Otsite alternatiivi Extend'ile?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul Extend tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole
  • ✓ Klienditeenindus 24/7
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Teil on küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Kas otsite alternatiivi oma praegusele klienditoe tarkvarale? LiveAgent pakub teile täiuslikku lahendust teie kasutajatoe jaoks.

Extend on suurepärane, kuid võib-olla soovite proovida midagi muud. Meie klienditoe tarkvara on täis kasulikke tööriistu, funktsioone ja integratsioone. Loe edasi, et rohkem teada saada!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Kõnekeskus on vaid üks osa tervikust.
Muutuge kliendikeskseks koos LiveAgentiga.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Võimas alternatiiv Extend'ile

Viige oma klienditugi järgmisele tasemele õige tarkvara abil.

LiveAgent on kõikehõlmav lahendus, mis toetab suurt hulka suhtluskanaleid, rohkem kui 175 funktsiooni ja üle 40 integratsiooni. Pakkuge tuge e-posti, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, kõnekeskuse või teadmusbaasi kaudu.

Parem klienditeenindus

Klienditugi on iga eduka ettevõtte oluline osa. LiveAgent aitab teie agentidel lihtsustada töökorraldust, suurendada tasuvust ja lihtsalt pakkuda klientidele paremat tuge.

Usaldusväärne piletisüsteem haldab kogu teie suhtlust, et saaksite keskenduda olulisele ja säästa seejuures aega.

Memorable customer experience

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

Suurem produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Palju funktsioone

Üle 175 + funktsiooni, mis muudavad teie tööprotsessi lihtsamaks ja meeldivamaks.

Taskukohased hinnad

LiveAgent pakub mõistliku hinna eest korralikku paketti. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige eraldi funktsioonid enda kasutajatoe seadistamiseks.

Do more customer support for less money

Õiged tööriistad õige hinna eest

Suurepärane klienditoe tarkvara ei pea olema nii kallis. LiveAgent on mõistliku hinnaga klienditoe tarkvara. Pakume teile kolme suurepärast tasulist paketti, mis on täis tööriistu, funktsioone ja integratsioone.

Teil tuleb vaid valida see, mis teile kõige paremini sobib. Vaadake meie pakette ja tutvuge lähemalt.

Olete valmis vahetuseks?

LiveAgent on 2020 ja 2019. aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. LiveAgent’iga olete enda klientidele lähemal ja saate pakkuda kiiremini abi.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted lähevad LiveAgent'ile üle

Tahate meid võrrelda mõne teise tarkvaraga?

Soovite näha, kuidas meid võrreldakse teiste populaarsete kasutajatoe lahendustega? Vaadake meie võrdluslehti ja avastage, mida meil pakkuda on.

    Related Articles to Alternatiiv Extend-ile
    Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

    Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

    Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

    Piletivormiks nimetatakse LiveAgent'is kontaktvormi. Seda kasutatakse kas sisseehitatud vidina või hüpikaknana.

    Piletivorm

    Piletivorm on LiveAgent'i kontaktvorm klientidega suhtlemiseks ja teenuse taotluste esitamiseks. Vormi saab kohandada, et suurendada kliendisuhtlust ja agentide produktiivsust.

    Teavituste mallid võimaldavad teil hiljem kasutatavaid malle ettevalmistada. Sellisel moel saate teie ja teie meeskond palju aega kokku hoida.

    Teavituste mallid

    LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, sealhulgas ajareegleid, SLA-de seadistamist ja teavituste malle. Need aitavad ettevõtetel parandada teenuse kvaliteeti ning automatiseerida teavituste saatmist.

    Reaalajas vestlus on ideaalne viis kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks. Valige kujundus ja manustage vestlus oma veebisaidile LiveAgenti abil juba kohe.

    Vestlusnupp

    LiveAgent pakub mitmekülgseid suhtluskanaleid, sealhulgas reaalajas vestlust, kõnesid, videokõnesid ja kontaktvorme, mis parandavad klienditeenindust, suurendavad müüki ja kliendirahulolu. Vestlusnuppude loomine aitab kiirendada klienditeenindust ja suurendada agentide tõhusust. LiveAgent pakub erinevaid nuppude disaine ja kohandamisvõimalusi, ilma et see mõjutaks veebisaidi kiirust. Lisaks pakub LiveAgent ka tasuta prooviversiooni.

    Kui ilmub uus sedel, siis see ei kuulu kellelegi. Kui avate sedeli, saate määrata seda osakonnale või teatud agendile. Saate üles seada kriteeriumi.

    Määra sedel

    Määra sedeli funktsioon võimaldab suhtlust agendi ja kliendi vahel ilma omanikuta. LiveAgentis saab seda automaatselt seadistada kriteeriumide, reeglite ja tingimuste järgi, mis aitab probleeme vältida.

    Migreerute Teamwork Desk`ilt teisele klienditoe lahendusele? Migreeruge LiveAgent`i tasuta ja tutvuge meie tööriistadega.

    Migreerute TeamWork Desk`ilt?

    LiveAgent on klientide suhtluse vahend, mis kiirendab suhtlust, parandab teenindust, suurendab rahulolu ja müüki. Kasutajad kiidavad selle lihtsat kasutamist ja suurepärast funktsionaalsust.

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    Start Free Trial x