RSVP e-posti mallid aitavad luua tõhusaid ja huvitavaid kutseid erinevate ürituste jaoks ning suurendada osalejate huvi ja vastuseid. E-kirjades peaks olema avaldaja nimi, asukoht, aeg ja unikaalsed müügipunktid, samuti RSVP CTA. Rikkalik meedia, nagu pildid ja videod, võivad suurendada vastuseid.
Ürituse planeerimine, olgu see siis koha peal või veebis, võtab palju aega ja pingutusi. Peate leidma toimumiskoha (kas füüsilise asukoha või Interneti hosti/platvormi), kinnitama esinejad ja/või eksponendid, koostama ajakava ja looma turundusstrateegia, et jõuda paljude teiste ülesannete hulgas võimalikult paljude inimesteni.
Viimane punkt on eriti oluline, sest on üks asi, mida absoluutselt iga üritus edukaks saamiseks vajab, nimelt külalised. See tähendab, et on ülioluline saata oma publikule hästi läbimõeldud üritusekutse e-kirju, et võimalikult paljud inimesed saadaksid répondez s’il vous plaît (RSVP) või kinnitaksid oma kohalolekut.
RSVP-d peaksid olema osa veebiseminari kinnitusmeilist või muudest kinnitavatest sõnumitest, mis on seotud mis tahes kohapealse või veebisündmusega.
Kutse e-kirjal on mitu elementi, mis aitavad kaasa selle edukusele vastuste saamisel:
The next [company] [weekly/monthly/annual] [conference/webinar] will take place on [date].
With a great list of speakers covering a range of [subject]-related topics, we’re sure that this event will be our most rewarding yet.
There will be presentations that you won’t want to miss from:
Speaker 1
Speaker 2
Speaker 3…
For more information, including a full schedule, visit the dedicated [conference/webinar[ website here [link].
Don’t forget to confirm your attendance in advance in order to receive your [event pass/link to video stream]:
[RSVP]
Best wishes,
The [company] team
As a valued [customer/team member], you are hereby cordially invited to celebrate the [name of the ceremony] awards with us at [location] on [date].
You can expect a great evening with [activity] and [food/drink] besides the awards ceremony itself, so it promises to be an exciting event!
There will be awards for multiple categories in the field of [subject], including:
Awards category 1
Awards category 2
Awards category 3…
For more details about the event, including a full list of nominees and categories, visit the event’s website [link].
We hope to see you there! All you need to do is RSVP by clicking on the button below:
[Confirm your attendance]
Kind regards,
[Name] from [company]
The [company] team has been busy planning our [quarterly/bi-annual/annual] team-building with the hope of making this event our most successful so far!
On [date] at [time] all [department] staff are invited to leave their work for [period] to get to know each other better whilst taking part in some fun activities, such as:
Activity 1
Activity 2
Activity 3…
There will be no formal dress code for the day, so feel free to wear casual clothes for a more comfortable [morning/afternoon/day]. If you have any questions, don’t hesitate to get in touch with us.
We look forward to seeing you there! Just RSVP [link] beforehand so we can accommodate the correct number of attendees.
Best, [company] HR staff
Sign up for our free 14-day trial. No credit card required. All features.
Discover all that LiveAgent has to offer, including a WYSIWYG email template builder.
Lojaalsusprogrammi e-posti mallid
Hoolikalt koostatud püsikliendiprogrammi e-posti mallid võivad hoida klientide säilitamise kõrgel ja vähendada klientide kadumise määra. Avaldage tänu oma klientidele juba täna.
Tellimuse eest tänavad e-kirja mallid
Tervitus e-posti kirjad on olulised klientidega suhete loomisel ning LiveAgenti tarkvaraga seotud funktsioonid võimaldavad erinevaid integratsioone ja tarkvaravariantide kasutamist. E-kirjade mallid on lihtne viis tänusõnumite kiireks ja hõlpsaks kohandamiseks ning uue töötaja tutvustamine klientidele võib tõsta nende tähtsust. Tellimuse eest tänusõnumite saatmine on oluline kliendisuhete hoidmisel ja korduvate ostude soodustamisel. Pealkirja valimisel tuleks olla konkreetne ning näidete hulka kuuluvad "Täname tellimuse eest" ja "Suur tänu teie ostu eest".
Looge müügi-, turundus- ja tehnilise toe osakonnad, et piletite marsruutimine ja vastutuse jaotamine oleks lihtsam. Kiirendage vastuseid eelnevalt määratletud tekstijadadega. Kontaktide & rühmade funktsioon võimaldab kliente segmenteerida huvide, vanuse, rahvuse järgi. Mobiili vestlusaken ja kliendirahulolu küsitlused parandavad kogemust. Aja jälgimine, kõnejärjekord ja IVR funktsioonid suurendavad tõhusust. Kohandage agendi õigusi ja automatiseerige töövoo integratsioonide abil. Tugi ja teenused on saadaval mitmekeelselt ja 24/7. Turvalisus on tagatud mitme meetmega, sealhulgas 2-astmelise tuvastamise ja HTTPS krüpteeringuga. Automatiseerimise funktsioonid hõlmavad sündmuste reegleid ja ajareegleid.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.