Klaviyo integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Klaviyo?
Klaviyo on e-kaubandusele keskenduv meiliturunduse automatiseerimise tööriist. See tööriist aitab ettevõtetel pakkuda isiklikumaid kogemusi e-posti, SMS-ide, rakendusesiseste märguannete ja veebi kaudu.
Kuidas seda kasutada?
Klaviyo aitab Teil hallata oma kliendibaasi, kliente kuulata ja kohandada kogemusi konkreetsetele vaatajaskondadele vastavalt Teie vajadustele. Seda tehakse mitmesuguste funktsioonide ja tööriistade kaudu.
Dünaamilised vormid ja isikupärastamine
Klaviyo vormide koostaja võimaldab Teil koguda rohkem teavet oma kliendibaasi kohta ja laiendada oma meililoendit. Teil ei pea isegi olema kodeerimisoskust.
Segmenteerimine
Saate sihtida kliente mis tahes sündmuse, profiili, mõõdiku, asukoha või kuupäeva alusel. Kasutage kliendigruppide loomiseks segmenteerimist.
Andmeteadus
Tarkvara prognoosib automaatselt olulist analüüsi, nagu klientide kadumise määr, kliendi eluaegne väärtus ja sooline ennustus.
Automatiseerimine
Klaviyo voogude koostaja võimaldab Teil automatiseerida oma suhtlust eelmääratud mallide abil, mida saate veelgi isikupärastada ja sihtida oma kliendibaasi teatud osasse.
Hüved
- Kontaktide automaatne import/eksport Klaviyo ja LiveAgent vahel
- Uuendage kontakte otse LiveAgentist
- Lisage inimesi tellimusse LiveAgenti piletitest
- Aitab koguda rohkem tellijaid vastavalt sissetulevate piletite arvule
- Kõik on ühes mugavas kohas – LiveAgenti juhtpaneelil, nii et Te ei pea tööriistade vahel vahetama
Frequently Asked Questions
Mis on Klaviyo?
Klaviyo on ettevõte, mis aitab ettevõtetel müüki suurendada, pakkudes platvormi, kus nad saavad luua e-posti ja SoMe turunduskampaaniaid alates 2012. aastast.
Kuidas integreerida Klaviyo LiveAgentiga?
Logige sisse oma LiveAgenti > vajutage Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid. Otsige üles Klaviyo > aktiveerige pistikprogramm > sisestage API-võti Klaviyo'st.
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval. Trello on projektijuhtimise tööriist, mis pakub visuaalseid tahvleid projektide organiseerimiseks. Zapieri integratsioon võimaldab lihtsasti ühendada Trello ja LiveAgenti, parandades töövoogu ja ülesannete haldamist.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimistunnused e-postile. Veebileht kasutab küpsiseid ja privaatsuse ja küpsiste poliitika saab leida veebisaidilt.
Tekstis kirjeldatakse erinevaid tarkvara ja teenuseid, mis aitavad ettevõtetel oma kliendikogemust ja ülesmüüki parandada. LiveAgent pakub klientidele suunatud tarkvara ja teenuseid, nagu ka turvalisuse, privaatsuse ja küpsiste poliitikat. Jira Service Management pakub tasuta funktsioone, mis sobivad hästi väiksematele ettevõtetele ning Axialys on hea valik kõnekeskuse ühendamiseks VoIP teenuse pakkujana. Edukaks ülesmüügiks on oluline luua usaldus kliendibaasi ja pakkuda neile stiimuleid ning proaktiivne klienditeenindus ja parem üldine kliendikogemus aitavad ettevõtte edu saavutada. Jira Service Managementi teadmusbaas on hästi tasakaalustatud ja seda on lihtne hallata.
Tekst käsitleb LiveAgent tarkvara ning selle võimalusi klientide ülesannete automatiseerimiseks ja parema teeninduse pakkumiseks. Lisaks antakse nõuandeid personaalsete ja professionaalsete e-kirjade koostamiseks ning tutvustatakse integreeritud turunduskampaaniate võimalust. LiveAgent keskkond võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadressi ning ka sendmail ja sendy marsruutimistarkvara integreerimist. Tekst annab ülevaate ka teenuse registreerumise ja prooviperioodi võimalustest.