25/agent/kuu. |
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised, muudab need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoest. | LiveAgent pakub Instagram`i liidest. | Desk.com ei paku Instagram`i liidest. |
Viber
Liides toob sõnumid ja muudab need sedeliteks võimaldades kasutajatel vastata ja edastada sõnumeid otse kasutajatoest. | LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni. | Desk.com ei paku Viber`i integratsiooni. |
Teadmistebaas
Sisaldab tõrkeotsingu juhendeid, KKK-d ning artikleid. | LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu. | Desk.com pakub teadmistebaasi $25/agent/kuu. |
Kliendifoorum
Online teadetetahvel klientidele, mis asub teie teadmistebaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumit $15/agent/kuu. | Desk.com pakub kliendifoorumit $25/agent/kuu. |
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate oma korduvate ülesannete välistamiseks eemaldada. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu. | Desk.com pakub automatiseerimist ja reegleid $25/agent/kuu. |
API
Funktsioonid, mille abil saavad teie rakendused koos töötada. | LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu. | Desk.com pakub API funktsioone $150/agent/kuu. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil on helistajatel võimalik enne operaatoriga rääkimist üldises süsteemis ringi liikuda. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | Desk.com ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot nagu Skype või Zoom. | LiveAgent pakub videokõnesid. | Desk.com ei paku videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata. | LiveAgent pakub piiramatut ajalugu. | Desk.com ei paku piiramatut ajalugu. |
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti $15/agent/kuu. | Desk.com pakub piiramatuid veebilehti $25/agent/kuu. |
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma lehele panna piiramatua arvu vestluse nuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu. | Desk.compakub piiramatuid vestluse nuppe $25/agent/kuu. |
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu emaile või sedeleid. | Pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $15/agent/kuu. | Desk.com pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $25/agent/kuu. |
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne, mis on tehtud või saadud ja taasesitage seda salvestist igal ajal. | Pakub piiramatut kõnede salvestamist. | Ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Piiramatu 24/7 tugi
Tuge pakutakse 24/7 ilma päringute arvu piiranguta. | LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge $15/agent/kuu. | Desk.com pakub piiramatut 24/7 tuge $300/agent/kuu. |
Teie klienditoe osakond peaks kasutama õiget tüüpi suhtlusplatvormi. Platvormi, mis on töökindel ja funktsiooniderikas, samal ajal kergesti kasutatav ja navigeeritav. Platvorm, mis sobib teie ettevõttega ning ei maksa tuhandeid. Õppige LiveAgent`i tundma ja ulatuge oma klientideni igal pool. Pole vahet, kas suhtlus algab e-maili, live vestluse või kõnedega, LiveAgent aitab teid.
Pakume assisteeritud kolimisteenuseid populaarsematest toe lahendustest.
Laske meil hoolitseda lülituse eest Desk`i ja LiveAgent`i vahel, et saaksite keskenduda olulisematele asjadele nagu klienditoe juhtimisele. Abistatud kolimisteenus on täielikult tasuta ja automatiseeritud – ükski sedel ei jää maha!
Andmete kolimine töötab taustal, saate jätkata tööd oma vanas kasutajatoes kuni kolimine on lõpetatud. Samal ajal saame teie klienditoe esindajatele käivitada demo ja tutvustada LiveAgent`i.
Kui soovite Desk.com-st LiveAgent`i kolida, võtke meiega ühendust.
LiveAgent pakub õigeid funktsioone, sealhulgas võimsat sedelitarkvara, reaalajas trükkimisvaatega vestlust ja sisseehitatud pilvepõhist kõnekeskuse tarkvara. Need kolm mitme kanaliga kasutajatoe tarkvara on täiendatud enam, kui 40+ integratsiooni ja pluginaga, 40+ saadaoleva keele tõlkega ja tosinate raportite ja ülevaadetega. Saate kõik selle keskmiselt kahe inimese lõunasöögi maksumusega.
Tooted, mis on oma aja ära elanud on piiratud tehnilise ja klienditoega. Kahjuks võivad probleemid tekkida igal ajal ning seda on raske prognoosida. Teenused ei saa olulisi tarkvara uuendusi, mis võimendaksid nende funktsionaalsust. Võimalus pakkuda kliendituge on aegunud või piiratud.
LiveAgent on stabiilne mitme kanaliga kasutajatoe lahendus, millel on regulaarsed uuendused, iga 2-3 nädala järel. Pidevalt rakendatakse uusi funktsioone ja parandatakse stabiilsust ja funktsionaalsust. Meie nägemus on lihtne – toe tarkvara peaks olema esimene samm parema klienditeeninduse suunas. Ärge piirake ennast, kasvage koos meiega.
Toe tarkvara ei pea maksma tervet varandust. Pakume teile õiglaseid ja läbipaistvaid hindasid. Makske käigu pealt mudel ei seo teid lepinguliselt.
Most Popular
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Tunnete huvi, kuidas pakume konkurentsi teistele populaarsetele kasutajatoe lahendustele? Tutvuge meie võrdluslehtedega ja avastage kõik, mida meil on pakkuda.
Otsite Userlike'i alternatiivi?
LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.
Vaadake LiveAgenti tootetutvustust
LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis pakub kiiremat reageerimisaega, mitmekanalilist suhtlust ja paremat klientide rahulolu. See on usaldusväärne valik ettevõtetele üle kogu maailma.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi piletite haldamiseks ja suhtluskanaliteks. Suhtlemisoskus ja kehakeel on olulised klientide positiivse mulje jätmiseks.
Otsite õiget SysAidi alternatiivi?
LiveAgent on kiire, kulutõhus ja funktsionaalne klienditeeninduse platvorm, mis parandab suhtlust klientidega ja suurendab müüki.
Otsite alternatiivi Freshcaller'ile?
Liveagent pakub mitmekülgseid klienditoe lahendusi, sealhulgas reaalajas vestlust, piletite haldamist, teadmusbaasi haldamist ja sotsiaalmeedia integratsiooni. Seda hinnatakse kasutusmugavuse, klienditeeninduse ja hinna ja väärtuse suhte poolest.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel