Mis on CRON töö?
Cron tööd aitavad teil ajastada ja käivitada teatud ülesandeid teie serveris. Cron töid kasutatakse taustal töötavate ülesannete automatiseerimiseks, nt. veebirakendustes nagu LiveAgent. Cron on Unix`il põhinevates op.süsteemides (Mac OS, Linux, FreeOSBD jne) ajapõhine ülesannete või tööülesannete organiseerija. Neid ajastatud töid või ülesandeid nimetatakse Cron töödeks. On erinevaid olukordi, kus online äpps võib tavapäraseks töötamiseks vajada teatud toiminguid. Näiteks teie e-mailide hulgi saatmine või andmete toomine.
Süntaks
Siin on lihtne cron töö:
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently Asked Questions
Mis on CRON tööd?
Cron Job on käsklus, mida kasutatakse tulevikus teostavate tööde ajakavastamiseks. Kõige sagedamini kasutatakse seda perioodiliselt teostavate ülesannete ajakavastamiseks nagu näiteks teavitused igal Esmaspäeval kell 12.00.
Milleks CRON töid kasutatakse?
Cron tõid saate kasutada, kui teil on olemas veebileht, mille kontodel on aegumise kuupäevad. Seejärel saab Croni programmeerida konto andmeid automaatselt deaktiveerima või kustutama. Funktsioonideks võib olla ka e-kirjade massiline saatmine. Saate kasutada ka Cron töid oma veebilehe sisu kontrollimiseks. Seejärel võimaldab Cron Jobs leida katkiseid linke.
Saate CRON töid LiveAgent`is üles seada?
Croni töid saab LiveAgent`is üles seada. Selleks avage Cron Tasks töölaud ja klikkige "Cron Task". Seejärel määrake cron tööintervall ja kopeerige Cron töö URL. Sisestage väljale "URL ühendamiseks": http://www.example.com/scripts/jobs.php Järgmisena valige cron tööde sagedus. Pärast "Loo Cron töö" klikkimist on kõik seadistatud.
Expert’s note
CRON töö on oluline automatiseerimisvahend ettevõtetele, mille abil saab ajastada taustal töötavaid ülesandeid ning säästa aega ja ressursse.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.