Mis on pileti jälgija?
Sageli soovite näha pileti arengut, kuigi see võib olla määratud konkreetsele agendile või osakonnale. See võib juhtuda mitmetes olukordades, nt kui pileti on loonud VIP-klient või kui sellele vastab uus töötaja ja te lihtsalt soovite tal silma peal hoida.

Frequently Asked Questions
Mida tähendab pileti jälgija?
Pileti jälgija on isik, kes jälgib konkreetse pileti arengut, kuid ei vastuta selle eest. Ta saab teate, kui toimub mõni uuendus, näiteks piletile vastamine või oleku muutus.
Miks peaksite kasutama pileti jälgimist?
Pileti jägijat tasub kasutada siis, kui pilet on loodud näiteks VIP-kliendi poolt või kui on vaja kontrollida, kas uus töötaja saab piletitega hästi hakkama või on lihtsalt vaja kontrollida konkreetset piletit.
Kas LiveAgent pakub pileti jälgimise võimalust?
LiveAgent pakub pileti jälgimise võimalust. Konkreetse pileti saab siduda konkreetse agendi või kogu osakonnaga.
Expert note
Pileti jälgija võimaldab jälgida konkreetse pileti arengut ilma vastutustundeta. Kasulik VIP-klientide või uute töötajate piletite jälgimiseks.

Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
Piletisüsteemide tarkvara aitab ettevõtetel jälgida ja lahendada klientide päringuid, parandades reageerimisaega ja klientide rahulolu. LiveAgent pakub mitmeid lisafunktsioone.