Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avoxi

Mis on Avoxi?

Avoxi on pilve kommunikatsiooni ja VoIP pakkuja, mis pakub teenuseid kõnekeskustele, hotellidele, tuuride operaatoritele või rahvusvahelistele ettevõtetele. Nende visiooniks on aidata rahvusvahelistel tiimidel efektiivsemalt suhelda ja anda neile kontroll ja paindlikkus oma kommunikatsioonidega seonduvate vajaduste üle.

Avoxi pakub tasuta numbreid paljudest riikidest, samuti kohalikke numbreid. Neil on lai  kogemus paljudes valdkondades, sealhulgas hotellindus,  ametkonnad, mängundus, IT tugi, finants, kindlustus või hankevaldkond.

Avoxi ja LiveAgent on VoIP partnerid. Teil on võimalus kasutada Avoxi`t oma VoIP teenuse pakkujana LiveAgent kasutajatoe tarkvaras.

Kuidas saate Avoxi`t kasutada?

Avoxi saab pakkuda teile VoIP teenuseid interneti teel kõnede tegemiseks. LiveAgent tegeleb kõigi kõnekeskuse ülesannetega ja aitab teil oma kliendisuhteid hallata.

LiveAgent`i tööriistad aitavad hoolitseda kliendisuhtluse eest ja marsruutimine võimaldab teil hallata oma kõnekeskust pilves, parandada suhtluskvaliteeti klientidega ning  tõsta klientide kaasatust.

Kõik see on võimalik tänu teie veebilehtede täiustatud funktsioonidele, milleks on IVR puud, helistamsinupud, kõnede suunamine, videokõned ja piiramatu kõnede salvestamine.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Kas Avoxi lisamine maksab mulle midagi?

Avoxi on eraldiseisev ettevõte ning võtab pakutavate teenuste eest tasu. Siiski on LiveAgent integratsioon koos Avoxi`ga tasuta ning juurdepääsetav ilma lisatasudeta.

Millised on Avoxi kasutamise eelised?

  • Tasuta integratsioon LiveAgent lahendusse
  • Helistage erinevatelt seadmetelt
  • Parandatud klienditeeninduse protsess
  • Usaldusväärne pilve-telefoni lahendus

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!

FREE TRIAL

Kuidas lisada Avoxi LiveAgent`i?

LiveAgent`il on Avoxi olemas, kui sisseehitatud funktsioon, puudub vajadus pluginate ja kolmandate osapoolte lahenduste järele. Funktsioon on juba lisatud teie LiveAgent plaani ainus, mida peate tegema on ühendama oma Avoxi telefoninumbri või numbrid oma LiveAgent`i kontoga. Palun tutvuge allpool oleva juhendiga ja saate teada, kuidas seda teha.

  • Juhul, kui teil puudub Avoxi konto, looge see siin. Avoxi esindaja võtab teiega ühendust, et arutada teile sobivat lahendust. Kui teil on kontole juurdepääs on teil järgmiste sammude jaoks vaja kasutajanime, parooli ja kohandatud telefoninumbrit.
Avoxi koduleht tasuta prooviperioodiga
Loo Avoxi konto
  • Minge oma LiveAgent kontole, seejärel minge  Konfiguratsioon > Kõne > Numbrid. Klikkige oranžil nupul, et luua uus number. Valige teenusepakkujate seast Avoxi.
Avoxi in the list of VoIP providers in LiveAgent configuration
Avoxi in the list of VoIP providers
  • Nüüd tuleb teha kiire konfigureerimine. Sisestage oma kasutajanimi, salasõna ja on Avoxi telefoninumber vastavatele väljadele. Samuti saate valida osakonna kuhu  kõned suunatakse, numbriliidese, kohandatud nime oma Avoxi telefoninumbrile ka võimaluse oma kõnesid salvestada. Kui olete valmis, klikkige Lisa.
Avoxi configuration in LiveAgent configuration
Avoxi configuration

Teie Avoxi number on Liveagent`iga ühendatud ja kasutamiseks valmis.

Kas sooviksite lisada igapäevaseks kasutamiseks rohkem rakendusi? Palun tutvuge meie integratsioonide leheküljega ja saage ühiste töövoogude kohta rohkem teada. Tutvuge kõigi funktsioonide ja tööriistadega, mida LiveAgent pakub või tutvuda meie allpoololeva toodet tutvustava videotuuriga.

LiveAgent Product Tour

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

KKK

Mis on Avoxi?

Avoxi on täiustatud kõnekeskuse funktsioonide ja paindlike hinnaplaanidega pilve kommunikatsiooni ja VoIP teenusepakkuja, kelle teenused sobivad kasutamiseks iga suurusega ettevõtetele. 

Kui palju maksab Avoxi lisamine LiveAgent`i?

Avoxi integratsioon LiveAgenti on juba hinnaplaanis, mingeid lisatasusid selle kasutamise eest ei rakendu. Saate lisada oma Avoxi telefoninumbrid Liveagenti ja oma kõnekeskuse ilma täiendavate makseteta ülesseada. 

Kuidas saan Avoxi Liveagent`i lisada?

Avoxi integreerimiseks LiveAgent`i puudub vajadus, see on juba sisseehitatud. Teil tuleb lihtsalt lisada oma Avoxi number ja konto detailid.

  • Minge Konfiguratsioon > Kõne > Numbrid LiveAgent`is
  • Looge uus number ja valige Avoxi oma VoIP pakkujana
  • Sisestage oma kasutajanimi, parool, number ja muud vajaminevad andmed
  • Klikkige Lisa ja oletegi valmis

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo