• Mallid
  • Piiratud sisu e-posti mallid

Piiratud sisu e-posti mallid

Sissetuleva turundustegevuse vormid on väärtusliku sisu loomine, mis meelitab kasutajaid Teie ettevõttesse ja julgustab neid tegema soovitud toiminguid, näiteks ostma või tellima teenust. Mõnel juhul võib olla väärtuslik piirata juurdepääsu teatud saidi sisule, lootes luua uusi müügivihjeid või täiendavaid andmeid. Sellist sisu nimetatakse piiratud sisuks või esmaklassiliseks sisuks.

Exponease piiratud aruanne
Exponease piiratud aruanne

Mis on piiratud sisu?

Piiratud sisu universaalset määratlust ei ole, kuid vaatame lühidalt selle peamisi omadusi. Kõik sisu, millele pääseb juurde alles pärast seda, kui olete midagi andnud, näiteks e-posti aadress, on märgistatud kui piiratud sisu. Kõige tavalisem teave, mida küsitakse inimestelt, kes soovivad juurdepääsu piiratud sisule, on nende e-posti aadress, kuigi muud strateegiad hõlmavad telefoninumbri küsimist, meeldimist või sotsiaalmeedia jälgimist või postituste jagamist erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel.

Piiratud sisu eesmärk on potentsiaalsete klientide kontaktandmete hankimisega müügivihjeid genereerida. Potentsiaalsed kliendid on inimesed, kes on pärast Google’i otsingu tegemist Teie saiti külastanud või Teie ettevõtte välistest saitidest (nt sotsiaalmeedia jne) leidnud.

Piiratud sisu näide võib olla blogi postitus, mis on vabalt juurdepääsetav ja annab väärtuslikku teavet. Kui aga lugeja soovib lugeda rohkem Teie artikleid või pääseda juurde täiendavale sisule (nt kontrollnimekirjale), peab ta selle kättesaamiseks andma Teile e-posti aadressi. Sellisena võib suletud sisu juhtida asjakohast müügivihjete genereerimist, kuna kasutajad, kelle andmeid Te hangite, on Teie ettevõttest ja selle pakutavast juba huvitatud.

Mis on piiratud sisu? - App - Uploads - 2020 - 12 - Screenshot 2020 12 09 At 10.22.03.png
The Economist palub oma lugejatel artikli lugemise jätkamiseks tellimuse eest tasuda või registreerida tasuta konto

Piiratud sisu e-kirjade teemaread 

  • Siin on Teie soovitud [e-raamat/valge raamat]!
  • Suurepärane sisu ootab Teid, nagu lubatud
  • Vaadake meie videost näpunäiteid [valupunkti] lahendamiseks
  • Hostime reaalajas videot ja Te olete kutsutud vaatama
  • Tere tulemast [ettevõtte nimi] kursusele [teemast]
  • Täname, et registreerusite meie [igapäevaste/iganädalaste/igakuiste] meilide saamiseks [teema] kohta

Piiratud sisu e-posti mallid

Piiratud sisu e-posti mall 1 – sisu allalaadimine


Hi [name],

Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.

We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.

Please find the attached documents at the bottom of this email.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…


Hello [name],

You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.

The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].

Check out our website for more videos related to the subject of [topic].

[More videos]

Thanks for watching!
[Company]

Piiratud sisu e-posti mall 3 – e-posti müük


Dear [name],

Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].

We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].

You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:

Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…

We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.

Best,
The [company] team

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

Frequently asked questions

Kui suur osa minu sisust peaks olema piiratud?

See sõltub Teie turundusstrateegia eesmärkidest, kuid ei ole soovitatav muuta kogu sisu piiratuks. Seda seetõttu, et peate esmalt potentsiaalsetele müügivihjetele pakkuma piisavalt, et nad oleksid valmis oma e-posti aadresse pakkuma. Aga kui palju sisu peaks olema vabalt juurdepääsetav, sõltub sellest, kas Teie eesmärgid on rohkem suunatud müügivihjete loomisele või pigem brändi nähtavusele ja SEO-le.

Millised on näited piiratud sisust?

Ülaltoodud mallid on juba hõlmanud e-kirja seeriaid, e-raamatuid ja valgeid pabereid, aga ka erinevat videosisu, nagu veebiseminarid ja dokumentaalfilmid. Lisaks neile võite pakkuda järgmist sorti piiratud sisu:

  • Sisu täiendamine – juurdepääs lisamaterjalile
  • Demod/prooviversioonid – periood toote või teenuse tasuta testimiseks
  • Arvutustabeli mallid – säästke kasutajate aega, pakkudes täidetavaid malle
  • Dokumentide töötlemine ja failide pühkimine – näiteks pardaletuleku mall

Kas ma saan suletud sisu eest tasu võtta?

Definitsiooni kohaselt ei ole piiratud sisu midagi, mis nõuab maksmist. Pigem pakute seda teatud materjalidele juurdepääsu saamiseks vastutasuks soovitud toimingu (nt e-posti aadressi) täitmise eest. Saate kasutajatelt sisu eest tasu küsida, kuid see tähendaks, et see on tasuline sisu, mis on veel üks sissetuleva turunduse vorm ja täiesti erinev strateegia kui piiratud sisu pakkumine.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo