Zoiper integration
Partner website
Uurige Rohkem
Partner Privacy Policy
Zoiper Privaatsuspoliitikaga
Mis on Zoiper?
Zoiper on softphone rakendus, mis võib olla suurepärane universaalne rakendus helistamiseks. Funktsioonide komplekt on igas saadaolevas plaanis erinev. Tasuta versioon pakub üldist, kuid suurepärast funktsionaalsust. Tasuline plaan pakub lisavõimalusi, nagu HD-kõned ja krüpteerimine. Kolmas võimalus on kohandatud lahendus, kus kasutaja saab valida kujunduse ja saadaoleva funktsioonikomplekti.
Kuidas Zoiperit kasutada?
Zoiper on usaldusväärne tarkvartelefoni rakendus, mida saab kasutada kliendikõnede haldamiseks. Veelgi parem, tänu lihtsale juurutamisele ja integreerimisele LiveAgentiga, saab seda kasutada oma peamise tarkvaratelefoni rakendusena. See töötab suurepäraselt LiveAgenti kõnekeskusega ja funktsioonidega nagu IVR, piiramatud kõnesalvestised, sisekõned ja palju muud.
Millised on Zoiperi eelised?
- Kiire juurutamine
- Lihtne integreerida
- Ideaalne funktsionaalsus
- Lihtne kasutada ja integreerida
Kuidas integreerida Zoiper LiveAgentiga?
See on imelihtne. Alustamiseks pole vaja muud, kui alla laadida Zoiper ja ühendada oma VoIP-teenuse number LiveAgentiga. Kui olete Zoiperi seadistamisega alustanud, peate oma VoIP-numbriga looma LiveAgentis uue seadme.
- Avage Seadistamine > kõne > Seadmed ja looge uus SIP-telefon. Lisage oma VoIP-teenuse number ja nimetage telefoni nii, nagu soovite. Kui olete selle seadme salvestanud, näete uuel ekraanil oma sisselogimisandmeid.
- Zoiperi seadistamise ajal teil võimalus ühendada oma VoIP-konto. Kasutage mandaate eelmisest sammust. Esitage sisselogimisandmed vormingus kasutaja@host ja seejärel sisestage oma parool.
- Ongi kõik, ühendasite edukalt oma Zoiperi tarkvara LiveAgentiga. Nüüd saate hakata oma LiveAgenti kõnekeskuses klientide kõnesid vastu võtma ja käsitlema.
Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently Asked Questions
Mis on Zoiper?
Zoiper on pehme tarkvaratelefoni rakendus, mis on saadaval tasuta versioonina koos põhifunktsioonidega ja tasulise versioonina koos lisafunktsioonidega. Olenemata valitud plaanist on Zoiperit lihtne paigaldada, rakendada ja kasutada. Rakendus pakub suurepärast ja hõlpsasti kasutatavat liidest ning usaldusväärset helistamisfunktsiooni.
Kuidas Zoiperit kasutada?
Zoiperit saab kasutada spetsiaalse tarkvararakendusena teie LiveAgenti kõnekeskuse toiteks. See töötab hästi LiveAgenti kõnekeskuse funktsioonide komplektiga ja pakub head kvaliteeti, mis võimaldab agentidel klientidelt saabuvaid kõnesid hõlpsasti käsitleda.
Millised on Zoiperi kasutamise eelised?
Zoiperit on väga lihtne paigaldada ja rakendada, mistõttu on see üks kiireima juurutusajaga tarkvaratelefone. Kasutuslihtsusele aitavad kaasa ka kaunis liides ja suurepärased konfiguratsiooni seadistused, mis võimaldavad teil sättida kõne kvaliteeti.
Kuidas integreerida Zoiper LiveAgentiga?
Kui teil on VoIP-number, saate lihtsalt LiveAgentis uue seadme luua, mis seda numbrit kasutab. Seejärel peate integreerimise lõpetamiseks sisestama üksikasjad Zoiperis uude kontosse koos esitatud üksikasjadega.
LiveAgent pakub mitmekülgset tööriistariba, sealhulgas kommunikatsiooniteenuseid ja tarkvarade integreerimisvõimalusi, et aidata projektide haldamisel ja paremat klienditeenindust pakkuda. Zazzle kasutajad saavad registreeruda LiveAgenti juhtpaneelis ning võimalus on kokku leppida üks-ühele kõne LiveAgenti esindajaga. Zapier aga pakub tarkvaralahendusi, mis ühendavad rakendusi ja automatiseerivad töövood. Klienditeenindusele on võimalik saata e-kirju või sotsiaalmeedia sõnumeid. Telefoni teel klienditeenindust ei pakuta.
LiveAgenti paljude funktsioonide abil saate tagada suurepärase kliendikogemuse. Lisaks saate Kopano seadistada LiveAgentiga integreerimiseks, et saada veel rohkem eeliseid. Kopano ONE on isehostitav meili- ja kalendrilahendus, mida saab kasutada kõigil seadmetel, ning lisaks on saadaval ka videokonverentsi tarkvara. Kopano lihtsasti kasutatav meiliserveri lahendus aitab rahuldada väikeettevõtete vajadusi.
LiveAgent on klienditoe tarkvara ettevõtetele, mis pakub mitmekülgseid funktsioone ja võimalusi. Ettevõte pakub partnerprogrammi, veebiseminare, kulude kalkulaatorit ja müügimeeste tuge. LiveAgent lubab hea klienditeeninduse ning üks-ühele kõnesid ettevõtetele. VoIP.ms LiveAgent pakub klienditoe teenust, registreerides antakse sisselogimisandmed ja saadetakse installimisjuhised. Ettevõtte veebileht kasutab küpsiseid ja pakub kontakivorme ning reaalajas vestlust. Voyced LiveAgent on funktsionaalne e-posti haldussüsteem, mis integreerub erinevate lahendustega. Ettevõttel on partnerprogramm, klientide arvustused ja õpetused.