Partner
Mis on DID Logic?
DID Logic on enam kui kümme aastat turul olnud suure jõudlusega kliendikeskne VoIP-toodete ja -teenuste pakkuja. Näiteks pakuvad nad kohalikke DID-numbreid rohkem kui 150s riigis, 12 võrgupunkti kogu maailmas ja SIP-kanaleid. LiveAgent on partner DID Logicuga, nii et integratsioon on sujuv ja Te saate täies mahus kasutada oma LiveAgenti kõnekeskust.
Kui palju maksab DID Logicu integreerimine LiveAgenti?
LiveAgent ei küsi lisatasusid DID Logicu VoIP integratsiooni eest. Tuleb siiski meeles pidada, et DID Logic küsib oma teenuste eest eraldi tasu.
Kuidas integreerida DID Logic LiveAgenti?
Pärast VoIP numbri hankimist oma pakkujalt, DID Logicult, tuleb number lihtsalt in LiveAgenti sisestada. Saate sisestada VoIP numbri sektsioonis Seadistamine – Kõne – Numbrid – Loo (+ nupp). Edasi otsite nimekirjast DID Logicu, kuhu sisestate tähtsad mandaadid.
Mis on VoIP hüved?
- ligipääs mitmetelt seadmetelt
- lihtne integratsioon
- kulusäästlik
- funktsiooniderohke
- võimalus kasutada mitut numbrit
- parem produktiivsus
Soovite teada saada rohkem? Heitke pilt allolevale kõnekeskuse tarkvara videole.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free DID Logic integration!
Frequently asked questions
Mis on VoIP number?
VoIP on lühend, mis tähendab Voice over Internet Protocol. VoIP number koosneb mitmest numbrist. Peamine vahe tavatelefonil ja VoIP numbril on see, et VoIP numbriga saab teha ja vastu võtta kõnesid ükskõik millise korralikku internetiühendust omava seadmega.
Mis on DID Logic?
DID Logic on globaalne VoIP pakkuja, mis tegutseb 2007. aastast.
Kui palju maksab DID Logicu integratsioon?
DID Logic VoIP integreerimine LiveAgenti on tasuta.
Sedeli lõim on kommunikatsiooni, märkmete, ajatemplite ja vastuste kogum. Kõik agendid, kellele on määratud sedelid, administraatorid ja omanik, kellel on juurdepääs lõimedele, saavad sellele juurde pääseda LiveAgent`is klienditoe tarkvaras. LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klienditoe ja klienditeeninduse jaoks ning partnerprogrammi. Keskendutakse ka brändi tugevdamisele ja selle loomisele.
LiveAgent on klientidele kättesaadav 24/7 ning pakub mitmeid tarkvarafunktsioone, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ning klienditeeninduse tarkvara. Ettevõte pakub ka partnerluse võimalusi ning neil on mitmeid auhindu ja sertifikaate. Lisaks jagab artikkel üheksa klienditoe parimat tava ettevõtetele, kes soovivad parandada oma klienditoe/teenuse üldist kvaliteeti. Klienditoe parimad tavad hõlmavad õige klienditoe tarkvara valikut, ühte ainukest kontaktpunkti, teenusetaseme lepingute lisamist ning piisava töötajate võimekuse tagamist.
Multisageduslik kakstoonvalimine
Multisageduslik kakstoonvalimine võimaldab teabe edastamist telefoniseadmete ja -vahetuskeskuste vahel helisignaalide abil ning on laialdaselt kasutusel telekommunikatsioonis ja kõnekeskustes. DTMF-signaale kasutatakse numbrite tuvastamiseks ja klientide info töötlemiseks, pakkudes kõrgemat turvalisust. Samuti on see tõhusam klienditeeninduses ja suurendab produktiivsust.
LiveAgent pakub mitmekülgset klienditoe tarkvara, mis sisaldab üle 180 funktsiooni ja 40 integratsiooni ning võimaldab kõiki sidekanaleid haldada ühest jagatud ettevõtte postkastist. Lisaks pakutakse tasuta prooviperioodi ning funktsioone, nagu agendi edetabel ja ülevaade, mis aitavad välja selgitada parimaid ja vähem tõhusaid klienditoe esindajaid. Artikkel jagab kaheksa parimat kliendituge parandavat tava, alates õige tarkvara valikust kuni iseteenindusportaali pakkumiseni.