Piiratud sisu e-posti mallid - väärtusliku sisu loomine, mis nõuab kasutajatelt e-posti aadressi vastutasuks juurdepääsu saamisele. Selline sisu võib külastajaid muuta müügivihjete genereerimiseks ning suurendada huvi teie ettevõtte vastu. Tekstis antakse nõuandeid e-posti mallide ja turunduskampaaniate kohta ning on ka näidise-kirjade malle.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Sissetuleva turundustegevuse vormid on väärtusliku sisu loomine, mis meelitab kasutajaid Teie ettevõttesse ja julgustab neid tegema soovitud toiminguid, näiteks ostma või tellima teenust. Mõnel juhul võib olla väärtuslik piirata juurdepääsu teatud saidi sisule, lootes luua uusi müügivihjeid või täiendavaid andmeid. Sellist sisu nimetatakse piiratud sisuks või esmaklassiliseks sisuks.
Piiratud sisu universaalset määratlust ei ole, kuid vaatame lühidalt selle peamisi omadusi. Kõik sisu, millele pääseb juurde alles pärast seda, kui olete midagi andnud, näiteks e-posti aadress, on märgistatud kui piiratud sisu. Kõige tavalisem teave, mida küsitakse inimestelt, kes soovivad juurdepääsu piiratud sisule, on nende e-posti aadress, kuigi muud strateegiad hõlmavad telefoninumbri küsimist, meeldimist või sotsiaalmeedia jälgimist või postituste jagamist erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel.
Piiratud sisu eesmärk on potentsiaalsete klientide kontaktandmete hankimisega müügivihjeid genereerida. Potentsiaalsed kliendid on inimesed, kes on pärast Google’i otsingu tegemist Teie saiti külastanud või Teie ettevõtte välistest saitidest (nt sotsiaalmeedia jne) leidnud.
Piiratud sisu näide võib olla blogi postitus, mis on vabalt juurdepääsetav ja annab väärtuslikku teavet. Kui aga lugeja soovib lugeda rohkem Teie artikleid või pääseda juurde täiendavale sisule (nt kontrollnimekirjale), peab ta selle kättesaamiseks andma Teile e-posti aadressi. Sellisena võib suletud sisu juhtida asjakohast müügivihjete genereerimist, kuna kasutajad, kelle andmeid Te hangite, on Teie ettevõttest ja selle pakutavast juba huvitatud.
Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.
We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.
Please find the attached documents at the bottom of this email.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…
You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.
The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].
Check out our website for more videos related to the subject of [topic].
[More videos]
Thanks for watching!
[Company]
Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].
We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].
You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:
Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…
We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.
Best,
The [company] team
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.
Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel