Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Chaport`ile.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutab ka
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite Chaport`i alternatiivi?

Miks mitte saada live vestluse jaoks enamat, kui lihtsalt tööriist? LiveAgent pakub turu kiireimat live vestluse vidinat, enam tööriistu ja integratsioone ning mõistlikku hinda.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Klienditeenindus pole ainult reaalajas vestlus.
Laske klientidel ise oma LiveAgent eelistused valida.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Chaport vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Chaport
Sedelisüsteem
Haldustööriist töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
Chaport pakub sedelisüsteemi $19/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
Chaport pakub live vestlust $19/agent/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeksust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust
Chaport ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, millega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad registreerida ja pääseda juurdepääs oma sedelitele ning teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Chaport ei paku iseteenindust.
Facebook
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata kõigile kommentaaridele ja muule otse toe tarkvarast.
Pakub Facebook`i liidest sedeliplaanis $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
Chaport pakub Facebook`i liidest $19/agent/kuu.
Twitter
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liidesega saab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Chaport ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liidesega saate kommentaaridele ja muule toe tarkvarast vastata.
LiveAgent pakub Instagram`i integratsiooni.
Chaport ei paku Instagram`i integratsioon.
Viber
Liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidese abil saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsioone sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasuseta.
Chaport pakub Viber`i integratsiooni $19/agent/kuu.
Teadmistebaas
Teadmistebaas sisaldab infot nagu veaotsingu juhendid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Chaport ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online foorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmistebaasis.
LiveAgent akub kliendifoorumit.
Chaport ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövoogusid saab automatiseerida, et kõrvaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Chaport ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonid, milllega saavad äpid koos töötada.
Pakub API funktsioone sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Chaport pakub API funktsioone $19/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Võimaldab helistajatel süsteemis enne navigeerida, kui nad hakkavad operaatoriga suhtlema.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Chaport ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisadav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Chaport ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
Pakub piiramatut ajalugu sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Chaport pakub piiramatut ajalugu $29/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
Piiramatud veebilehed sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Chaport pakub piiramatuid veebilehtesid $19/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatu arvu vestluse nuppe Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
Chaport pakub piiramatuid vestluse nuppe $19/agent/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Sellega saate vastu võtta piiramatu arvu sedeleid ja e-maile.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Chaport pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $19/agent/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne, mis on tehtud või millele vastatud ja taasesitage neid igal ajal.
LiveAgent pakub piiranguteta kõnede salvestamist.
Chaport´il pole kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
24/7 piiramatu tugi, ilma esitatavate kõnede piiranguteta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Chaport ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Person deciding between two solutions

Võimas Chaport`i alternatiiv

LiveAgent pakub teile vabadust suhelda oma klientidega mitmel erineval moel. E-mailidega, live vestluse või telefoni teel – kõik on kaetud, et saaksite keskenduda kõige olulisemale.

Usaldusväärne sedelisüsteem võimaldab teil jälgida kogu kommunikatsiooni ning te ei pea muretsema, millegi sorteerimise pärast.

Kiireim live vestluse vidin

LiveAgent`is on teie jaoks saadaval turu kiireim live vestluse funktsioon. Vestluse sõnumid kuvatakse kiirusega 2.5 sekundit, nii saate samuti oma klientide parimat pakkuda.

Minge oma klientide juurde tagasi välgukiirusel ning ärge jätke neid ootama.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Phone icon

Kõnekeskuse tugi

LiveAgent toetab lisaks teistele funktsioonidele ka kõnekeskuse integratsiooni. See on kiire ning kergesti ülesseatav!

Statistic icon

Palju funktsioone

175+ funktsiooni, et muuta teie töövoog kergemaks ja palju nauditavamaks.

Money Bag

Taskukohased hinnad

Valige üks meie kolmest tasulisest plaanist, kohandatud kasutajatoe loomiseks valige funktsioonid eraldi. LiveAgent sisaldab hea hinna eest päris palju.

Professional built-in call center software

Kõnekeskuse tugi

Üks Liveagent`i suurepärastest funktsioonidest on kõnekeskuse tugi. Saate luua oma enda virtuaalse kõnekeskuse ning ühendada selle oma brauseri, telefoni või mistahes muu valitud varustusega.

Saage oma kasutajatoest rohkem, pakkuge oma klientidele personaalsemat lähenemist.

Tehke hea hinnaga rohkem

LiveAgent`iga saate hea hinna eest teha palju rohkemat. Pakume teile kolme hinnaplaani, mis sisaldavad kasulikke funktsioone ning integratsioone kasutajatoe pakkumiseks ilma eelarvet rikkumata.

LiveAgent on kõige vaadeldum ja nr.#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks. Jääge oma kliendiga lähedasematesse suhetesse ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

Do more customer support for less money

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldes Chaport`iga?

LiveAgent pakub järgmisi täiendavaid funktsioone: Twitter`i integratsioon, Instagram`i integratsioon, teadmistebaas, kliendifoorum ja 24/7 tugi.

Millised on LiveAgent`i eelised Chaport`i ees?

LiveAgent`i täiendavad eelised Chaport`i ees sisaldavad tõstetud kliendirahulolu, kliendilojaalsust, vähendatud klienditeeninduse kulutusi, vähendatud klientide voolavuse määra ja paremat agentide töövoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo