Partner
Mis on Socialbakers?
Socialbakers on tehisintellektil põhinev turundusettevõte, mis keskendub sotsiaalmeediale. Nad pakuvad turunduskomplekti, mis sisaldab mitmeid võimsaid tööriistu sotsiaalmeedia haldamiseks.
Nende hulka kuuluvad Analüütika konkurentsivõimeliste ülevaadete ja võrdlusuuringute jaoks, Koostaja – avaldamistööriist, Reklaamide haldamine sotsiaalmeedias, Konkreetsete kaubamärkidega seotud vestluste kuulamine ja Professionaalsed konsultatsiooniteenused.
Kuidas Socialbakersit kasutada?
Socialbakersi integreerimine LiveAgenti suudab teid aidata sotsiaalmeedia haldamisel, vastamisel ja piletisüsteemiga. Teie Socialbakersi kogukonna platvorm jälgib teie sotsiaalmeediat, nagu Facebook ja Twitter, ning eraldab kogu olulise teabe.
Pärast integreerimist LiveAgentiga luuakse Socialbakersis kasutajakonto. Seejärel saab selle kasutaja määrata suhtluseks. Iga kord, kui Socialbakersis luuakse probleem või päring, saab selle LiveAgentis määrata valitud agendile.
LiveAgenti klienditoe tarkvara võib täiendada kõiki Teie kliendisuhtlusi ühtsest kontaktikeskusest. Looge meie sotsiaalmeedia funktsioonide abil paremaid kliendisuhteid ja parandage kliendirahulolu.
LiveAgenti sotsiaalmeedia piletisüsteemi funktsioonid võimaldavad teil hallata suhtlust Facebookist, Instagramist ja Twitterist ühes mitmekanalilises piletisüsteemis. Sotsiaalmeedia sõnumeid, kommentaare, postitusi ja vestlussõnumeid saab hallata LiveAgentist ning te ei pea enam rakendusi vahetama.
Mis on Socialbakersi integratsiooni hüved?
- Jälgige oma sotsiaalmeedia kontosid
- Piletisüsteem korrapärastab kommentaare, sõnumeid, mainimis ja muud
- Kõik on ühes mugavas juhtpaneelis
- Vastake koheselt läbi piletisüsteemi
- Suurendage töövoogu
Kuidas integreerida Socialbakers LiveAgentiga?
Järgige allolevat juhendit ja uurige, kuidas integreerida Socialbakers LiveAgentiga. Pange tähele, et täielikele seadetele juurdepääsu saamiseks ja LiveAgentiga integreerimisprotsessi lõpuleviimiseks peab teil olema tasuline Socialbakersi plaan.
- Avage oma Socialbakersi konto ja lisage oma LiveAgenti mandaatidega uus kasutaja. See tagab, et kogu LiveAgenti jaoks mõeldud suhtlus jõuab piletisüsteemi. Juhtpaneelil olles vajutage profiilipildi kõrval olevale noolele üleval paremas nurgas ning seejärel vajutage Settings. Leidke Kasutajad ja Lisa uus kasutaja oma LiveAgenti mandaatidega.
- Nüüd minge Settings > Task Automation ja seadistage reegel LiveAgent kasutaja jaoks Socialbakersis. Iga kord, kui mainitakse Teie ettevõtte nime või muud valitud fraasi, ekspordib Socialbakers pileti LiveAgenti.



Integreerimine on nüüd lõppenud ja näete sotsiaalmeedia kommentaare LiveAgentis. Vaadake LiveAgenti sotsiaalmeedia funktsioone, et näha, kuidas neid edasi kasutada, või vaadake meie videotuuri, et saada täielik ülevaade LiveAgenti funktsioonidest.
Frequently asked questions
Mis on Socialbakers?
Socialbakers on sotsiaalmeedia turundusplatvorm, mis aitab Teil mõista oma publikut, luua sobivat sisu ja lõppkokkuvõttes täiendada kaasamist.
Mis on Socialbakersi LiveAgenti integreerimise hüved?
Eelised: parem töövoog, võimalus vastata klienditoe süsteemist ning korrastatud piletid, kommentaarid ja mainimised
Kuidas integreerida Socialbakers LiveAgentiga?
Looge SocialBakersis uus kasutaja LiveAgenti mandaatidega. Looge reegel LiveAgenti kasutajale ülesannete automatiseerimisel. Ongi kõik.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.