Mis on agendi sedeli ulatus?
Tavaliselt näevad väikeettevõtetes infot kõik agendid. Suurtes korporatsioonides on jällegi liiga palju salajast infot. Agendi sedeli ulatuse tööriist aitab defineerida, milliseid sedeleid ja infot agendid näevad. Igale agendile määratakse sedeli ulatus. Mõned agendid näevad kõike, mõned vaid seda infot , mis on neile määratud. Admin saab määrata, millisele osakonnale on agendil juurdepääs.
Expert’s note
Agendi sedeli ulatus võimaldab administraatoril defineerida, milliseid sedeleid ja infot agendid näevad vastavalt ettevõtte suurusele ja konfidentsiaalsusele. Admin saab määrata, millisele osakonnale on agendil juurdepääs.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.