LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent on kiire klienditoe tarkvara, mis aitab ettevõtetel hallata klienditeenindust ja suhtluskanaleid ühest kohast. Tarkvara integreerub erinevate suhtluskanalitega, tagades efektiivse kliendisuhtluse ja suurendades rahulolu.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub laia valikut funktsioone, sealhulgas piletisüsteemi, automatiseerimisreegleid ja reaalajas vestluse võimalust. Tarkvara aitab ettevõtetel hallata klientide päringuid ja taotlusi tõhusalt.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.