Tasuta Prooviperiood

Kõnekeskuse mallid

Vaatamata digitaalsete suhtluskanalite kiirele kasvule on telefonitugi endiselt üks eelistatumaid võimalusi, kuidas tarbijad brändidega ühendust saavad. Tegelikult moodustavad telefonid endiselt 68% kõigist klienditoe interaktsioonidest. Sellest hoolimata mõjutab kõnekeskuse agendi kasutatud keel klientidega suhtlemisel tohutut mõju klientide emotsioonidele, suhtluse üldisele kogemusele ja klientide arusaamale Teie brändi. Allpool on mõned etiketinõuanded ja kõnekeskuse mallid, mida tugiagendid saavad kasutada vestluse õigeks alustamiseks ja lõpetamiseks, ootele panemiseks, kliendikõnede edastamiseks või rahulolematute helistajatega tegelemiseks.

Põhilised kõnekeskuse etiketi näpunäited

  • Helistajat tervitades tutvustage kindlasti ennast ja ettevõtet;
  • Rakendage aktiivse kuulamise tehnikaid, et saada paremini aru helistaja vajadustest ja tagada tõhusam suhtlus;
  • Säilitage kogu vestluse vältel professionaalne toon isegi raskete klientidega tegelemisel;
  • Kohandage oma suhtlusstiili helistajaga, et luua temaga suurem suhtlus ja usaldus;
  • Vältige negatiivset keelekasutust ja hoidke vestlus positiivsena, keskendudes sellele, kuidas saate helistaja probleemi potentsiaalselt lahendada.
  • Teavitage helistajat, et teda suunatakse, ja selgitage, miks see on tema huvides;
  • Küsige helistajalt, kas on õige neid ootele panna, ja tänage teda kannatlikkuse eest;
  • Vältige ettekirjutatud tekste kui on sobilik et vestlus jääks loomulikuks ja vältida robotlikuna kõlamist.
  • Kõne lõpetamisel tänage kindlasti helistajat, et ta Teie ettevõttega ühendust võttis, ja lisage viisakas kõne lõpetamise avaldus.
Kõnesalvestused - ajalugu

Kõnekeskuse mall – Avafraasid

Kõnekeskuse mall – Täiendava info pärimine

Kõnekeskuse mall – Helistaja ootele panemine

Kõnekeskuse mall – Kõne edastamine

Kõnekeskuse mall – Vihaste helistajate käsitlemine

Kõnekeskuse mall – Lõpufraas

Korduma kippuvad küsimused

Mis on kõnekeskuse kvaliteedi tagamine?

Kõnekeskuse kvaliteedi tagamine on protseduur, mille käigus jälgitakse telefonikõnesid tagamaks, et kõnekeskus või selle esindajad täidavad oodatud teenust.

Miks on kõnekeskuse kvaliteedi tagamine oluline?

Kõnekeskuse kvaliteedi tagamine on oluline, sest Teie töötajate kõne võib Teie mainet tõsta või rikkuda. Kui nad räägivad klientidega lohakalt, peegeldab see Teie ettevõtet ja võite kaotada kliente.

Milline on parim kõnekeskuse CV vorming?

Kõnekeskuse CV parim vorming on kronoloogiline, mis sisaldab nii haridust kui ka töökogemust. CV peaks olema puhas, hästi organiseeritud ja kergesti loetav.

Ready to test our call center templates?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Miks on kõnekeskuse kvaliteedi tagamine oluline?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse kvaliteedi tagamine on oluline, sest Teie töötajate kõne võib Teie mainet tõsta või rikkuda. Kui nad räägivad klientidega lohakalt, peegeldab see Teie ettevõtet ja võite kaotada kliente.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kõnekeskuse kvaliteedi tagamine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse kvaliteedi tagamine on protseduur, mille käigus jälgitakse telefonikõnesid tagamaks, et kõnekeskus või selle esindajad täidavad oodatud teenust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Milline on parim kõnekeskuse CV vorming?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse CV parim vorming on kronoloogiline, mis sisaldab nii haridust kui ka töökogemust. CV peaks olema puhas, hästi organiseeritud ja kergesti loetav.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo