Õige sobivus haridus ja vabaühenduse ärile

Tervenisti skaleeruv, adapteeruv ja kohandatav Teie vajaduste järgi.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis kasvatavad tulu.

97%

Parandage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Suurendage müüki hoides kliendid lojaalsena Teie brändile.

Business background

Klienditoe tarkvara Hariduse ja valitsusväliste organisatsioonide institutsioonidele

Keskenduge oma asutuse positiivsele mõjule ühiskonnale või keskkonnale LiveAgenti abil, mis on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Olge oma partneritele lähemal ja muutke koos.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Säästke aega rakendades automatiseerimist

Haridus ja valitsusvälised organisatsioonid on tavaliselt huvitatud tugevate personaalsete sidemete ehitamisest, sest seal nad tegutsevad. Siiski on hea mõte neil katta oma isiklikud tegevused LiveAgentiga, et säästa oma tööaja ressursse. Kogu nende suhtluse, sealhulgas sotsiaalmeedia kanalite, reaalajas vestluse ja kontaktivormide ühendamine on nende äri parandamiseks ülioluline. Lisaks imetleme nende pingutusi selle maailma paremaks muutmisel!

Edastage suhtlus oma sidusrühmadega

Ärge kunagi kaotage oma eelmise vestluse järge praeguste ja potentsiaalsete sidusrühmadega. Tänu universaalsele postkastile ja võimsal otsingule, leiate täpselt õige pileti, mida vajate. Alustage suhtlust vestluses, jätkake piletiga ja lõpuks isegi helistage – kõik toimub samas kohas!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Vastake päringutele kiiremini

Saage oma küsimustele koheseid vastused ja murdke keelebarjäär juba täna. Võite isegi hankida reaalajas trükkimise vaate, mis aitab Teil õigel ajal õigeid vastuseid ette valmistada. Kas liigute sageli kohtade vahel? Pole probleemi, LiveAgent pakub Teile mobiilirakendusi, et hoida ühendust kõikjal. Teie õpilased on kiirusest hämmingus! Teate küll: E=mc2!

Muutke oma klienditeenindus kaasaegseks

Rajage oma asutus kaasaegse mõtlemisega, kättesaadavana ja kommunikatsiooni tundva organisatsioonina ning looge tulutoov kliendikeskne veebipõhine kohalolek. Suhelge potentsiaalsete õpilaste ja nende vanematega või meelitage ligi uusi annetajaid, kasutades reaalajas vestlust.

Right tools to increase sales

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

Kuidas saavad teie EDU ja valitsusvälised organisatsioonid LiveAgenti rakendamisest kasu?

Tõstke rahulolu

Andke oma klientidele vabadus Teiega ühendust võtta mis tahes meelepärasel kanalil– olgu see siis reaalajas vestlus, e-post, telefon või sotsiaalmeedia.

Parandage efektiivsust

Automatiseerige igapäevaseid ja korduvaid ülesandeid, et saaksite keskenduda kliendisuhete arendamisele.

Näidake eeskuju

Hakake klienditeeninduse valdkonna liidriks, parandades klientide rahulolu, reageerimisaegu ja tootlikkust.

5 star rating

Kõrgeimad turvastandardid

LiveAgent pakub uusimaid turvastandardeid ja uusimat vastavust. Teie privaatne suhtlus on turvaline ja krüpteeritud ning asub Teie eelistuste põhjal ELi, USA või Aasia andmekeskustes. LiveAgent vastab ka täielikult GDPR-ile ja järgib SaaS-i tööstuse uusimaid parimaid tavasid.

Efektiivne ressursside haldamine

Rahalised ja inimressursid on iga mittetulundusühingu üks olulisemaid osasid. Ärge kunagi raisake oma vabatahtlike või osalejate aega mitme e-posti postkasti või muu kanali haldamisega ning investeerige pigem oma projektide mõjuala laiendamisele. LiveAgentile tuginemine võib Teie nägemuse jõudlusele ja edule märkimisväärse tõuke anda.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

24/7 klienditeenindus aastaringselt

Äripartnerid ja kliendid tahavad viivitamatult saada teavet projektide, rahalise panuse või Teie tegevuse mõju kohta, olenemata kellaajast, päevast või asukohast. Lihtsa, kuid uskumatult väärtusliku kliendiportaali loomine koos KKK-de, kogukonna foorumite või mitme erineva kategooria ja artiklitega, aitab neil kogu aeg õiget teavet saada. See säästab ka Teie agentide aega, kuna klientidel on võimalus ise vastuseid otsida.

Vaadake miks ettevõtted valivad LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Kõige taskukohasem klienditoe lahendus

LiveAgenti tasuta pakett pakub tasuta teadmusbaasi koos teiste funktsioonidega. Tasuliste pakettidega saate veelgi rohkem ning jätkuvalt mõistliku hinnaga.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Avastage, kuidas säästa rohkem raha meie hinnakalkulaatori abil, ja valige oma klienditoe meeskonnale õige klienditoe süsteem.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

How can help desk software help your NGO?

Help desk software helps to manage customer requests. It provides tools to manage, assign and prioritize tickets, and resolve complex issues faster.

What is NGO?

NGO is an acronym for a non-governmental organization, which means an organization that is not a part of a government. They generally do not engage in any political activities, but instead, focus on humanitarian and relief work.

Why should an educational institution use help desk software?

Help desk software for an educational institution helps them to solve problems and inquiries while giving students and faculty easy access to their information.

Related Articles to Haridus ja vabaühendus
Kasvatage oma soolo- ja vabakutselist äri LiveAgentiga, mis on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara KVE-de jaoks. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Abiteenistuse tarkvara üksikettevõtjatele

LiveAgent turundustarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas kaebuste haldamist, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja iseteenindust. Lisaks pakuvad nad ka integreerimist ja VoIP telefonisüsteeme. LiveAgent pakub tasuta katseperioodi ning neil on ka klienditugi ja partnerprogramm. Quality Unit, LLC pakub LiveAgent-tarkvara ja täidab GDPR-iga seotud nõudeid. Konto loomine on lihtne ja sisselogimistunnused saadetakse kohe pärast konto loomist.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Kliendid ootavad sujuvat kogemust digitaalkanalites ning ettevõtte ühenduse võtmiseks kasutatud platvormist olenemata. LiveAgent pakub erinevaid pakette võimaldamaks klientide päringute sujuvat lahendamist ning endiselt mõistliku hinnaga. Tasuta pakett sisaldab teamdusbaasi koos teiste funktsioonidega.

Haarake oma kliendi tähelepanu, vähendades järsult nende tööülesandeid LiveAgentiga, mis on 2019. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKEdele.

Klienditoe tarkvara agentuuridele

LiveAgent on mitmekanalilise lahendusega kompleksne klienditoe platvorm, mis aitab klientidel tõhusalt päringutega toime tulla ja eelmiste vestluste jälgimisel aega säästa. Seda kasutavad sageli agentuuriettevõtted, kes haldavad oma kliente sisseehitatud osakondadega. Platvormi kasutamine võimaldab vabaneda tavapärastest tööülesannetest, kasutades reaalajas vestlust, kliendiportaali, foorumit või täiendatud piletijärjekorda.

Liveagent on VKEde jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2020. aastal. Liveagent on 2020. aastal enim arvustatud kasutajatoe tarkvara valitsusele.

Klienditoe tarkvara valitsusele

LiveAgent pakub valitsusasutustele võimalusi piletimahu suurendamiseks, pakkudes reaalajas vestluses kiireid vastuseid tänu CRM-i statistikale, sisemistele teadmusbaasidele ja kolmandate osapoolte integratsioonidele. Lisaks saavad kasutajad analüütikat kasutada toimivuse jälgimiseks ja korduvate probleemide tuvastamiseks ning andmete sisestamisaega vähendada, integreerides igapäevaselt kasutatavaid tööriistu kasutajatoe tarkvaraga.

Soovite kolida oma andmed Customerly`st teise lahendusse? Tutvuge LiveAgent`i ja meie eelistega. Alustage tasuta prooviperioodiga juba täna.

Kolite Customerly`st LiveAgent`i?

LiveAgent pakub klienditeenindust, 24/7 tuge agentidelt ja rohkem kui 175 tööriista ja 40 integratsiooni. Valides LiveAgenti, võite olla kindel, et saate parima kasutajakogemuse. Lisaks on võimalik valida 43 erineva tõlke vahel ning kohandada keele vidinaid vastavalt oma soovile. Valmis kolima Customerly'st LiveAgent'i? Tutvuge eelistega, millest saate osa LiveAgent'i lülitudes.

LiveAgent pakub Freshcaller'i jaoks migratsioonipluginat, mis aitab teil oma pileteid importida. Hankige tasuta andmete üleminek juba täna.

Kolite Freshcaller'ist LiveAgent'isse?

Pakutakse teenusetaseme kokkulepete (SLA) ja sotsiaalmeedia integratsiooni haldamist, samuti piletite, töövoogude ja kõnekeskuse haldamist. Liveagent pakub klienditeenust ja saavutab kõrge hinnangu ja hind alates 15 dollarist agendi kohta kuus. Pakutakse ka märguandeid ja eskalatsioone, automatiseeritud marsruutimist, e-posti haldamist, tulemuslikkuse näitajaid, teadmusbaasi ja mitmekanalilist kommunikatsiooni.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo