Agendi sedeli ulatus

Mis on agendi sedeli ulatus?

Tavaliselt näevad väikeettevõtetes infot kõik agendid. Suurtes korporatsioonides on jällegi liiga palju salajast infot. Agendi sedeli ulatuse tööriist aitab defineerida, milliseid sedeleid ja infot agendid näevad. Igale agendile määratakse sedeli ulatus. Mõned agendid näevad kõike, mõned vaid seda infot , mis on neile määratud. Admin saab määrata, millisele osakonnale on agendil juurdepääs.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on agendi sedeli ulatus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sedeli ulatus määrab, millist sedelit agent näeb. Kui on tegu väikese ettevõttega näeb agent tavaliselt kogu informatsiooni. Suuremates ettevõtetes käivad asjad vastupidiselt ning osa infot võib olla konfidentsiaalne. Kasutades sedeli katvuse tööriista saate määrata, millist informatsiooni ja sedeleid teie agendid näevad. Tänu sellele funktsioonile on agentidel erineva juurdepääsuga päringute ulatused. Administraator otsustab, millisele osakonnale on agendil juurdepääs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas kontrollida agendi sedeli ulatust LiveAgent`is?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sedeli ulatust saab kontrollida admin või omanik (isegi siis, kui neid ei lisata konkreetsele osakonnale) minnes ‘Konfiguratsioonid’, seejärel klikkides ‘Osakonnad’.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas seadistada LiveAgent`is agendi sedeli ulatust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selleks, et seada üles agendi sedeli ulatust, minge ‘Konfiguratsioon’, seejärel klikkige ‘Osakonnad’ või otse ‘Redigeeri Agenti’ aknas klikkides Sedel, Vestlused ja Ühendused. ‘Agendi’ volitustega kasutajad saavad vaadata ning vastata päringutele mitte ainult osakondades, kuhu nad on lisatud. Administraatorid näevad kogu osakonda isegi, kui nad pole sinna lisatud. Sarnaselt omanikega, selle vahega, et viimastel on võimalus otse vestlust alustada või helistada osakonda, kuhu nad ei kuulu. ” } }] }

KKK

Mis on agendi sedeli ulatus?

Sedeli ulatus määrab, millist sedelit agent näeb. Kui on tegu väikeettevõttega näeb agent tavaliselt kogu infot. Suurtes ettevõtetes käivad asjad vastupidiselt, osa informatsiooni võib olla konfidentsiaalne. Kasutades sedeli katvuse tööriista saate määrata, millist informatsiooni ja sedeleid teie agendid näevad. Tänu sellele funktsioonile on agentidel erineva juurdepääsuga päringute ulatused. Administraator otsustab, millisele osakonnale on agendil juurdepääs.

Kuidas kontrollida agendi sedeli ulatust LiveAgent`is?

Agendi sedeli ulatust saavad kontrollida administraator või omanik (isegi siis, kui neid ei lisata osakonnale) minnes ‘Konfiguratsioonid’, seejärel klikkides ‘Osakonnad’.

Kuidas seadistada LiveAgent`is agendi sedeli ulatust?

Selleks, et seada üles agendi sedeli ulatust, minge ‘Konfiguratsioon’, seejärel klikkige ‘Osakonnad’ või otse ‘Redigeeri Agenti’ klikkides Sedel, Vestlused ja Ühendused. ‘Agendi’ volitustega kasutajad saavad vaadata ning vastata päringutele mitte ainult osakondades, kuhu nad on lisatud. Administraatorid näevad osakonda isegi siis, kui nad pole sinna lisatud. Sarnaselt omanikega, selle vahega, et viimastel on võimalus otse vestlust alustada või helistada osakonda, kuhu nad ei kuulu.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo