Tarkvaratoote LiveAgent taga olev ettevõte Quality Unit, on alati ehitanud stabiilsuse ja turvalisusega tooteid. Alates meie teekonna algusest 2004. aastal oleme kasvanud kümnete tuhandete rahulolevate klientideni, kellel on lahenduste pakkujatele erinevad sisemised nõuded.
Meie süsteemid on üsna keerukad, seetõttu ei saa me LiveAgenti toetamiseks tugineda ühele või kahele andmekeskusele. Praegu on meil mitu andmekeskust üle maailma. Paigaldame oma kliendikontod parimasse võimalikku serveripunkti sõltuvalt nende asukohast ja võttes arvesse nende riikide seaduseid.

Nimekiri praegustest andmekeskustest üle maailma:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Saksamaa
- Bratislava, Slovakkia
- Singapur, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.