Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

RSVP e-posti mallid

Ürituse planeerimine, olgu see siis koha peal või veebis, võtab palju aega ja pingutusi. Peate leidma toimumiskoha (kas füüsilise asukoha või Interneti hosti/platvormi), kinnitama esinejad ja/või eksponendid, koostama ajakava ja looma turundusstrateegia, et jõuda paljude teiste ülesannete hulgas võimalikult paljude inimesteni.

Viimane punkt on eriti oluline, sest on üks asi, mida absoluutselt iga üritus edukaks saamiseks vajab, nimelt külalised. See tähendab, et on ülioluline saata oma publikule hästi läbimõeldud üritusekutse e-kirju, et võimalikult paljud inimesed saadaksid répondez s’il vous plaît (RSVP) või kinnitaksid oma kohalolekut.

Salon Biz RSVP e-posti mall
Salon Biz RSVP e-posti mall

Kuidas luua efektiivne RSVP e-kiri

Kutse e-kirjal on mitu elementi, mis aitavad kaasa selle edukusele vastuste saamisel:

  1. E-posti saatja nimi – kui adressaadid ei tea, kellelt kutse pärineb, siis nad tõenäoliselt ei vasta, seega määrake saatja nimi ettevõtte nimeks või kasutage isikunime ja lisage selle asemel teema nimi.
  2. Päise logo – see võib lugejale meelde tuletada, kellelt sõnum pärineb, kui juhuslikult jääb saatja nimi vahele. Lisaks võib selle esiletoomine oma kutse e-kirjades aidata suurendada bränditeadlikkust.
  3. Brändiidentiteet – ettevõtte ühtsete värvide, fontide, piltide ja stiili (ning päise logo) kasutamine kogu oma suhtluses aitab samuti suurendada teadlikkust ja usaldust, mis võib omakorda suurendada Teie sündmuste pikaajalist investeeringutasuvust, kuna saate palju vastuseid.
  4. Teksti eelvaade – vaatajate tähelepanu köitmiseks kasutage alamteemat.
  5. Jaluse allkiri – lõpetage oma vastuskiri nii, nagu see algas, lisades oma brändi nime, logo ja värvid, samuti lingid Teie veebisaidile ja sotsiaalmeedia profiilid lisavõimalusena veenda adressaate Teie üritusel osalema.
E-posti mallide kohandamine
Kohandage RSVP e-kirja malle LiveAgentis

RSVP e-kirja teemaread 

  • Liituge meiega eelseisval [ettevõttel] [konverentsil/veebiseminaril]!
  • Ära maga maha, vastake meie [teema] sündmusele kohe
  • Kohtumiseni järgmisel [nädalal/kuul] sündmusel [sündmuse nimi]?
  • Kõik räägivad [nimi] auhindadest…
  • Märkige oma kalendrisse [ettevõtte] meeskonna loomise üritus
  • Olete oodatud lõbusale [hommikul/pärastlõunal/päeval] vabale tööle!

RSVP e-posti mallid

RSVP e-posti mall 1 – konverentsi/veebiseminari kutse

RSVP e-posti mall 2 – auhindade ürituse kutse

RSVP e-posti mall 3 – meeskonna ehitamise ürituse kutse

RSVP e-posti mallid – Korduma kippuvad küsimused 

Kui pikk peaks RSVP meil olema?

Allkiri pliiatsiga

Nii nagu enamiku meilitüüpide puhul, peaksid ka sündmuste kutsed olema lühikesed ja armsad, et säilitada lugeja tähelepanu ja huvi. Jõudke sündmuse oluliste üksikasjade juurde, nagu kuupäev, asukoht ja peamised esinejad/eksponendid/tegevused, julgustades inimesi samal ajal osalema. Ärge unustage tegeliku broneeringu tegemiseks lisada kõik olulised üleskutsed tegevusele!

Mida peaks RSVP meil sisaldama?

Kontrollnimekiri

Kuigi RSVP meilide koopia peab olema funktsionaalne, nagu eespool kirjeldatud, peab see olema ka piisavalt huvitav, et veenda adressaate Teie sündmusele vastama. E-kiri peaks sisaldama ka üksikasju selle kohta, kus ja millal see toimub, kirjeldades samal ajal üritusel osalemise eeliseid. Seda saate teha, kui kaalute, mida Teie publik selliselt üritusel otsib. Muutke see piisavalt huvitavaks, et veenda neid osalema, keskendudes unikaalsetele müügipunktidele. Ärge veel kord unustage RSVP CTA-d.

Kas ma peaksin RSVP-meilide jaoks kasutama lihtteksti?

RSVP e-posti mallid

Pilt ütleb tõesti tuhat sõna, eriti kui kirjeldatakse selliseid aspekte nagu põneva sündmuse asukoht ja toimumiskoht. Rikkalik meedia, nagu pildid ja videod, julgustab adressaate vastama rohkem kui ükskõik mida kirjutate, seega on vastus sellele küsimusele sisuliselt kindel “ei”.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required. All features.

Discover all that LiveAgent has to offer, including a WYSIWYG email template builder.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo