Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küllalt Teie kasutajatoe tarkvarast?

Avastage miks LiveAgent on parim CallHubi alterntiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi CallHubile?

Kas vajate püsiva hinna eest spetsiaalset kõnekeskust? LiveAgent pakub Teile võimalust seadistada oma virtuaalne kõnekeskus ja pakkuda klientidele tuge lihtsalt ja tõhusalt.

Proovige LiveAgenti tasuta juba täna, et näha kõiki suurepäraseid tööriistu ja funktsioone saadaval ühe hinna eest.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Ärge piirake end vaid kõnedega.
Minge mitmekanaliliseks. Koos LiveAgentiga.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

CallHub vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent CallHub
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
CallHub ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
CallHub ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust Kõikehõlmavas paketis hinnaga $39/agent/kuus.
CallHub pakub kõnekeskust hinnaga $199/konto kohta/kuus.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
CallHub ei paku iseteenindust.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
CallHub ei paku Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
CallHub ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
CallHub ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
CallHub ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
CallHub ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
CallHub ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
CallHub ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
CallHub pakub API funktsioone paketis hinnaga $199/konto/kuus.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone Kõikehõlmavas paketius hinnaga $39/agent/kuus.
CallHub pakub IVR funktsioone hinnaga $199/konto/kuus.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
CallHub ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
CallHub ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
CallHub ei paku piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
CallHub ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
CallHub ei paku piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
CallHub ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub ööpäevaringset tuge.
CallHub ei paku ööpäevarignset tuge.
Person deciding between two solutions

Võimas CallHubi alternatiiv

Kui soovite keskenduda mitte ainult kõnedele, vaid ka pakkuda oma klientidele midagi enamat, on LiveAgent õige valik. Ühendage kõik, mida vajate oma töövoo hõlbustamiseks – e-posti kontod, kiireim reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja teadmistebaas.

Kõik see mõistliku hinnaga. LiveAgent pakub Teile kolme soodsa hinnaga plaani, mis ei riku teie eelarvet. Maksate igakuiselt ja vastate ühe hinna eest nii palju kui soovite.

Kõnekeskuse tugi

Pakkuge oma klientidele telefonituge. Meie seadistamine on lihtne ja võtab vaid mõne minuti. Kui olete lõpetanud, olete valmis pakkuma tuge brauseri, telefoni või mõne muu seadme abil, millega harjunud olete.

Pole vaja kasutada kolmanda osapoole pakkumisi, LiveAgent hoolitseb Teie eest kõige eest.

Voice and video calls supported

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Phone icon

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integreerimist. Seadistamine on kiire ja lihtne!

Statistic icon

Palju funktsioone

Üle 180 funktsiooni, mis muudavad Teie töövoo lihtsamaks ja nauditavamaks.

Money Bag

Taskukohased hinnad

LiveAgent pakub mõistliku hinna eest palju. Valige üks meie kolmest tasulisest plaanist või valige eraldi funktsioonid, et kohandada oma kliendituge.

Do more customer support for less money

Hankige kõik kindla hinnaga

Andke oma agentidele kõik, mida nad vajavad klienditoe pakkumiseks, parima hinna eest. Olles tasunud paketi eest, pole enam lisatasusid ja Te ei pea muretsema oma eelarve kulutamise pärast.

LiveAgent pakub Teile kolme tasulist plaani, mis on tulvil igale ettevõttele sobivaid funktsioone. Kui soovite midagi lisaks, saate osta ka eraldi funktsioone ja kasutada neid ühe hinna eest nii palju kui soovite.

Kas olete muudatuseks valmis?

LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks VKEdele. Hoidke oma klientidele lähemal ning aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted tulid üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on CallHubi alternatiiv?

LiveAgent on kõnekeskuse võimalustega piletisüsteem. Saate seda kasutada oma klientidele toe pakkumiseks erinevates kanalites. E-post, reaalajas vestlus, kliendiportaal, kõnekeskus või sotsiaalmeedia, LiveAgent saab hakkama kõigi päringutega.

Miks peaksite vahetama CallHubi LiveAgenti vastu?

Kui soovite klienditeenindust pakkuda mitmel kanalil, peaksite üle minema LiveAgentile. LiveAgenti piletisüsteem tegeleb ka kõnekeskustega, nii et Te ei kaotaks meie tarkvara abil oma kliendikõnesid.

Kas LiveAgent pakub kõnekeskuse teenuseid?

Jah, LiveAgent võimaldab Teil seadistada kõnekeskuse kas tarkvara- või riistvaratelefoniga. See toetab suurt VoIP-pakkujate loendit, nii et saate valida endale sobivaima ja alustada telefoni teel klienditeeninduse pakkumisega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo