Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tugiteenuste automatiseerimine

Olete väsinud sellest, et kaotate aega üleliigsetele igapäevastele tugiteenustega seonduvatele ülesannetele?

Need korduvad protsessid kulutavad teie agentide aega ja ka ettevõtte ressursse.

Kas teadsite…

86% ostjatest on valmis maksma rohkem hea kliendikogemuse eest.

Seetõttu on oluline vähendada korduvaid ülesandeid automatiseerimise abil, et luua tõhus ja tulemuslik klienditeenindus.

Mis on tugiteenuste automatiseerimine?

Tugiteenuste automatiseerimine on tehisintellekti või tarkvara poolt pakutav klienditeenindus, mis automatiseerib peamiselt töövoogude juhtimise protsessi. Näiteks võimaldavad automatiseerimise reeglid teie tugiteenuse agentidel keskenduda olulisematele ülesannetele. Selle tulemusena saab klienditeeninduse automatiseerimine suurendada teie töötajate tootlikkust ja samal ajal tugevdada kliendisuhteid.

Tugiteenuste automatiseerimise hüved

Suurenenud kliendirahulolu

Ettevõtted saavad üldjuhul suurendada oma tootlikkust ja keskenduda erilist abi vajavatele klientidele, automatiseerides üleliigseid igapäevaseid ülesandeid. Selle tulemusena on reageerimisaeg parem ja kliendid on rahulolevamad. 

Töötajate tootlikkuse parandamine

Klienditoe automatiseerimine võimaldab teie agentidel olla olemas ja keskenduda olulistele igapäevastele ülesannetele. Kvaliteetne klienditoe automatiseerimise tarkvara võimaldab teil jaotada kliendipäringuid vastavalt teie vajadustele, mis lõppkokkuvõttes parandab teie äriprotsesse. Kasutajatoe funktsioonid, nagu reeglid ja aruanded, aitavad kaasa piletite lahendamisele kulutatava aja ja tootlikkuse parenemisele ja seda ilma pideva järelevalveta.

Kulutate vähem raha

Tugiteenuste automatiseerimine võib säästa mitte ainult teie brändi aega, vaid ka raha. Tänu protsesside automatiseerimisele ei pea te palkama lisatöötajaid. Selle asemel saate luua süsteemi automatiseerimise ja teenida vähemate kulutustega rohkem kasumit.

Kuidas seadistada tugiteenuste automatiseerimist?

Tugiteenuste automatiseerimise seadistamiseks on vaja tõhusat ja tulemuslikku kasutajatoe automatiseerimise tööriista. Loomulikult sõltub valitud tööriist teie ettevõtte eelistustest ja vajadustest. Näiteks kui teil on kõnekeskus, siis oleks mõistlik otsida tugiteenuste automatiseerimise jaoks tööriista, millel on sellised automatiseeritud funktsioonid nagu automaatne tagasihelistamine, IVR, kõnesuunamised jne.

Kui aga otsite täielikku toe automatiseerimise lahendust, on õigeks valikuks teie ettevõtte jaoks kasutajatoe tarkvara, näiteks LiveAgent. Kasutajatoe tarkvara on klienditeenindussüsteem, mis jälgib klientide päringuid mitmel platvormil, koostab aruandeid, automatiseerib korduvaid ebavajalikke ülesandeid/protsesse ja palju muud. Lisaks on LiveAgent kasutajatoesüsteem, mis pakub erinevaid tellimuspakette, sõltuvalt teie ettevõtte eesmärkidest.

Enne kasutajatoe lahenduse valimist peaksite siiski kaaluma, kas süsteem pakub kasulikke automaatiseerimise funktsioone. Siin on mõned LiveAgent’i automatiseerimisfunktsioonid;

Ajareeglid

Ajareeglid on kasutajatoe automatiseerimise funktsioon, mis käivitub aja saabudes ja mitte tegevuse põhiselt. Näiteks võib teie ettevõte määrata ajareegli, mis saadab 48 tunni möödudes meeldetuletava e-kirja.

Reeglid

LiveAgent pakub ka funktsiooni reeglid, mis võimaldab teie kaubamärgil automatiseerida selliseid protsesse nagu piletite lahendamine, piletite ülekandmine, siltide lisamine ja palju muud.

IVR

Interaktiivne kõnevastus on automatiseeritud telefonisüsteem, mis kogub ja annab klientidele teavet. Süsteem suhtleb helistajatega ja seejärel teostab sobiva/nõutud tegevuse. Näiteks võib see olla;

  • kliendi ühendamine sobiva osakonnaga
  • tagasihelistamise pakkumine, kui järjekord on liiga pikk

Selle tulemusena saab teie ettevõte parandada reageerimisaega ja vähendada kõnesuunamisi, automatiseerides lihtsalt kõnetoe protsessi. 

Automaatne tagasihelistamine

Automaatne tagasikutsumine on üks kõnekeskuse funktsioonidest, mis võimaldab teie klientidel taotleda tagasikutsumist, kui järjekord on liiga pikk ja ei ole vabu agente. Selle tulemusel saate vältida klientide pettumust, luua sujuvat agentide töövoogu ja parandada üldist kliendikogemust.

Piletite automaatne jaotamine

Automaatne piletite jaotamine on funktsioon, mis tagab, et iga teie klienditeenindaja saaks optimaalse koormuse piletitaotlusi. Optimaalne piletikoormus on ettevõtteti erinev. LiveAgent võimaldab teil määrata oma meeskonnale optimaalse, eelistatud piletikoormuse nelja erineva marsruutimisvaliku abil: keskmine või maksimaalne kasutus, teavita kõiki ja juhuslik määramine.

Kõik need funktsioonid võimaldavad teil automatiseerida üleliigseid tugiprotsesse.

Kuidas saab LiveAgent’i siseselt seadistada tugiteenuste automatiseerimise funktsioone?

LiveAgent’i reeglite konfiguratsiooniaknas saate määrata määramisreeglid ja teavitamisreeglid vaid mõne minutiga. Vaadake meie põhjalikku veebijuhendit, et rohkem teada saada. 

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Kui teil on probleeme LiveAgent’i automatiseerimise funktsioonide seadistamisega, võtke abi saamiseks julgelt ühendust meie klienditoega.

Tugiteenuste automatiseerimise täiustamine

Näpunäited:

Automatiseerige e-kirjade edastamist

Kvaliteetne klienditeenindussüsteem võib automaatselt edastada kõik teie e-kirjad ühele platvormile, kus see neid sorteerib. Seega tulevad kõik kliendipäringud ühte kohta. Lisaks on süsteemil hulk funktsioone, mis võimaldavad teie agentidel vaadata kõiki kliendi andmeid otse pileti CRM’ist. Lisaks saate seadistada e-kirjade saatmise piletite hindamiseks, nii saate kohe tagasisidet.

Looge piletite haldamist

Korraldamata kliendipäringud võivad olla kahjulikud igale kaubamärgile. Korralik kasutajatoe süsteem, mis sisaldab automatiseerimise funktsioone, võimaldab teil luua silte, mis võivad teie agentidele kiiresti pakkuda suurepärast piletite korraldust. Lisaks sellele mängivad sildid suurt rolli tugiteenuste automatiseerimise protsesside seadistamisel. Näiteks kui teie puletil on silt URGENT, saate määrata reegli, mis seab need päringud automaatselt prioriteediks teie agentide jaoks.

Ärge automatiseerige üle

Kõige tähtsam nõuanne, kuidas parandada oma toetuse automatiseerimist, on mitte liialdada. Kui püüate vähendada inimese sekkumist, et luua täielikult automatiseeritud äri, võib liiga palju automatiseerimist olla kontraproduktiivne. Ärge mõistke meid valesti, automatiseeritud töövood võivad kõrvaldada korduvaid ülesandeid ja seega parandada kliendipäringute lahendamise aega. Kuid kliendid ei taha siiski kogu aeg robotitega rääkida. Veenduge alati, et mõtlete kõigepealt oma klientidele ja automatiseerite ainult oma niši jaoks mõistlikke ja kasulikke protsesse. 

Avastage rohkem

LiveAgent Product Tour

Are you ready to automate repetitive support processes?

LiveAgent is help desk software that automates, tracks, and reports. Try out all the features and improve your customer service immediately.

14-DAY FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on tugiteenuste automatiseerimine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tugiteenuste automatiseerimine on tehisintellekti või tarkvara poolt pakutav klienditeenindus, mis automatiseerib peamiselt töövoogude juhtimise protsessi. Lisaks võimaldab klienditeeninduse automatiseerimine kasutajatoe agentidel keskenduda tähtsamatele ülesannetele, parandades nii produktiivsust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on tugiteenuste automatiseerimise hüved?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tugiteenuste automatiseerimise hüvede hulka kuuluvad klientide suurem rahulolu, töötajate tootlikkuse paranemine ja kulutõhusus. ” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas seadistada tugiteenuste automatiseerimist?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Toetuse automatiseerimiseks on vaja tõhusat ja tulemuslikku kasutajatoe lahendust, näiteks kasutajatoe tarkvara, mis mitte ainult ei automatiseeri, vaid annab ka aruandeid ja jälgib kliendipäringuid. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas parandada oma toetuse automatiseerimist?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Meie esmaseks nõuandeks sellele, kuidas parandada oma toetuse automatiseerimist, on mitte liialdada. Kui püüate vähendada inimese sekkumist, et luua täielikult automatiseeritud äri, võib liiga palju automatiseerimist olla kontraproduktiivne. Ärge mõistke meid valesti, automatiseeritud töövood võivad kõrvaldada korduvaid ülesandeid ja seega parandada kliendipäringute lahendamise aega. Kuid kliendid ei taha siiski kogu aeg robotitega rääkida. Veenduge alati, et mõtlete kõigepealt oma klientidele ja automatiseerite ainult oma niši jaoks mõistlikke ja kasulikke protsesse. ” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo