Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?
Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.
Otsite osTicketi alternatiivi?
Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.
Tekst annab näpunäiteid ettevõtte e-kirja professionaalseks alustamiseks, tutvustab erinevaid tervitusmalle ja kutsub tellima uudiskirja. Klienditeeninduse küsitluste eesmärk on saada rohkem infot klientide rahulolust ning ettevõtte võimalustest tõsta klienditeeninduse taset. Saab levitada e-maili, uudiskirja, vestluse või sotsiaalmeedia kaudu.
LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme. Platvorm pakub mitmeid suhtluskanaleid nagu vestlused, kõned, videokõned, kontaktivormid, foorumid ja sotsiaalmeedia platvormid ning on GDPR-i vastav. Alustage TASUTA prooviperioodiga.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.