Otsite Chaport`i alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Chaport`ile.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutab ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Miks mitte saada live vestluse jaoks enamat, kui lihtsalt tööriist? LiveAgent pakub turu kiireimat live vestluse vidinat, enam tööriistu ja integratsioone ning mõistlikku hinda.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Klienditeenindus pole ainult reaalajas vestlus.
Laske klientidel ise oma LiveAgent eelistused valida.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Chaport vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Chaport
Sedelisüsteem
Haldustööriist töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
Chaport pakub sedelisüsteemi $19/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
Chaport pakub live vestlust $19/agent/kuu.
Kõnekeskus
Kõnekeksust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust
Chaport ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, millega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad registreerida ja pääseda juurdepääs oma sedelitele ning teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Chaport ei paku iseteenindust.
Facebook
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata kõigile kommentaaridele ja muule otse toe tarkvarast.
Pakub Facebook`i liidest sedeliplaanis $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasudeta.
Chaport pakub Facebook`i liidest $19/agent/kuu.
Twitter
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liidesega saab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Chaport ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liidesega saate kommentaaridele ja muule toe tarkvarast vastata.
LiveAgent pakub Instagram`i integratsiooni.
Chaport ei paku Instagram`i integratsioon.
Viber
Liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidese abil saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsioone sedeliplaanis täiendava tasu eest $39/kuu/agent või all-inclusive plaanis ilma täiendavate tasuseta.
Chaport pakub Viber`i integratsiooni $19/agent/kuu.
Teadmistebaas
Teadmistebaas sisaldab infot nagu veaotsingu juhendid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Chaport ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online foorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmistebaasis.
LiveAgent akub kliendifoorumit.
Chaport ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövoogusid saab automatiseerida, et kõrvaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Chaport ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonid, milllega saavad äpid koos töötada.
Pakub API funktsioone sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Chaport pakub API funktsioone $19/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Võimaldab helistajatel süsteemis enne navigeerida, kui nad hakkavad operaatoriga suhtlema.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Chaport ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisadav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Chaport ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
Pakub piiramatut ajalugu sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Chaport pakub piiramatut ajalugu $29/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
Piiramatud veebilehed sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Chaport pakub piiramatuid veebilehtesid $19/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatu arvu vestluse nuppe Sedel+Vestlus plaanis $29/agent/kuu.
Chaport pakub piiramatuid vestluse nuppe $19/agent/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Sellega saate vastu võtta piiramatu arvu sedeleid ja e-maile.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Chaport pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $19/agent/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne, mis on tehtud või millele vastatud ja taasesitage neid igal ajal.
LiveAgent pakub piiranguteta kõnede salvestamist.
Chaport´il pole kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
24/7 piiramatu tugi, ilma esitatavate kõnede piiranguteta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
Chaport ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Person deciding between two solutions

Võimas Chaport`i alternatiiv

LiveAgent pakub teile vabadust suhelda oma klientidega mitmel erineval moel. E-mailidega, live vestluse või telefoni teel – kõik on kaetud, et saaksite keskenduda kõige olulisemale. Usaldusväärne sedelisüsteem võimaldab teil jälgida kogu kommunikatsiooni ning te ei pea muretsema, millegi sorteerimise pärast.

Kiireim live vestluse vidin

LiveAgent`is on teie jaoks saadaval turu kiireim live vestluse funktsioon. Vestluse sõnumid kuvatakse kiirusega 2.5 sekundit, nii saate samuti oma klientide parimat pakkuda. Minge oma klientide juurde tagasi välgukiirusel ning ärge jätke neid ootama.
The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Kõnekeskuse tugi

LiveAgent toetab lisaks teistele funktsioonidele ka kõnekeskuse integratsiooni. See on kiire ning kergesti ülesseatav!

Palju funktsioone

175+ funktsiooni, et muuta teie töövoog kergemaks ja palju nauditavamaks.

Taskukohased hinnad

Valige üks meie kolmest tasulisest plaanist, kohandatud kasutajatoe loomiseks valige funktsioonid eraldi. LiveAgent sisaldab hea hinna eest päris palju.

Professional built-in call center software

Kõnekeskuse tugi

Üks Liveagent`i suurepärastest funktsioonidest on kõnekeskuse tugi. Saate luua oma enda virtuaalse kõnekeskuse ning ühendada selle oma brauseri, telefoni või mistahes muu valitud varustusega.

Saage oma kasutajatoest rohkem, pakkuge oma klientidele personaalsemat lähenemist.

Tehke hea hinnaga rohkem

LiveAgent`iga saate hea hinna eest teha palju rohkemat. Pakume teile kolme hinnaplaani, mis sisaldavad kasulikke funktsioone ning integratsioone kasutajatoe pakkumiseks ilma eelarvet rikkumata. LiveAgent on kõige vaadeldum ja nr.#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks. Jääge oma kliendiga lähedasematesse suhetesse ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.
Do more customer support for less money

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Related Articles to Chaport alternatiiv
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Otsite õiget osTicketi alternatiivi? Võrrelge Liveagenti ja osTicketit kohe ning saage omale parem klienditeeninduse tarkvara juba täna.

Otsite osTicketi alternatiivi?

Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.

Tutvuge meie valikuga turu parimatest reaalajas vestluse tarkvaradest. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne otsevestluse tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni!

Reaalajas vestluse tarkvara

Tekst räägib isotoonide kasutamisest farmaatsiatööstuses ja tõstab esile küsimusi tsivilisatsiooni tuleviku kohta. Samuti rõhutab see kultuuri ja ühiskonna olulisust. Lisaks tutvustatakse LiveAgenti tarkvara, mis aitab parandada klienditeenindust ja suurendada müüki.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x