Tasuta Prooviperiood

Värisemispuhver

Mis on värisemispuhver?

Värisemispuhver on VoIP kõnede häälepakettide haldamise moodus. Kui protsess töötab sujuvalt on VoIP liiklus sujuv. Enamik VoIP helistajaid ei märka värinapuhvreid. Vahel on värinapuhvril probleeme tänu võrgu ülekoormusele. Kasutades värinapuhvrit on see suurepärane moodus parandada oma kõne kvaliteeti VoIP kõnede ajal. TTehes kõnesid VoIP värisemispuhvriga tähedan, et teie audio kvaliteet on palju kõrgem.

Mida värisemispuhver teeb?

Parim viis värinapuhvri funktsioonide selgitamiseks on näite kasutamine. Kui teil on VoIP-kõne, teisendatakse teie vestlus väikesteks andmete seeriateks, mida nimetatakse "pakettideks". Kui need paketid kõne teise otsa jõuavad, komplekteeritakse need uuesti õigesse järjekorda.

Nüüd kujutage ette, et teie kõne sisaldas 100 andmepaketti. Kui pakett 90 jõudis kohale enne paketti 10 on vestlus korrast ära ja segadusseajav. Kujutage ette, kui keeruline on mõista teist inimest, kui tema sõnad on vales järjekorras! Kui esineb liigne värin on korrektne kliendiga reaalajas suhtlemine võimatu.

Sellist tüüpi probleemi ennetamiseks kasutab värisemispuhver aja viivitamise funkstiooni. Selline viivitus võimaldab kõigil VoIP pakettidel saabuda ja need korralikult enne kuulmist organiseerida. Süsteem salvestab paketid ajutuselt, et neid saaks organiseerida. Alustage esmalt vaikimisi värisemispuhvri seadistamisega ja vaadake, kas see lahendab probleemi. Kui probleem jätkub küsige oma võrguadministraatorilt nõuandeid.

Kuna võrgu ülekoormus varieerub päeva jooksul palju saate suurt kasu kohandatavast värisemispuhvrist. Kohandatav värisemispuhver suudab organiseerida teie andmed erinevatel viisidel, et vältida puhverdamise detaile.

All-in-one communication platform

LiveAgent offers virtual call center that works with VoIP phone system.

Try it out

Kus on värisemispuhver vajalik?

Värisemispuhvrit kasutatakse VoIP süsteemide audio kvaliteedi parandamiseks. On mõned spetsiifilised olukorras, kus on loogiline värisemispuhvrit kasutada. Enne suhtluskvaliteedi parandamist oma VoIP teenusepakkuja vahetamist kasutage neid nippe.

  • Võrgu ülekoormus

Kui mitmed kasutajad ja seadmed kasutavad sama internetiühendust võib võrguga probleeme tekkida. Sellises olukorras suudab värisemispuhver audio kvaliteeti võimendada. Kui teil on aja jooksul kehv internetiühendus võite oma internetiteenust uuendada. Saate jälgida oma käesoleva võrgu tingimusi kasutades tasuta tööriista nagu speedtest.net. See tasuta tööriist mõõdab teie alla laadimise ja üleslaadimise kiirusi ja teisi faktoreid.

LiveAgent’i poolel kasutatakse agendi ülekandekiirust vaid siis, kui teie poolt valitud  VoIP pakkuja saavutab ühenduse meie serveritega. Rohkema info saamiseks järgige seda linki.

  • Võrgu latentsus

Võrgu latentsust kirjeldatakse ka kui viivitust, mis võib põhjustada pakettide kadu ja värinat. Parima jõudluse saavutamiseks peaks teie maksimaalne latentsusaeg olema 150 millisekundit, kuid madalam on VoIP latentsusaja osas veelgi parem.

  • Videokonverentsid

Videokonverentsi sessioon võtab märkimisväärselt ülekandekiirusest ära. Selle tulemusena võib isegi väiksem võrgu ülekoormus teie videot häirida. Küsige oma videokonverentsi pakkujalt, kas neil on värisemispuhvri lahendus. Isegi kõige imelisem HD videokonverentsi lahendus võib ülekoormatud interneti all kannatada.  

  • Häälekvaliteedi probleemid

Kui märkasite, et teie allalaadimise kiirused on testimise ajal aeglased, võib värisemispuhvri kasutamine aidata teil parandada kehva hääle kvaliteeti. Lisaks on see kasulik ebavajaliku ülekandekiiruse kasutuse vältimiseks (nt. videote voogedastus), kui teete video- ja konverentskõnesid.

On samuti oluline märkida, et kehval kõne kvaliteedil on ka teisi põhjuseid. Näiteks võib helikvaliteet kannatada, kui kasutate juhtmevaba ühendust. Sellisel juhul võib internetikaabli kasutamine muuta teie videokõned ja üldise hääle kvaliteedi palju paremaks.

Completely browser-based video calling

Benefit from both chats and calls with LiveAgent's video call feature

Learn more

Kuidas värisemispuhvrit üles seada?

Värisemispuhvri paika panemine on enamasti üsna lihtne. Alustage oma VoIP pakkujaga kontakteerumisest ja paluge neil värisemispuhver sisselülitada. Paljudel juhtudest suudab VoIP pakkuja tegeleda tehniliste detailidega teie eest.

Mõnedel juhtudest võib värisemispuhvri funktsiooni sisselülitamiseks vaja teha mõned lisasammud. Näiteks, võib teie ettevõttel vaja nõuda juurdepääsu oma VoIP võrgustikele. Kui paljud inimesed teie ettevõttes kasutavad VoIP teenust kõnede tegemiseks, on ametliku taotluse tehemine oma võrguadministraatorile hea mõte. Värisemispuhvri esmakordne ülesseadmine võib lühiajaliselt põhjustada teistele kasutajatele kehva internetiühendust.

Provide a fantastic call center experience using VoIP services

LiveAgent offers over 50 integrations with a leading VoIP providers.

Learn more

KKK

Mis on värisemispuhver?

Värisemispuhver on moodus, kuidas ennetada hakkivat audiot ja parandada VoIP kõnede kvaliteeti. Värisemispuhvri tehnoloogia töötab lisades minimaalse viivituse, teie sissetulevate kõnede häälepaketidele ja väljuva hääle pakettidele. Kasutades seda tehnoloogiat väldite pakettide kadumise probleeme. Pange tähele, et värisemispuhver tuleb mitmes erinevas vormis nagu staatilised värisemispuhvrid ja dünaamilised värisemispuhvrid. Probleemide vältimisel hoidke värisemine vastuvõetaval tasemel (nt. 30 millisekundit). VoIP kodukasutajad võivad aktsepteeritavat värinat tolereerida üle 30 millisekundi, kui nende internetiühenduse maksumus peab eelarvesse mahtuma.

Mida värisemispuhver teeb?

Värisemispuhver ennetab teie audiokõnede pakettide kadumist. Iga osa teie vestluse audiovoost salvestatakse puhvris lühidalt. Selle tulemusena konkreetsed pakettide saabumisajad ei mõjuta teie helikvaliteeti. Selle tehnoloogiaga võib paketi kaotamine segada teie vestlust. Võite teostada värisemise andmete analüüsi, et parandada VoIP kõnede sooritust.

Kus on värisemispuhvrit vaja?

Teie võrguadministraator võib soovitada värisemispuhvri kasutamist erinevatel tasemetel. Näiteks kui teil ei pruugi olla võimalust kasutada internetikaablit. Sellisel juhul võib teie audio kvaliteet kannatada, kui teie WiFi signaal on nõrk. Kasutades värisemispuhvrit saate vältida kvaliteedi alanemise probleeme. Kui teised inimesed kasutavad teiega reaalajas suhtlemise ajal video voogedastust võib värinapuhvri kasutamine aidta. Värinapuhver saab aidata teil säilitada kõne kvaliteeti, kui võrgu sooritus aja jooksul varieerub.

Kuidas värisemispuhvrit luua?

On mõned moodused, kuidas saate kasutada värinapuhvri mehhanismi probleemide vältimiseks. Kui töötate ettevõttes võite paluda kaastöötajatel loobuda tööajal põhiliste värinaallikate kasutamisest nagu intermetimängud, videote voodegastus ja muud suured andmete allalaadimised. Järgmisena võtke ühendust oma võrguadministraatoriga ja rääkige neile oma häälekvaliteedi probleemidest kõnede ajal. Kui võrguadmin mõistab teie olukorda saate võite soovitada värinapuhvri funktsiooni kasutamist.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo