Partner
Mis on Google Sheets?
Google Sheets on Google Docsi kontoripaketis olev arvutustabeliprogramm. See on tasuta ning brauseripõhine, nii et igaüks saab seda kasutada isiklikeks või ettevõtte vajadusteks.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage Google Sheetsi kaustadesse lisatud uute arvutustabelite jälgimiseks. Samuti saate ise luua lehti nullist või kasutades malle, lisada tekste, üles laadida lehti või leida neid LiveAgenti integreerimise kaudu.
Hüved
- Jälgige uusi lehti oma juhtpaneelilt
- Looge, liitke, laadige üles või jagage lehti LiveAgentist
Kuidas integreerida Google Sheets LiveAgenti Zapieri abil
Zapier on teenus, mis on loodud kahe rakenduse integreerimiseks päästiku ja toimingu kaudu. Saate Zapieri kaudu integreerida Google Sheetsi LiveAgenti. Pole tarvis koodi kirjutamise oskuseid.
Kui Teil puudub Zapieri konto, looge see siin. Edasi minge LiveAgenti ja Google Sheetsi integratsioonide lehele.

Kerige alla ja liikuge sektsioonile nimega Ühendage LiveAgent + Google Sheets minutitega. Valige sektsioonist oma käivitaja ja toiming. Valida on mitmete võimaluste vahel.
Näitena toome Teieni Google Sheetsi käivitaja Uus või Uuendatud Arvutustabeli Rida koos LiveAgenti toiminguga Loo Vestlus. Selle integreerimise abil saate agente oma lehtede uute muudatustega kursis hoida. Kui olete integratsioonide nimekirjast valikud teinudm, vajutage jätkamiseks sinisele Ühenda nupule.

Logige oma Google Sheetsi kontole ja jätkake käivitaja seadistamisega

Saate testida käivitajat enne integreerimise lõpetamist. Soovitame seda Teil teha, kuid võite ka selle sammu vahele jätta.

Nüüd tuleb seadistada LiveAgenti toiming. Meie näite puhul oli tarvis täita väljad vestluse kohta, mille LiveAgent loob, kui on tekkinud uus või uuendatud leht.

Kui olete valmis, testige integratsiooni. Võite vaadata ka oma e-posti pileteid ja otsida uusi sõnumeid uuenduste või uute lehtede kohta.

Oletegi valmis! Nautige oma uut integratsiooni.


Rohkemate integratsioonide loomisel pöörduge julgelt selle juhendi juurde tagasi
Frequently asked questions
Milleks Google'i arvutustabeleid kasutatakse?
Google'i arvutustabeleid kasutatakse peamiselt andmete või mis tahes teabe korrastamiseks ja analüüsimiseks.
Mis on Google'i arvutustabelite LiveAgenti integreerimise hüved?
- pole vaja platvorme vahetada
- saage teavet uute Google'i arvutustabelite kohta
- looge/jagage Google'i arvutustabeleid LiveAgentist
The use of customized fields in support tickets can improve customer service by allowing for quick and personalized assistance. LiveAgent is a highly praised tool for customer communication and has helped businesses increase customer satisfaction and sales. The platform offers numerous integrations and a cost-effective solution for handling support requests from various channels. Overall, LiveAgent is a valuable tool for improving customer support and communication.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi nagu VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamine jne. Samuti pakub see sisemist teadmusbaasi ning on saadaval partnerprogramm. LiveAgenti kasutamine võimaldab parandada klienditeenindust ja tugevdada kliendisuhteid. Lisaks on olemas kõnekeskuse kontrollnimekiri ning võimalus kasutada sissetulevat kõnekeskust. Üksikasjalikud juhised on saadaval tasuta prooviversioonis.
Tekstis räägitakse erinevatest turundusviisidest, nagu meiliturundus, mängustamine klienditeeninduses ja sedelisüsteem ning kuidas need võivad aidata ettevõtte kliendisuhetel ja mainel. Oluline on ka keskenduda konkurentsianalüüsile, et tuua esile oma eripära ja valida visuaalset identiteeti. Lisaks selgitatakse, mis on bränd ja kuidas seda ehitada, samuti jagatakse infot klienditoe ja klienditeeninduse järjekorra haldamise ning märkmete kasutamise kohta. Meiliturundus on oluline suhtlusviis ja selleks on olemas ärimeili mallid, mis võimaldavad kiiresti kohandada sõnumeid vastavalt ettevõtte vajadustele.
Google’i kasutajatoe kontaktid
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvaralahendusi, sealhulgas iseteenindustarkvara, kõnekeskuse tarkvara, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldamise süsteemi. Ettevõte pakub ka VoIP telefonisüsteeme. LiveAgenti veebisait sisaldab müügiekspertide kontakte, turvapoliitikat, privaatsuspoliitikat ja GDPR-i. LiveAgent pakub ka üks-ühele demosid, et avastada, kuidas nende programm ettevõtte jaoks kasulik olla võib.