Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Piiratud sisu e-posti mallid

Piiratud sisu e-posti mallid

Sissetuleva turundustegevuse vormid on väärtusliku sisu loomine, mis meelitab kasutajaid Teie ettevõttesse ja julgustab neid tegema soovitud toiminguid, näiteks ostma või tellima teenust. Mõnel juhul võib olla väärtuslik piirata juurdepääsu teatud saidi sisule, lootes luua uusi müügivihjeid või täiendavaid andmeid. Sellist sisu nimetatakse piiratud sisuks või esmaklassiliseks sisuks.

Exponease piiratud aruanne
Exponease piiratud aruanne

Mis on piiratud sisu?

Piiratud sisu universaalset määratlust ei ole, kuid vaatame lühidalt selle peamisi omadusi. Kõik sisu, millele pääseb juurde alles pärast seda, kui olete midagi andnud, näiteks e-posti aadress, on märgistatud kui piiratud sisu. Kõige tavalisem teave, mida küsitakse inimestelt, kes soovivad juurdepääsu piiratud sisule, on nende e-posti aadress, kuigi muud strateegiad hõlmavad telefoninumbri küsimist, meeldimist või sotsiaalmeedia jälgimist või postituste jagamist erinevatel sotsiaalmeedia platvormidel.

Piiratud sisu eesmärk on potentsiaalsete klientide kontaktandmete hankimisega müügivihjeid genereerida. Potentsiaalsed kliendid on inimesed, kes on pärast Google’i otsingu tegemist Teie saiti külastanud või Teie ettevõtte välistest saitidest (nt sotsiaalmeedia jne) leidnud.

Piiratud sisu näide võib olla blogi postitus, mis on vabalt juurdepääsetav ja annab väärtuslikku teavet. Kui aga lugeja soovib lugeda rohkem Teie artikleid või pääseda juurde täiendavale sisule (nt kontrollnimekirjale), peab ta selle kättesaamiseks andma Teile e-posti aadressi. Sellisena võib suletud sisu juhtida asjakohast müügivihjete genereerimist, kuna kasutajad, kelle andmeid Te hangite, on Teie ettevõttest ja selle pakutavast juba huvitatud.

Piiratud sisu e-posti mallid
The Economist palub oma lugejatel artikli lugemise jätkamiseks tellimuse eest tasuda või registreerida tasuta konto

Piiratud sisu e-kirjade teemaread 

  • Siin on Teie soovitud [e-raamat/valge raamat]!
  • Suurepärane sisu ootab Teid, nagu lubatud
  • Vaadake meie videost näpunäiteid [valupunkti] lahendamiseks
  • Hostime reaalajas videot ja Te olete kutsutud vaatama
  • Tere tulemast [ettevõtte nimi] kursusele [teemast]
  • Täname, et registreerusite meie [igapäevaste/iganädalaste/igakuiste] meilide saamiseks [teema] kohta

Piiratud sisu e-posti mallid

Piiratud sisu e-posti mall 1 – sisu allalaadimine

Piiratud sisu e-posti mall 3 – e-posti müük

Korduma kippuvad küsimused 

Kui suur osa minu sisust peaks olema piiratud?

See sõltub Teie turundusstrateegia eesmärkidest, kuid ei ole soovitatav muuta kogu sisu piiratuks. Seda seetõttu, et peate esmalt potentsiaalsetele müügivihjetele pakkuma piisavalt, et nad oleksid valmis oma e-posti aadresse pakkuma. Aga kui palju sisu peaks olema vabalt juurdepääsetav, sõltub sellest, kas Teie eesmärgid on rohkem suunatud müügivihjete loomisele või pigem brändi nähtavusele ja SEO-le.

Millised on näited piiratud sisust?

Ülaltoodud mallid on juba hõlmanud e-kirja seeriaid, e-raamatuid ja valgeid pabereid, aga ka erinevat videosisu, nagu veebiseminarid ja dokumentaalfilmid. Lisaks neile võite pakkuda järgmist sorti piiratud sisu:

  • Sisu täiendamine – juurdepääs lisamaterjalile
  • Demod/prooviversioonid – periood toote või teenuse tasuta testimiseks
  • Arvutustabeli mallid – säästke kasutajate aega, pakkudes täidetavaid malle
  • Dokumentide töötlemine ja failide pühkimine – näiteks pardaletuleku mall

Kas ma saan suletud sisu eest tasu võtta?

Definitsiooni kohaselt ei ole piiratud sisu midagi, mis nõuab maksmist. Pigem pakute seda teatud materjalidele juurdepääsu saamiseks vastutasuks soovitud toimingu (nt e-posti aadressi) täitmise eest. Saate kasutajatelt sisu eest tasu küsida, kuid see tähendaks, et see on tasuline sisu, mis on veel üks sissetuleva turunduse vorm ja täiesti erinev strateegia kui piiratud sisu pakkumine.

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo