Mis on parooli valideerija?
Parooli valideerija otsustab, kas pakutud parool on kasutamiseks aktsepteeritav. Parooli vastuvõetavuse kindlakstegemiseks viib valideerija läbi mitmeid kontrolle, veendumaks, et see vastab minimaalsetele pikkusnõuetele, sisaldab erinevaid tähemärke või pole seda varem kasutatud. Paroolide valideerijad saavad ka kindlaks teha, kas pakutud parool leiti andmete rikkumiste ja lekete seast.
Kuidas parooli valideerijad toimivad?
Paroolide valideerijatel on sisseehitatud pettusekaitse seadistus, mis määratleb miinimumtaseme, millele parool peab enne aktsepteerimist vastama. See tase võib olla minimaalne märkide arv, tähemärkide sort või nende kombinatsioon.
Üldiselt visualiseerivad paroolide valideerijad parooli sisestades selle tugevust. Kõik paroolid algavad nõrgana (punane värv) ja kui kasutaja lisab rohkem tähemärke või rohkem pikkusi, muutub parool lõpuks tugevaks (roheliseks).
Mida teeb LiveAgenti parooli valideerija?
LiveAgenti parooli valideerija ei lase teil valida nõrka parooli. See sunnib teid kasutama parooli, mis on tugev ja mida pole varem kasutatud. Kui valite nõrga parooli, näete veateadet, mis palub Teil parooli kvaliteeti parandada ja annab soovitusi, kuidas seda teha.
LiveAgenti parooli valideerija annab Teile ka teada, kas pakutud parool on lekkinud või seotud andmete rikkumisega.
Mis on tugev parool?
Et luua tugevat parooli, tagage et parool:
- Omaks vähemalt 8-15 tähemärki
- Sisaldaks vähemalt ühte suurtähte ja ühe väiketähte
- Sisaldaks vähemalt ühte numbrit
- Sisaldaks vähemalt ühte erimärki (näiteks: @!? =]
Kuidas on parooli valideerija kasulik?
Parooli valideerija on kasulik, kuna see tagab parooli tugevuse ning väiksema tõenäosuse, et keegi selle ära arvab või ohtu seab. Pidage meeles, et tugev parool hoiab Teie andmeid turvaliselt ja takistab häkkeritel tundliku teabe varastamist. Kaitses oma teavet ja omades kõigil veebisaitidel ainulaadseid, tugevaid paroole, tagate, et:
- Häkkerid ei varasta Teie identiteeti
- Krediitkaardi ja panga informatsioon on turvaline
- Teie teisi kontosid ei seata ohtu
- Häkkeride ei tee väljapressimisi
- Te ei sea oma perekonda, tööandjat või kliente ohtu
Kuidas pidada meeles keerulisi paroole?
Tugevad paroolid on sageli juhuslikud tähemärgid ja numbrid, mistõttu on neid raske meelde jätta. Paroolide paberile või telefoni märkmetele kirjutamine võib olla ahvatlev. Siiski pole see soovitatav. Näiteks võite paberitüki kergesti kaotada või keegi saab selle oma kätte. Sama kehtib ka paroolide telefoni kirjutamise kohta. Nii nagu arvuteid, saab ka telefone häkkida. Kui Teie telefon on valedes kätes, võivad kaalul olla Teie identiteet ja pangakonto.
Parim viis keeruliste paroolide salvestamiseks on kasutada paroolihaldureid. Paroolihaldurid on tasulised tarkvararakendused, kuhu saab salvestada paroole, krediitkaardinumbreid ja muud tundlikku teavet. Neid kaitseb põhiparool, mis peab olema tugev ja kordumatu, ja peaksite suutma meelde jätta.
Mõned paroolihaldamise rakenduste näited:
- LastPass
- Keeper
- Dashlane
- 1Password
- PasswordBoss
- NordPass by NordVPN
Google pakub samuti tasuta paroolihaldurit, mis ühtlasi toob Teie paroolidest välja need, mida on varasemalt andmerikkumistest leitud.
Want a secure help desk for you and your customers? Look no further!
Mida teha, kui kahtlustan pahatahtlikku tegevust või kahtlustan, et minu LiveAgenti konto on ohus?
Kui kahtlustate, et Teie LiveAgenti konto on ohtu seatud, on parim viis edasi liikumiseks oma konto turvalisus üle vaadata, mida saate teha LiveAgenti parooli auditilogis. Seejärel saate kindlaks teha, kas häkker lukustas ühe Teie agendi oma kontolt. Järgmine samm on nõuda kõigilt kasutajatelt paroolide muutmist ja tagada, et kõigil oleks kaheastmeline autentimine.
Mis on parooli auditilogi?
LiveAgenti parooli auditilogi salvestab kõik Teie kasutajate tehtud parooli muudatused. Administraatorid ja konto omanikud näevad iga agendi parooli värskendamise kuupäeva ja kellaaega.
Kust leida LiveAgenti parooli auditilogi?
- Logige sisse LiveAgent portaali
- Vajutage Seadistused
- Vajutage Agendid
- Otsige üles kuues veerg nimega “Parool uuendatud”
Teadmusbaasi ressursid
- LiveAgenti turbepoliitika
- Sisu turbepoliitika
- Üldised kaitse seaded
- Kuidas määratleda paroolinõuded
- IP-de keelamine
Valmis oma kliendituge turvaliseks tegema?
Hoidke oma kliendi andmeid turvalisena paroolide valideerijate, kaheastmelise autentimise ja meie paroolide auditilogiga. Proovige LiveAgenti tasuta 30-päevast prooviperioodi juba täna! Ei vaja krediitkaarti.
Concerned about the security of your customer accounts?
Enhance your security, prevent unauthorized access, and build trust with LiveAgent's Password Validator feature.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.