Väliselt avaldatud artiklite e-posti mallidest räägime tekstis ning annanäpunäiteid, kuidas kirjutatud sisu enamate inimesteni viia. Samuti selgitame, miks on oluline kasutada tagasilinke oma veebilehele ning jagame erinevaid e-posti mallide näidiseid artiklite edastamiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Suurepärase artikli kirjutamine välise veebisaidi jaoks võtab aega ja vaeva. Veelgi enam, mustandi viimistlemine on alles algus. Seejärel tuleb korrektuur ja selle võimalik edastamine sisutoimetajale kinnitamiseks. Pärast seda tuleb suurim väljakutse: artikli väliselt avaldamine.
Oluline on see, et pärast seda peate julgustama inimesi Teie kirjutatud teksti lugema. Üks parimaid viise selleks on saata väliselt avaldatud artikkel meilis koos väljaande lingiga. Soovitav on sellisesse e-kirja lisada sisu köitev eelvaade, kuna see aitab Teil täisteksti vastu äratada lugeja huvi.
Kui mõni ettevõte või eraisik on Teie poole pöördunud mõttega kirjutada artikkel, mis avaldatakse nende enda veebilehel, blogis, ajakirjas vms, siis olete juba sammu võrra lähemal.. Seda seetõttu, et kirjastaja reklaamib artiklit tõenäoliselt ise. Siiski oleks hea mõte jagada artiklit oma e-posti andmebaasi inimestega. See võib maksimeerida artikli nähtavust, jõudes potentsiaalselt erineva vaatajaskonnani.
Siiski võib juhtuda, et otsustasite artikli kirjutada lihtsalt sellepärast, et Teil oli uskumatu idee, mis tuli kohe paberile (või tänapäeval tõenäolisemalt sülearvutile) kanda. Sellisel juhul peate oma artikli avaldamiseks ikkagi leidma eraisiku või ettevõtte.
Allpool on toodud mõned näited uute artiklite e-posti mallide kohta, et julgustada adressaate lingitud täisteksti lugema ja potentsiaalsete kirjastajate poole pöörduda, kui Teil seda veel pole.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Kuidas tehisintellektiga oma ettevõtte logo ja kuvandit kujundada
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone. Pärast konto paigaldamist saadetakse sisselogimistunnused e-postiga.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel