Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Maksehoiatuse e-posti mallid

Maksehoiatuse e-posti mallid

Ebaõnnestunud maksed on enamiku SaaS-i ja tellimuspõhiste ettevõtete jaoks kahetsusväärne reaalsus, mistõttu nad kaotavad keskmiselt 9% oma igakuistest korduvatest tuludest. Õnneks toimub enamik ebaõnnestunud makseid tahtmatult, ilma et klient isegi aru saaks, kuniks nad saavad maksehoiatuse kirja. Kuigi see võib olla Teie meeskonnale ja klientidele üsna masendav kogemus, saate tõhusalt kasutada hästi kirjutatud e-kirju, et vältida tahtmatut klientide kadumist ja saada tagasi kaotatud tulu. Allpool on mõned peamised punktid, mida tuleb klientidele e-kirjade koostamisel ja saatmisel meeles pidada, koos mõnede kasutusvalmis tõhusate e-posti mallidega, mis põhinevad reaalsetel näidetel.

Mis on maksehoiatuse e-kirjad?

Maksehoiatuse meilid on tehingutega seotud meilid (tavaliselt e-kirjade seeria), mille SaaS ja tellimuspõhised ettevõtted saadavad klientidele teavitamiseks makseprobleemide, näiteks ebaõnnestunud tellimusmaksete, aegunud krediitkaartide või hilinenud maksete kohta. Tavaliselt saadetakse nende meilidega kasutajatele teavet nende kontode oleku kohta ning pakutakse võimalust toote või teenuse kasutamise jätkamiseks arveldusinfot värskendada ja makse sooritada. E-kirjade saatmine on tõhus viis klientide kadumise arvu vähendamiseks ja säilitamiseks.

hulu_dunning_email_näide

Maksehoiatuste e-kirjade parimad tavad

1. Saatke e-kirju päris inimeselt

Isegi kui Teie maksehoiatuse e-kirjad on täielikult automatiseeritud, aitab reaalse inimese käest kirja saamine muuta need inimlikumaks ja usaldusväärsemaks ning Teie e-kirju märgatakse paremini. Uuringud näitasid, et isiku nime kasutamine üldise e-posti aadressi või ettevõtte nime asemel võib Teie kirjade avamist suurendada kuni 35%.

2. Lubage vastused

Veenduge, et saadate oma maksehoiatuse e-kirjad e-posti aadressilt, millele Teie kliendid saavad probleemide või küsimuste tekkimise korral vastata. ‘Do not reply’ aadressid võivad panustada rohkema kliendi meelehärmi tekkimisele, sest Te pole neile Teie poole pöördumist lihtsaks teinud.

3. Tuleta neile meelde, mida nad kaotavad

Selle asemel, et lihtsalt teavitada kliente nende makse ebaõnnestumisest, ja paluda neil oma krediitkaardi üksikasju värskendada, võite lisada pakilisuse tunnet. Tuletage neile meelde, mida nad täpselt kaotavad, kui nad ei võta vajalikke meetmeid (nt kaotavad juurdepääsu oma kontole ja ajaloolistele andmetele, teenuse katkestused jne).

nyt maksehoiatuse e-kirja näide

4. Lisage selge üleskutse tegevusele ja järgmised sammud

Selge kutse tegevusele on meilide saatmise üks kriitilisemaid osi. Lisage otselink, mis viib kliendid oma arveldusinfot värskendama, ilma uut akent avamata, sisse logimata või ringi klõpsamata. Kui makse ei toimu, andke neile kindlasti teada, kui kaua on aega nende konto deaktiveerimiseks.

5. Pakkuge alternatiivi

Oma hinnamudeli põhjal saate klientidele pakkuda oma konto tühistamiseks alternatiivi, näiteks alandada tasuta paketiks a> kuni nad oma arveldusinfot uuendavad, või pakuda Teie teenuse kasutamise jätkamiseks erisoodustust. See alternatiiv võib olla kasulik, kui makse ebaõnnestus ebapiisavate vahendite tõttu.

Näited maksehoiatuse e-kirja teemaridadest

  • Vajalik toiming – Teie [Toode] makse nurjus
  • Tegutsege kohe, et säilitada oma [Toote] tellimus
  • Meil ei õnnestunud Teie [Toote] makset töödelda
  • Teie [Toote] makse ei õnnestunud
  • Teie [Toote] makse lükati tagasi
  • Oh-oh! Teie makse [Toote] eest ebaõnnestus
  • Arveldusprobleem – värskendage arvelduse üksikasju
spotify maksehoiatuse e-kirja näide

Kümme maksehoiatuse e-posti malli näidet

1. Maksehoiatuse eelne e-kiri

2. Peamine lühike maksehoiatuse e-kiri

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. Peamine pikk maksehoiatuse e-kiri

4. Vabas vormis maksehoiatuse e-kiri

5. Isikupärastatud maksehoiatuse e-kiri

6. Kaotuste vältimise e-kiri

7. Maksehoiatuse e-kirja seeria – e-kiri #1

8. Maksehoiatuse e-kirja seeria – järelmeil #2

9. Maksehoiatuse e-kirja seeria – järelmeil #3

10. Maksehoiatuse e-kirja seeria – viimase hoiatuse e-kiri #4

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions about dunning emails

Why are dunning emails important?

Many business owners feel uncomfortable when they have to send out dunning emails to their customers. However, since most failed payments typically happen by accident (e.g., due to credit card expiry), dunning emails can genuinely be efficient in helping businesses recover failed payments and reduce involuntary churn.

How many dunning emails should I send?

As transactional emails can often get overlooked, sending a single dunning email is one of the biggest mistakes you can make. If you want to recover more revenue from failed payments, consider sending out a series of emails instead of a single message. It’s recommended to send at least three follow-up emails for a month, each with a slightly different text.

Should I send pre-dunning emails?

Since technologies like credit card retries have come into use, many failed payments can be automatically handled without your team ever needing to bother your customers with pre-dunning messages. In that case, pre-dunning emails are not only providing zero-value but can also be irritating for your customers and, therefore, should be avoided.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo