Mis on pileti jälgija?
Sageli soovite näha pileti arengut, kuigi see võib olla määratud konkreetsele agendile või osakonnale. See võib juhtuda mitmetes olukordades, nt kui pileti on loonud VIP-klient või kui sellele vastab uus töötaja ja te lihtsalt soovite tal silma peal hoida.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab pileti jälgija?
Pileti jälgija on isik, kes jälgib konkreetse pileti arengut, kuid ei vastuta selle eest. Ta saab teate, kui toimub mõni uuendus, näiteks piletile vastamine või oleku muutus.
Miks peaksite kasutama pileti jälgimist?
Pileti jägijat tasub kasutada siis, kui pilet on loodud näiteks VIP-kliendi poolt või kui on vaja kontrollida, kas uus töötaja saab piletitega hästi hakkama või on lihtsalt vaja kontrollida konkreetset piletit.
Kas LiveAgent pakub pileti jälgimise võimalust?
LiveAgent pakub pileti jälgimise võimalust. Konkreetse pileti saab siduda konkreetse agendi või kogu osakonnaga.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.